Mulla vähän samoja fiiliksiä hössötyksen osalta. Tiiän, et äitini tulee olemaan kauhee hössöttäjä, mut pakkohan se on jossain välis sit kertooMe ei kerrota, kun vasta nt-ultran jälkeen. Enkä muutenkaan pidä siitä hössötyksestä mikä osan isovanhempien kohdalla alkaa niin mieluusti olisin kertomatta ollenkaan mä en ole itse yhtään hössöttäjä tyyppiä niin rasittaa sellanen ja myös sitten jatkuvat kyselyt miten voit jne. Musta tuntuu ettei raskaana oleva ole välillä mitään muuta kuin maha.
Mulla kans huomenna molemmat. Jännittää ihan sikana. Mulla vasta 6+5 menkkojen mukaan laskettuna.Huomenna varhaisultra ja siinä vaiheessa 8+1 torstaina myös eka neuvola, eli jännä viikko kyseessä.
Hui mikä yllätys!Huh huh. Kävin tänään varhaisultrassa ja meinasin purskahtaa hysteeriseen nauruun, kun lääkäri käänsi näytön mua kohti sanoen ”näet varmaan itsekin”. Kaksi pienen pientä alkiota ja molempien sydämet sykki. Meillä on siis ennestään kotona kaksoset ja yksönen. Nelonen vaihtui nyt sit neloseksi ja vitoseksi. Tää vaatii hieman sulattelua..
Paljon onnea tupla uutisistaHuh huh. Kävin tänään varhaisultrassa ja meinasin purskahtaa hysteeriseen nauruun, kun lääkäri käänsi näytön mua kohti sanoen ”näet varmaan itsekin”. Kaksi pienen pientä alkiota ja molempien sydämet sykki. Meillä on siis ennestään kotona kaksoset ja yksönen. Nelonen vaihtui nyt sit neloseksi ja vitoseksi. Tää vaatii hieman sulattelua..
OnneHuh huh. Kävin tänään varhaisultrassa ja meinasin purskahtaa hysteeriseen nauruun, kun lääkäri käänsi näytön mua kohti sanoen ”näet varmaan itsekin”. Kaksi pienen pientä alkiota ja molempien sydämet sykki. Meillä on siis ennestään kotona kaksoset ja yksönen. Nelonen vaihtui nyt sit neloseksi ja vitoseksi. Tää vaatii hieman sulattelua..
Onnea tuplalöydöstä Miten viikot täsmäsi, siirtyikö sun la? äippä 46 v.Huh huh. Kävin tänään varhaisultrassa ja meinasin purskahtaa hysteeriseen nauruun, kun lääkäri käänsi näytön mua kohti sanoen ”näet varmaan itsekin”. Kaksi pienen pientä alkiota ja molempien sydämet sykki. Meillä on siis ennestään kotona kaksoset ja yksönen. Nelonen vaihtui nyt sit neloseksi ja vitoseksi. Tää vaatii hieman sulattelua..
onnea tupla uutisista!Huh huh. Kävin tänään varhaisultrassa ja meinasin purskahtaa hysteeriseen nauruun, kun lääkäri käänsi näytön mua kohti sanoen ”näet varmaan itsekin”. Kaksi pienen pientä alkiota ja molempien sydämet sykki. Meillä on siis ennestään kotona kaksoset ja yksönen. Nelonen vaihtui nyt sit neloseksi ja vitoseksi. Tää vaatii hieman sulattelua..
En ole käynyt kertaakaan kävelyllä tms nyt kolmeen viikkoon enkä edes lapsen kanssa ulkoillut paitsi eilen ekaa kertaa pitkään aikaan, toivon todella että tilanne paranee.Miten muut jaksaa ulkoilla näin alkuraskaudessa? Itellä huono omatunto, kun ei pysty huonon olon takia koiran kanssa oikein lenkille lähtemään, normaalisti liikun paljon.
Tänään 7+3