Hakutulokset

1. E

Toukokuiset 2021

Mä en enää ikinä kirjoita et nyt helpottaa, 3 hyvän päivän jälkeen löysin itseni jälkeen lattialta itkemässä joka suhteessa kamalaa oloa, huoh
  2. E

Toukokuiset 2021

Mulla oli neuvola tänään, ei ollut mitään ihmeellistä, perus alku jutut käytiin läpi ei edes yritetty kuunnella sydänääniä. Nyt odotan et lähetteet ultraan/labraan ilmestyy niin voi niitä aikoja varata. Kyseli myös ekasta rakkaudesta / synnytyksestä ja kun kerroin että Ekassa ei juurikaan ollut...
  3. E

Toukokuiset 2021

Onneks ainakaan vielä ei särje ja on sellainen hammas ettei estä syömistä, toki tilanne voi olla eri jo aamulla En kyllä usko että kykenen ilman puudutusta millään! Ja täytyy varmaan odottaa nyt jokunen viikko (ellei ala särkemään) et oikeesti olis mennyt se paha olo kokonaan pois. Toki täytyy...
  4. E

Toukokuiset 2021

Täällä oli aiemmin puhetta hammaslääkäristä. Kävin viime joulun tienoilla ja silloin korjattiin pari on hammasta, ainoastaan hammaskiven poisto olis nyt ajankohtainen. Kunnes äsken söin porkkanaa ja lähti joko paikka irti tai hammas lohkesi, een kestä
  5. E

Toukokuiset 2021

En ole käynyt kertaakaan kävelyllä tms nyt kolmeen viikkoon enkä edes lapsen kanssa ulkoillut paitsi eilen ekaa kertaa pitkään aikaan, toivon todella että tilanne paranee. Tänään ollut hyvä olla! Paitsi kun kävin suihkussa niin iski huono olo, pah. Huomenna neuvola, radi asiat kans vähän...
  6. E

Toukokuiset 2021

Töällä taas aamusta kävin yökkimässä mutta kun ei ole muuta ottanut kun hiukan vettä ja lääkkeet niin eipä juuri mitään ulos tule. Olo muuten hyvä ja kun moneen viikkoon ei ole tehnyt mieli syödä muuta kun herkkuja niin nyt mulla on kokoajan nälkä :D mutta kaipa tämäkin parempi enkä toivo...
  7. E

Toukokuiset 2021

Voi kun joku voisi luvata että nyt helpottaa, aamun vietin sohvalla mutta iltapäivällä oltiin esikoisen kanssa ja eri treffeillä (ja kerroin äidille kun istuin kokoajan) ja sain vielä pakattua ekat muuttolaatikot. Ruokaa sain toki alas 2 lohkoperunaa :D joten herkuilla mennään ja paha maku...
  8. E

Toukokuiset 2021

Johan tässä pari päivää meni ilman yökkimistä, eilinen ilta oli mun viime viikkojen mittapuilla jopa loistava, ei pahaa oloa ei kipua. Otin aamulla puol 9 aikaan lääkkeet ja vähän vettä, äsken nousin sohvalta kun mies ja esikoinen lähti ulos, ja samantien vessaan, on muuten ärsyttävää puuhaa...
  9. E

Toukokuiset 2021

Jep, mua välillä sattuu/on huono olo niin että itkettää, mutta samalla myös ahdistaa katsoa kun mies ja lapsi puuhaa kaikkea ja itse yritän selvitä hengissä päivä kerrallaan
  10. E

Toukokuiset 2021

Me kerrotaan varmasti isommin np ultran jälkeen mutta varmaan pakko kertoa ihan lähimmille jo aiemmin koska muutto lähestyy ja mä vaan makaan sohvalla ja miehen kaikki aika menee esikoisen kanssa. Täällä tuttu vkl meno, kun ei ole pakko tsempata töiden takia niin vaan torkun sohvalla. Tänään ei...
  11. E

Toukokuiset 2021

Täällä pysyi aamulääkkeet sisällä, mutta mitään muuta hyvää ei olekaan. Olo on yhtä kauhea kun eilen, ei okseta mutta on sellainen kokonaisvaltaisesti karsea olo ja tekisi Mieli vaan itkeä tai nukkua. Veikkaannettä osittain vaikuttaa myös se kunniaan syötyä vaan karkkia /sipsiä ja ytiettyä...
  12. E

Toukokuiset 2021

Erehdyinkö jo kerran laittamaan että elämä voittaa, VIRHE! Tänään tähän mennessä kaamein päivä. Johonkin yhteen asti suht ok mutta sen jälkeen oon syönyt muutaman karkin, muutama sipsin ja palan perunaa (joko tuli ylös) ja maannut vaan itsesäälissä itkein kun on kamala olo, ei okseta vaan...
  13. E

Toukokuiset 2021

Kyllä mun järjen mukaan sinne menee sähköinen lähete jotta tietävät mitä ottaa ei niitä itse tarvi edes tietää, sen kun varaa ajan. Täällä jälleen tätä pahaa makua eikö mitään tee mieli, olen edelleen elänyt karkilla, sipseillä, porkkanalla ja jäisillä herneillä.. (oon syönyt viimeisen 2viikon...
  14. E

Toukokuiset 2021

Mehiläisellä oli n. 250. Kela korvauksen jälkeen
  15. E

Toukokuiset 2021

Kyllä mä luulen että niitä kiloja tulee ihan ilmankin, kiitos tarjouksesta :LOL: Kivut aaltoilee, ei nyt pariin päivään ole niihin kovaa kipua ollut mutta nyt taas tänään etova ja voimaton olo lähinnä.
  16. E

Toukokuiset 2021

Täällä ollaan pari kiloa aloituspainosta tiputtu alas, mutta johtuu siitä että juuri mitään ei syö ja koska ei liiku ne vähäisetkin lihakset rapistuu. Esikoisesta tuli n 10 kiloa mistä oon tosi iloinen kun kuitenkin oli radi. Toivottavasti pysyisi yhtä maltillisena nyt, tosin lähtöpaino on n 5...
  17. E

Toukokuiset 2021

Ihan naurattaa omat kirjoitukset kun joka hetkeen löytyy uusi vaiva.. Söin lounaaksi kaupan valmis salaatin ja siitä pari h alkoi aivan jäätävä närästys joka on pääosin helpottanut mutta tilalle tuli ihmeellinen kipu johonkin kylkiluiden kohdalle, hohhoijjaa. Toivon todella että kun tästä...
  18. E

Toukokuiset 2021

Mä kokosin esikoisesta, nyt en ehkä jaksa Täällä ei pahoinvointia (paitsi jos syömis väli kasvaa tai syö liikaa kuten eilen illalla kun vetelin sipsiä..) mutta tuo paha maku tekee sen että kokoajan pitää olla syömässä ja karkit on helpointa, tekee tosi hyvää hampaille ja sokeri arvoille :(...
  19. E

Toukokuiset 2021

Mäkin näin viime yönä unta että alkoi vuotaa ja se aiheutti pientä jännitystä
  20. E

Toukokuiset 2021

Täällä kivuton aamu! Toki oli hoitoon viennin jälkeen oli taas kun olis maratonin juossut Ja ultra käyty, kaikki hyvin ja syke löytyi. Ultra laski koon mukaan viikot 8+0, inssi päivästä laskettuna olit 7+6, ite olen laskenut vasta seuraavasta eli 7+5 ja menkoista olis vissiin 7+3, eli jossain...

Yhteistyössä