Hakutulokset

1. P

Lokakuiset 2021

Millä viikoilla sulla alkoi pahoinvointi? Mä oon nyt 4+3 ja oireina on vaan kipeät rinnat ja alavatsan paine ja nippailut. :)
  2. P

Lokakuiset 2021

@rosmarin onko sinulla mitkä viikot nyt? Entäs oletko katsonut jo la? :)
  3. P

Lokakuiset 2021

Mulla sama juttu tuon ryhmän kanssa! En uskalla vielä :)
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Kai minut voisi pikkuhiljaa siirtää plussanneisiin, vaikka pelottaa :D Gyne soitteli eilen ja kyselin lugeista. Hän sanoi, että näyttöä ei ole että olisi haittaa lopettaa niiden käyttö 12pv jälkeen muuta kuin PAS:ssa. Kuitenkin hän sanoi, että haittaa vaikka käyttäisi varhaisultraan asti. Oman...
  5. P

Lokakuiset 2021

Hei vaan kaikille! Onkohan täällä enää aktiivista keskustelua? :) Minä plussasin perjantaina dpo12 ja tänään dpo15 sain melko selkeät ja vahvat viivat jo. Tänään siis rv 4+0. Pelottaa aivan kamalasti koko tilanne, keskenmenoriskin vuoksi. Raskausoireita kyllä löytyy paljonkin esim. Kohdun...
  6. P

Toiveissa vauva 2021

Miltä näyttää? Mua pelottaa kemiallinen niin paljon kun viivat ei oikein tummu. Oon nyt kolme päivää tehnyt nää molemmat testit ja onestep ei oo aikasemmin näyttänyt kunnon viivaa. Huomenna ajattelin kokeilla digiä. Tänään siis dpo14. En tiedä milloin menkkojen kuuluisi alkaa, koska tämä on eka...
  7. P

Toiveissa vauva 2021

Täällä testattu tänään eilistä aika paljonkin haaleampi haamu. En tiedä mitä tapahtuu. Onkohan kyseessä kemiallinen? Tuskin ovitrelle on eilen enää vaikuttanut tulokseen, koska pistämisestä oli jo 13pv. Täällä odotellaan siis kuitenkin menkkoja alkavaksi.... :(
  8. P

Toiveissa vauva 2021

@huumis todella surullinen tilanne. Erittän paljon jaksamista teille! Omaan tilanteeseen liittyen: en saanut gynelle soittoaikaa ennen kuin maanantaille. Luget pitäisi lopettaa ohjeen mukaan jo sunnuntaina. Nyt minulle jäi epäselväksi, että laitanko lugen vielä maanantaina aamulla ja sitten...
  9. P

Toiveissa vauva 2021

Tää oli eka OI-kierto vasta! Mulla on aika pitkä kierto nyt. Letrot olit käytössä kp 3-7. Ovulaatio oli vasta kp 17. Ultrat oli kp 12 ja kp 14. Ovitrellen pistin kp 16 ja sitten tallettelut -1 ja 0. Luget ollut käytössä dpo3 alkaen. :) ja nyt siis dpo12. Tsemppiä teille! :love:
  10. P

Toiveissa vauva 2021

No kyllä minunkin mielestä pian voisi olla meidän vuoro. :) Ei uskalla silti vielä iloita. Tää on yk10 ja aikaansaatu OI:lla. Teidänkin aika saisi olla kyllä pian. Tsemppiä teille, toivottavasti marraskuinen tärppäisi! :love:

Yhteistyössä