Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

Vieläkään ei vuotoa kuulu, menkkakivut on ja testi tänäänkin ihan nega. Kierto ei ole näin pitkään mennyt edes ennen esikoista joten kyllä ihmetyttää. Oviksen ajankohdasta ei tarkkaa tietoa ole kun en sitä tikuttanut ja jos se on ollut flown ennustettua myöhemmin niin talletuksia ei ole sit...
  2. S

Haaveena vauva 2022

Vuoto ei ole alkanut vielä, mut voi ottaa kiertolistalta vaikka pois, eilen testasin puhtaan negan ja kivut sitä luokkaa että uusi kierto voi alkaa milloin tahansa
  3. S

Haaveena vauva 2022

Jälleen yksi epäonnistunut kierto, kovat menkkakivut alkoi eilen illalla ja huomenna pitäisi vuodon alkaa flown mukaan. Masentaa ja ketuttaa kun ei vaan onnistu yritys:cry: Onnittelut kuitenkin plussanneille :love:
  4. S

Haaveena vauva 2022

Mun kierrosta on yks päivä pudonnut pois, tänään siis kp 10 menossa. Ovistuntemuksia on jo aikas lailla joten voi olla että huomenna tai ylihuomenna ois ovis+, en tosin tikuttele vaan tuntemusten mukaan mennään. Tallettelut aloitettiin jo eilen :giggle:
  5. S

Haaveena vauva 2022

Mulla myös tyttöhaave kun esikoinen on poika, vaikka näen itseni enemmän pojan äitinä. Mutta oikeasti sillä sukupuolella ei ole mitään väliä kun vain lapsen saisi. Kierron alkupäivät matelee, vuodot ohi onneksi. Ovista en testaa kun mennään edelleen tulee kun on tullakseen mentaliteetilla...
  6. S

Haaveena vauva 2022

Uuteen kiertoon taas kääntyi tämäkin yritys :( eli mulle saisi huomenna päivittää kp 2/26 ei sentään jäänyt tavallista lyhyemmäksi kierto kuten viime kierron kanssa kävi
  7. S

Haaveena vauva 2022

Täällä yllättäen alkoi uusi kierros jo tänää eli saisi päivittää mulle kp 1 Eli viime kierto jäi 24 päivään, eipä ole aiemmin tainnut näin lyhyttä kiertoa vielä olla :(
  8. S

Haaveena vauva 2022

Aivan jäätävät oviskivut menossa, ettei pysty mitenkään päin olemaan. Ovista en testaile mutta veikkaisin että joko tänään tai huomenna se tapahtuu, flo tosin ennustaa vasta keskiviikolle. Eilen talleteltu kyllä mut jos tää näin kipeetä tekee jo nyt niin ei tuu tän päivän talletteluista mitääno_O
  9. S

Haaveena vauva 2022

Onnea plussanneille ❤️
  10. S

Haaveena vauva 2022

Menkat käytännössä ohi, kp 4 menossa ja todella niukkaa vuotoa ollut nämä päivät, tänäänkin ainoastaan pyyhkiessä vähäisesti punertavaa. Voiko menkkojen niukkuus kertoa limakalvon paksuudesta jotain? Ei mulla mitään valtavaa vuotoa normaalistikaan ole ollut mutta nyt epänormaalin niukat. Ja...
  11. S

Haaveena vauva 2022

Juu olin myös vauva2021 ryhmässä mukana, yritys aloitettu jo 10/20, mutta hetkeksi jäin pois kun esikoisellani todettiin epilepsia
  12. S

Haaveena vauva 2022

Mulle saa päivittää huomiselle kp1 Tuhruvuoto alkoi jo ja yöllä varmaan hanat kaakossa :(
  13. S

Haaveena vauva 2022

Onnea plussasta @minttuni aivan mahtavaa
  14. S

Haaveena vauva 2022

@Iinanen Mulle on näemmä kierron pituus lisääntynyt jossain kohtaa eli pitäisi olla 22/26 tänään Onnea kaikille plussanneille ❤️ Lukemassa olen käynyt päivittäin, mutta itsellä jää kirjoittelut aika vähiin. ON: Dpo 9 tänään ja taas niin varma olo että ne menkat tulee alkamaan ens viikolla, sen...
  15. S

Haaveena vauva 2022

Mä voisin palata kiertolistoille pikkuhiljaa, vaikka varsinaista yritystä ei vielä ollakaan aloitettu uudelleen, mennään siis tjottaillen :giggle: Tänään kp 16/26 ja dpo 3
  16. S

Haaveena vauva 2022

Moi! Mä voisin tulla tähän ketjuun taustailemaan kun meille ei sitä 2021 vauvaa suotu ja tällä hetkellä yritys on tauolla tai ei niin aktiivisena. Tuttuja nimiä täällä tuolta edellisestä ketjusta, mutta valotan vähän omaa taustaa. Eli miehen kanssa molemmat vm 83 ja ensimmäistä yhteistä lasta...
  17. S

Toiveissa vauva 2021

Mut vois ottaa pois kiertolistalta, tää kierto jää yrityksen osalta väliin. Mun esikoinen sai lauantaina toisen epileptisen kohtauksen kahden viikon sisään ja ollaan edelleen sairaalassa. Mun kaikki energia keskittyy nyt täysin lapsen hyvinvointiin joten unelma toisesta lapsesta saa nyt jäädä...
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Kp1 ja uuteen kiertoon aivan kuten flo ennusti :( kohta on puoli vuotta yritystä takana eikä merkkiäkään että edes yrittäisi tarttua matkaan
  19. S

Toiveissa vauva 2021

Eipä tarvinnut alkaa testata tänään, eilen jo menkkajomotukset ja rinnat kipeyty joten eiköhän niitä odotella saapuvaksi parin päivän sisällä, flo tosin ennustaa torstaille vasta alkavaksi :(
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla dpo 7 tai oireiden perusteella dpo 8, ja oireetonta oloa. Sinänsä ei ihmetyttäisi mutta kolme viimeistä negakiertoa on selkeät menkkajomotukset alkaneet jo dpo5-6 tienoilla ja nyt ei vielä mitään mainittavaa. Jos pystyn olemaan viikonlopun testaamatta ja oireeton olo jatkuu niin aattelin...

Yhteistyössä