Hakutulokset

1. E

Toukokuiset 2021

Mä kuulun ei stressaajiin, eka meni jotenkin tosi helposti ja tässä ollut niin vahvat oireet, tosin eipä se mitään varmasti tarkoita. Täällä olon puolesta parempi pöivä, toistaiseksi kaikki pysynyt sisällä, tosin yhtiön niukalla ruokavaliolla menty kun eilen Sain kuitenkin edes muutaman...
  2. E

Toukokuiset 2021

Kiitos, sitä samaa toivotaan. Tänään vaikuttaa paremmalta, tosin koska kävin labrassa niin et ottanut sitä lääkettä mikä aamuisin on tullut ulos. Tänään siis lomapäivä, esikoinen hoidossa ja itse voi siis makoilla ja yrittää muutaman laatikon saada pakattua
  3. E

Toukokuiset 2021

Noista yllä mainituista ruuista päätyi vielä mandariini + riisikakku illan päätteeksi pönttöön, voisko tämä jo loppua :(
  4. E

Toukokuiset 2021

Täällä mennyt päivä jälleen koomaillessa, mietinpä taas mitä olen tänään syönyt niin ei ehkä ihme ettei jaksa jos tänään on syönyt Mini annos muroja+mehukeittoa 1 omena 2 mandariinia Hapankorppu voilla 5? Riisikakkua X määrä karkkia (myös sitä salmiakkia edelleen :( ) Huomenna aamulla on pakko...
  5. E

Toukokuiset 2021

Täällä pahimmat olot oli pois sen pari päivää mutta eilen lopetin illan pöntön luona ja tänään aloitin, edelleenkin hyvä ettei syö juurikaan niin ei ole mitä tulla ulos.. Ja mulla ei siis auta vaikka söisin kokoajan, pääosin vaan sellainen etova mutta sitten kun iskee oksetus olo niin ei voi...
  6. E

Toukokuiset 2021

Mä en pysty hoitamaan edes lasta vaan mies joutuu hoitamaan kaiken :( Meillä on vielä muuttaa tulossa 3viikon päästä niin ihan pikkuisen hankala yhtälö. Olojen puolesta oli päivä ok, mutta siis silti et kykene muuhun kun makaamiseen. Ja äsken suihkun jälkeen sitten kävin halailemassa pönttöä...
  7. E

Toukokuiset 2021

Apuva! Mun mielestä neuvolassa sanottiin et millon saa mennä ja jostain olin lukevinani et kunhan köy ennen ultraa.. mulla on siis 11+0 enkä ole vielä käynyt koska se aamulla jonottamaan meno aiheuttaa haasteita.. No onneksi neuvola chat oli paikalla ja sain heti vastauksen. Kuulemma...
  8. E

Toukokuiset 2021

Hyvien päivien jälkeen tultiin taas maan pinnalle, lounas (porkkana) piti oksentaa ja koko ilta mennyt koomaillessa sohvalla miettien et uskaltaako nousta vai ei.. huomenna tulee 11+0 täyteen
  9. E

Toukokuiset 2021

Tätä kans vähän pohdittu, meiltä ajallisesti varmaan jopa julkisilla pääsee nopeammin tai ainakin samassa ajassa mutta kun niitä yrittää vältellä. En toki itse aja et jos autolla mennään niin tämä jää miehen huoleksi :D
  10. E

Toukokuiset 2021

Täällä kolmas päivä ilman varsinaista pahoinvointia (ellei vielä tässä iske), toivotaan että nyt helpottaisi. Sen sijaan taas päätään nostaa (nämä eivät ole onneksi olleet yhtä aikaa) suussa maistuva paha maku johon ei tunnu auttavan mikään, ei edes se että kokoajan on suussa jotain :(
  11. E

Toukokuiset 2021

Toinen päivä ettei ole varsinaisesti ollut sellasta kunnon pahoinvointia ja olen syönytkin ruokaa, toisaalta kun mietin mitä huomenna on tarkoitus tehdä ni tulee heti huono olo Koko päivän olen torkkunut sohvalla, ajoittain tuntunut ikävältä mahassa, aamupäivällä oli varmaan närästystä ja nyt...
  12. E

Toukokuiset 2021

Eilen oli hyvä päivä ja söin jopa hamppari aterian, myöskään oksentaa ei ole tarvinut moneen päivään vaikka huonoa oloa onkin ollut. Juon normaalistikkin tosi vähän ja nyt siis vielä vähemmän, mutta en usko kuitenkaan että on varsinaista kuivumista tapahtunut. Tosi painoa on lähtenyt n 3kiloa...
  13. E

Toukokuiset 2021

En ole ikinä ollut mikään seksuaalinen ihminen ja nyt toi kahden vuoden yritys vei kyllä viimeisetkin innot + tämä vaan jatkuva huono olo, ei siis käy nuo hommat mielessäkään
  14. E

Toukokuiset 2021

@Earhart hui, onneksi sait apua! Mäkin jossain vaiheessa mietin tuota et voiko sitä kuivua kun juon ja syön ihan tosi vähän, mutta onneks nyt uppoaa sain mandariinit mistä Saa myös nestettä enkä toisaalta ole kuitenkaan montaa kertaa kunnolla oksentanut. Täällä huono olo iski tänään vasta...
  15. E

Toukokuiset 2021

Taas yks päivä eletty porkkanoilla, mandariineilla karkeilla ja sipsillä. Aamu ja päivä oli ok mutta (taas) heti kun lopetteli työpäivää iski kaamea olo jolloin makasin vaan pari tuntia koomassa sohvalla, sit onneks vähän helpotti pahin. Kiitokseksi tästä makoilusta on nyt pääkipeä koska...
  16. E

Toukokuiset 2021

Täällä iski alku illasta taas tosi huono olo, ei samanlainen kun aiemmin vaan ihan kun pala olisi kurkussa ja jos liikahdan niin pönttö kutsuu. Makasinkin lähes liikkumatta useamman tunnin ja nyt vaikuttaa että helpottaa, uskalsin nousta ja syön jopa mandariinia.
  17. E

Toukokuiset 2021

Täällä toinen hyvältä vaikuttava päivä putkeen (vaikuttaako se etten taaskaan ottanut aamulla lääkettä kuten ”pitäis” )eilen toki tuli ihan illalla hetkellinen paha olo mutta ei tarvinnut oksentaa tms. Paha maku kokoajan suussa edelleen joten jotain popsittava kokoajan, voin kun voisi pitää...
  18. E

Toukokuiset 2021

Täällä Helsingissä ultra/labrat on ainakin ihan eri paikoissa joten eri reissut tulee, huomenna tulee 10+0 ja saisi mennä labraan, tällä viikolla on vaan töiden kannalta tosi huono joten pitää mennä ens viikon alussa jonottamaan (tai tiidtaina varmaan ku ma meillä on asuntokaupan teko pankissa...
  19. E

Toukokuiset 2021

Höh olipa tylsä juttu, jospa huomenna onnistuisi! Meillä neuvolassa sanottiin että yleensä tehdään mieluusti 12+ viikolla (vaikka ohjeistuksen mukaan voisi olla jo 10+6 alkaen) mutta mun aikaikkuna mistä sain varattua avattiin vasta 12+5, ja ajan sain 12+6, vielä olis kolme viikkoa sinne
  20. E

Toukokuiset 2021

Mä hommasin sillon heti alussa nämä pahoinvointi rannekkeet enkä kyllä usko että mitään vaikutusta on, mutta en uskalla ottaa poikaan jos kuitenkin edes vähän auttavat

Yhteistyössä