Hakutulokset

1. P

Toiveissa vauva 2021

Kyllä vähän silmiä hieraisin kun heti alkoi viiva piirtymään. Mieskin jopa sen näki kun menin herättämään :D Nyt jännäily alkaa sitten ihan kunnolla. Se minua hieman pelottaa, kun käytössä on ollut luget, joita oli ohjeena jatkaa sunnuntai iltaan saakka. Mitäköhän käy kun ne lopetan? :(...
  2. P

Toiveissa vauva 2021

Näkyykö teille jotakin haamua? Täällä dpo12 ja en malttanut olla testaamatta. :D https://aijaa.com/1HPum8
  3. P

Toiveissa vauva 2021

Tsempit kaikille! :) Täällä aletaan olemaan jännän äärellä. Oireita on alkanut ilmestyä (kuviteltua todennäköisesti). Alavatsa kohdun kohdalta on kipuillut. Aina liikuntaa harrastaessa kipu pahenee ja levossa rauhoittuu. Vatsa oli eilen sekaisin ja nenä on ollut tukossa jo kolme päivää. Silti...
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla taas ei ole mitään oireita. Paitsi tänään tuli nää menkkajomotukset. Jotenkin en uskalla testatakaan, kun pelkään et petyn niin pahasti :( ehkä loppuviikosta testailen, jos ei oo menkat alkanut lugeista huolimatta. Milloin sä ajattelit testailla? :)
  5. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla on ohjeena käyttää paikallisesti, koska imeytyy näin ilmeisesti paremmin. Täytyy odotella ja katsoa mitä tapahtuu. :)
  6. P

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille! :love: Minulla olisi kysymys lugesteronia käyttäneille. Onko mahdollista, että menkat alkaa näiden läpi vai alkaako ne vasta, kun kuurin lopettaa? Minulla nyt dpo9 ja erittäin menkkamainen olotila. Lugeja olisi tarkoitus laittaa siis 3pv oviksen jälkeen 12pv ajan. Vielä...
  7. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla myös samat päivät eli dpo7 tänään. Mulla on taas erilainen tilanne sen suhteen, että mielestäni minulla ei ole ollut mitään oireita mihinkään suuntaan. Nännit on ollut kipeät ovitrellesta lähtien, mutta ei muuta. Mulla myös luget käytössä ja vikan lugen laitan viikon päästä sunnuntaina...
  8. P

Toiveissa vauva 2021

Kiitos kokemusten jakamisesta ja tsemppiä sinulle! :love: Minä oletan myöa, että ovulaatio on tapahtunut, vaikka en tietenkään siitä varma voi olla. Munasarjojen kipu todella meni ohi muutama päivä oletetun oviksen jälkeen. Tilalle tuli nännien ja ylipäänsä rintojen kipu. Laitetaan tämäkin...
  9. P

Toiveissa vauva 2021

Kiitos vastauksista @chili_ ja @Krippis ! Olisi kyllä outoa, jos munasolu ei olisi yön aikana irronnut, koska kivut oli kyllä kovat illalla juuri oikealla, missä johtofolli on ultran mukaan kasvanut hyvin. :) Nyt sitten luget keskiviikosta eteenpäin. Menkoistahan sen tietää, onko ovulaatio...
  10. P

Toiveissa vauva 2021

Onko jollain kokemusta irrotuspiikistä (minulla ovitrelle), kuinka pian munasolu irtoaa? Piikistä on nyt kulunut 48h, onkohan siis jo irronnut? Itseä mietityttää, kun vieläkin jotain tuntemuksia munasarjojen kohdalla.. Toki illalla nukkumaan mennessä kivut oli todella paljon suuremmat. Voiko...
  11. P

Toiveissa vauva 2021

Stellavanilja onpas ikävä tilanne. Toivotaan, että olisi tärpännyt. :) Täällä siis eilen ovitrelle pistetty, joten oletettavasti tänään vielä ovis. Tallettelut tehty siis dpo-1 ja 0 lääkärin ohjeen mukaan. Toivottavasti nämä riittää ja raskaus alkaisi. Vaikka en tästä kierrosta raskautuisi...
  12. P

Toiveissa vauva 2021

Täällä pk-seudulla löytyy yliopiston apteekeista kyllä hyllystä. :)
  13. P

Toiveissa vauva 2021

Eipä tullut hymynaamaa ovistestiin, joten nyt on lähdettävä ovitrellea ja lugeja ostamaan. No ehkä niiden avulla ovulaatio tapahtuisi. Pistos siis luvassa parin tunnin sisällä! :)
  14. P

Toiveissa vauva 2021

Mitäs ootte mieltä talletteluista, miten usein? Meillä on huomenna joko ovisplussa tai ovitrelle pistos, joten lääkäri määräsi tallettelut la ja su. Mietin onko tänäänkin järkeä, vai kannattaako säästellä huomiselle? :D jos tänään illalla ja huomenna päivällä niin tuleeko liian usein...
  15. P

Toiveissa vauva 2021

Nyt on toiveet hieman nousseet, jospa tässä ekassa letrokierrossa saataisiin ovulaatio aikaiseksi! :) raskauden suhteen en ole vielä toiveita herätellyt, mutta ovulaation nyt ainaiin. :) Tänään siis kp 14 ja toinen ultra tällä viikolla. Onneksi varasin uuden ajan! Tiistaina ultrassa siis...
  16. P

Toiveissa vauva 2021

Kiitos vastauksesta! Minulle ei annettu mitään lisälääkkeitä vaan nyt vain katsellaan kuinka käy. Tosiaan tuo toinen ultra vielä otetaan, jotta nähdään miten käy. Minullakin näkyy paljon pieniä rakkuloita PCOS:n takia. Jännittää tosi paljon miten käy. Meillä takana toki vasta alle vuosi (n...
  17. P

Toiveissa vauva 2021

Tänään käyty gynellä ultrassa. Nyt on kp 12 ja sieltä löytyi kuin löytyikin johtofolli, joka oli kooltaan 12mm. Onko jollain kokemusta, minkä kokoinen folli on ollu näillä päivillä, kun ovulaatio on todistetusti tapahtunut? Minua jotenkin huolestuttaa, että on liian pieni... Gyne kommentoi myös...
  18. P

Toiveissa vauva 2021

Hei, minulla on ovulaation induktiot aloitettu tässä kierrossa. Letrot on ollut käytössä ja ensi viikon tiistaina olen menossa ultraan tarkistuttamaan, onko niillä ollut mikä vaikutus. En ovuloi siis lainkaan, joten tällä yritetään saada ovulaatiot tulemaan, jotta raskaus ylipäänsä olisi...
  19. P

Toiveissa vauva 2021

Meillä myös miehellä ollut suorituspaineita ja seksiä on myös vain muutaman kerran kuussa, jolloin nyt raskautta yrittäessä sen oikein ajoittaminen korostuu. Meillä oli Felicitaksen gynen kanssa puhetta tästä niin hän ehdotti koti-inseminaatiota. Aiotaan kokeilla tämä ottaa lisänä vielä käyttöön.
  20. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla todettiin marras-joulukuussa pcos ja AMH oli n. 8. En tiedä mitä sen kuuluisi olla ilman pcos, mutta oli kuulemma koholla ikätasoon nähden.

Yhteistyössä