Hakutulokset

1. E

Toukokuiset 2021

Tsemppiä @Earhart, toivottavasti pian helpottaa. Mulla ei ole ainakaan mitään logiikkaa millon pitää oksentaa, sellainen huono olo on edelleen pääosin kokoajan. Mun pitäis ottaa se thyroxin tyhjään mahaan ja sen jälkeen puolen tunnin päästä saa syödä, yleensä tämä tulee siis ylös mutta vkl...
  2. E

Toukokuiset 2021

Oli vissiin liikaa tsempata päivällä olon kanssa, kävin sitten äsken ekaa kertaa kunnolla oksentamassa (yleensä oon käynyt vaan tyhjällä vatsalla), ja mä kun luulin et helpottaisi jo..
  3. E

Toukokuiset 2021

Onkohan Mun olot jotenkin psyykkisiä Kaikki pakolliset menot on mennyt ok ja tänään käytiin siellä mun vanhemmilla niin sielläkin oli ihan ok, sain jopa syötyä vähän. Ei siis kuitenkaan kerrottu vaikka voipi olla että äiti jotain epäili kun ruokaa otin aika vähän ja uskon että esikoinen...
  4. E

Toukokuiset 2021

Mulla on kans vatsan kanssa ollut ongelmia ja aiheuttaa varmaan osan ajoittaista maha kivuista. Mutta kun ei juuri syö niin siksi mitään voi tulla ulos Täällä hän parempi aamu mutta nyt taas alkoi huono olo iskeä. Olen ollut koko aamun jälkeen sohvalla vaikka vietiin esikoinen mun vanhemmille...
  5. E

Toukokuiset 2021

Mä oon edelleen sitä mieltä että olis kiva nukkua 24/7, se on päivän ainut hetki kun olo on ok, tänäänkin ottanut useammat torkut. Täällä eilis illan olot jatkuneet, Aamulla nousin suoraan sängystä yökkimäön ja päivällä piti kans. Syöminen ei onnistu edelleenkään, tänään olen syönyt...
  6. E

Toukokuiset 2021

Täällä ei toivoakaan etä saisi mitään kunnon ruokaa alas kun max pari haarukallista, edellisinä päivinä en ole edes yrittänyt. Enkä pystyisi ruokaa tekemään koska edelleen seisominen on tuskaa ja hajut.. Täällä ilta mennyt lattialla tuskissa, vatsaan sattuu ja äsken kävin yökkimässä pelkkää...
  7. E

Toukokuiset 2021

Täällä taas ok päivä, edelleenkin syönyt herkkujaja maannut sohvalla mutta tänään ei ole tarvinnut itkeä kurjaa oloa Meillä ei ole mitään nimeä, ei me kyllä edes puhuta vauvasta, hups. Jotenkin kaikki keskittyminen menee siihen et jaksan toimia ja mies on esikoisen kanssa, ja muuttoasiatkin on...
  8. E

Toukokuiset 2021

Mulla oireita riittää mutta kaikki energia tuntuu menevän siihen et yritän pysyä jotenkin tolkuissani niin en ole yhtään vielä sisäistänyt asiaa. Tänään kerroin pomolle (koska tuli tieto isoista muutoksista keväälle) enkä osannut oikein ottaa onnitteluista edes vastaan
  9. E

Toukokuiset 2021

Mulla tekee pahaa jo ajatuksin että pitäis jotain väkisin juoda. Olen siis normaalistikkin tosi huono syömään/juomaan mitään pahan makuisia/epäilyttäviä juttuja. Tänään vielä ole päivä, tosin jätin aamulääkkeen ottamatta. Toivottavasti ei iltaa kohti pahene kuten eilen, kyllä esikoista...
  10. E

Toukokuiset 2021

Toivossa on hyvä elää, olen nyt pari kertaa käynyt yökkäilemässä, vaikken olen tunteihin syönyt/juonut mitään

Yhteistyössä