Hakutulokset

1. E

Toukokuiset 2021

Allekirjoitan nuo luovuttamis ajatukset, varsinkin eilen kun oli kaamea päivä melkein jo toivoin että menis kesken, en siis oikeasti mutta. Tänään oli taas ok päivä, en tiedä johtuuko rannekkeita vai siitä että olen syönyt kokoajan Mä varmaan kerron siskolle varhais uän jälkeen koska tiesi...
  2. E

Toukokuiset 2021

Mies kävi hakemassa mulle pahoinvointinrannekkeet, odotukset tehostaneet ole kovat mutta olen 20€ valmis maksamaan ja yrittämään, esikoinenkin jo harmitteli kun äiti ei kykene häntä edes nukuttamaan :( meidän pitäisi mennä miehen vanhemmille vkl mutta jos olo on eilisen kaltainen niin ei kyllä...
  3. E

Toukokuiset 2021

Joo ei kyllä naurata, äsken jo itkin piilossa peiton alla kun lapsella oli niin kivaa ja itse vaan pakko maata paikoillaan :( mulla ei siis vielä varsinaisesta okseta, on vaan kokonaisvaltaisesti kamala olo. Mietin jo että kehtaanko pyytää miehen vielä lähtemään apteekkiin hakemaan pahoinvointi...
  4. E

Toukokuiset 2021

Täällä aamulla oli hetken karsea oli, piti pyytää mies tekemään esikoiselle Aamupala munakas kun ei vaan kyennyt. Oltiin vapaan kunniaksi liikkeellä koko päivä eikö ongelmia mutta kun alkuillasta tultiin kotiin, niin siitä löhtieb on mennyt vaan sohvalla, heikottaa ja pistää mahaan. Tänään piti...
  5. E

Toukokuiset 2021

Töällä väsymys voimistuu, tänäänkin koomaillut sohvalla. Onneksi tekee pääosin kotona nyt töitä ni voi ruokiksen käyttää nukkumisen. Esikoisesta en ollut päivääkään pois kun kaikki meni niin helposti. Täällä tullut uutena oireena kamala maku suuhun, ei siis mikään metalli vaan ylipäätänsä...
  6. E

Toukokuiset 2021

Luulin tilanneeni vko näytöllisen digin mutta olikin perus, no toki sen nyt sitten tein ja edelleen plussaa, ei ole onneksi kipuja ollut nyt useampaan iltaan. Oireita on aamuisin / päivisin mutta iltaisin helpottaa Ei vielä mitään kauhean huonoa oloa mutta pitää vähän miettiä että mitä...
  7. E

Toukokuiset 2021

Mä oon nyt laskenut oviksesta (koska tehtiin inssi ja pistin irrotuspiikikin) ja olis 5+1, menkoista laskettuna muutama päivä vähemmän. Mulla oli taas illalla kovahko kipua, mutta erilaista kun toissapäivän aamuna. Eilen teki melkein mieli itkeä kun ei meinannut löytyä asentoa missä olis hyvä...
  8. E

Toukokuiset 2021

Mulla ei ollut esikoisessa mitään ongelmia, tärppäsi heti jne, tätä toista tosiaan yritetty 2v ja jotenkin se fiilis että ongelmat jatkuu. Meinasin tehdä vkl digin jos nyt ei vuoto ala, kipu onneksi poistui aamupäivän aikana. Ja jos vkl jälkeen ok niin sitten soittelen neuvolaan, varhais uä...
  9. E

Toukokuiset 2021

Olen ollut kokoajan pessimisti tämän raskauden onnistumisen suhteen ja kokoajan on ollut tunne että vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä, nyt myös oireet hellittäneet päivä päivältä. Tänä aamu huonosti nukutun yön jälkeen heräsin pieneen kipuun vatsalla, toki voi olla normaalia mutta fiilis vaan...
  10. E

Toukokuiset 2021

Itse teen toimistotyötä ja keväästä asti saanut olla etänä, olen käynyt n kerran viikossa toimistolla mutta muuten kotona. Kerron varmaan ekan kunnallisen ultran jälkeen, esimies kyllä tietää hoidoista joten ei tule yllärinä Tuo etänä olo kyllä helpottaa, esikoisesta oli varma että joku...

Yhteistyössä