Mä en enää ikinä kirjoita et nyt helpottaa, 3 hyvän päivän jälkeen löysin itseni jälkeen lattialta itkemässä joka suhteessa kamalaa oloa, huoh
@Ehkä sitttenkin? tsemppiä sinne pahaan oloon, toivotaan, että pian taas helpottaa!Mä en enää ikinä kirjoita et nyt helpottaa, 3 hyvän päivän jälkeen löysin itseni jälkeen lattialta itkemässä joka suhteessa kamalaa oloa, huoh
Toivossa on hyvä elää, olen nyt pari kertaa käynyt yökkäilemässä, vaikken olen tunteihin syönyt/juonut mitään@Ehkä sitttenkin? tsemppiä sinne pahaan oloon, toivotaan, että pian taas helpottaa!
Mulla alko toissapäivänä helpottaan se monen viikon turvotus. Huh. Mutta nyt on alkanut oleen pahaolo vähän missä milloinkin, että aina jotain saa tilalle. Mutta niin ihanaa kun eilen sai hyviä uutisia, nyt tekisi mieli kailottaa koko maailmalle, että meille tulee pikkuinen.Tää turvotus on kyl niin älytöntä. Niinku jo aikaisemmin tästä mainitsin, niin näyttää et oisin jo loppumetreillä raskaana. Maha on kivikova pallo. Vaikee tässä on mitää mahaa yrittää piilotella, vaikka mennään viikkojen osalta vasta 8:n paikkeilla. Tosi koomista, mut samalla myös todella epämukavaa.
apteekista mä hain sitä nesteytys ratiopharm juotavaa ja pakotin itseni juomaan sitä vähän kerrallaan. Se jotenkin helpotti oloa, kun sai nestetasapainoa paremmaksi. Se sopii myös raskaana oleville.Toivossa on hyvä elää, olen nyt pari kertaa käynyt yökkäilemässä, vaikken olen tunteihin syönyt/juonut mitään
Mulla myös ilmiönä se, että aamuisin näytän normaalilta, mutta päivän mittaan maha tulee selvemmin näkyviin ja iltaisin on jo kunnon kupu. Kiloja en ole varsinaisesti ottanut, eli tämä on jotakin turvotuksensukuista sitten vaan.Iltaisin yhä turvottaa vatsaa mut ei enää kaiken aikaa.
Mulla tekee pahaa jo ajatuksin että pitäis jotain väkisin juoda. Olen siis normaalistikkin tosi huono syömään/juomaan mitään pahan makuisia/epäilyttäviä juttuja.apteekista mä hain sitä nesteytys ratiopharm juotavaa ja pakotin itseni juomaan sitä vähän kerrallaan. Se jotenkin helpotti oloa, kun sai nestetasapainoa paremmaksi. Se sopii myös raskaana oleville.
Tänään ultrassa käyty ja kaikki näytti olevan just niinku pitääkin 7+0 viikkoja ja syke pompsutteli, huh, ehkä sitä vihdoin alkaa tajuumaan, että tässä todella ollaan raskaana. Mä oon ollut kanssa tosi vähäoireinen (lue: täysin oireeton) ja se on kyllä joskus vähän stressannu, mutta onneks kaikki hyvin!
Mulle!Kenelle piti pistellä viestiä, jos halus FB ryhmään mukaan?