Ei ole tullut kirjoiteltua hetkeen mitään, olen kuitenkin käynyt kuulumisia lukemassa
Ihana lukea hyviä ultrauutisia, onnea kaikille <3 Pahoittelut ja voimia niille, jotka ovat saaneet ultrassa huonoja uutisia <3
Täällä tänään 7+1 ja lievä etominen on alkanut. Olo pysyisi kyllä hyvänä, jos pystyisi syömään noin tunnin/kahden välein, mutta töissä se on mahdotonta kun olen asiakkaiden kanssa tekemisissä koko ajan. Salaa olen yrittänyt napsia karkkeja suuhun pahimmassa nälässä
Torstaina olisi meillä tiedossa varhaisultra. Jännittää, mutta positiivisin mielin menossa. Toivottavasti ei tiputa kovaa ja korkealta. Neuvola olisi sitten ensi viikon ma. Mietin itsekin ensin, että varaisiko sen neuvolan vasta ultran jälkeen, mutta ajattelin että enemmän valinnanvaraa ajoissa kun varaa tarpeeksi aikaisin sen. Sitten jos tulee huonoja uutisia ultrassa, niin se on vaan peruttava...
Ootteko muut heikotuksesta kärsineet mittaillu verenpainetta? Mittasin eilen töiden jälkeen ja näytti 100/56, eli aika alhaisissa mennään. Ei ihme, jos vähän huippaa välillä..