Hakutulokset

1. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla on ollut myös etovaa oloa ja vatsa mennyt herkemmin sekaisin nyt oviksen jälkeen. Heti jos liikun niin, että syke kohoaa, alan voimaan todella pahoin :( Mulla dpo10 ja testi aamulla nega. Olin ihan varma jotenkin, että raskaana ollaan, mutta... Menkat pitäis alkaa huomenna tai...
  2. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla on kanssa käytössä terolutit, mutta tosin säännöllistämään epäsäännöllistä kiertoa. Mun on syötävä niitä myös nuo ko 15-25. Kysyin lääkäriltä (tk:ssa yleislääkäri tosin), niin hänen mukaansa mun pitäis jatkaa noina samoina päivinä, vaikka ovis tulis vasta sen jälkeen. Mä oon nyt kahdessa...
  3. P

Toiveissa vauva 2021

Tänään dpo 10 ja aamulla testattu ihan puhdas nega, ei haamun haamua. Kai täytyy taas vaan luopua toivosta tässäkin kierrossa. Menkkojen pitäis alkaa huomenna tai ylihuomenna. Luteaali jää siis 11-12pv. Onneks oon varannut gynen parin viikon päähän, jotta saa hieman tietoa, onko jokin vialla kun...
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla on tuo vilkkuva hymynaama ollut aina todella monta päivää. Tässä kierrossa ensin vilkkui 6pv ja sen jälkeen sain pysyvän hymynaaman. Edellisessä kierrossa hymynaama vilkkui 8pv ennen kuin pysyvä tuli. Ohjeessa kai lukee, että todennäköisintä on 4 tai alle vilkkuvaa päivää. Eli on tosi...
  5. P

Toiveissa vauva 2021

Toivotaan todella, että ne oli niitä. :love: Vielä muutama päivä ennen kuin ajattelin alkaa testailemaan. On tää piinailu vaan rankkaa :D
  6. P

Toiveissa vauva 2021

Taas oon täällä kyselemässä.. :D mulla diis on nyt dpo6 ja kävin pelaamassa sählyä vajaan parin tunnin verran. Tulin hetki sitten kotiin ja alavatsalla keskellä eli oletettavasti kohdun kohdalla on melko kovia menkkamaisia tuntemuksia ja paineentunnetta. Tuli mieleen, että voikohan...
  7. P

Toiveissa vauva 2021

Kiva kuulla julkiselta puolelta hyviä kokemuksia myös tässä asiassa. Kiitos kun jaksoit vastata! :)
  8. P

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussasta! :love: Kysymys tähän liittyen, minkä ootte kokeneet parhaaksi raskaustestiksi? Jospa tässä vielä itellekkin pian tulis tarve testailla.:giggle:
  9. P

Toiveissa vauva 2021

Oon käynyt julkisella puolella epäsäännöllisten menkkojen vuoksi ja sieltä sanottiin vaan, että syy miks en tuu raskaaks on ylipaino. Mulla bmi varmaan joku 31 tai ehkä 32 ja kiloakaan en saa pois myöskään vajiksen takia (vaikka arvot tällä hetkellä ihan ok). Mun pitää kans pitää...
  10. P

Toiveissa vauva 2021

Onko täällä ketään, jolla painoindeksi näyttää n. 30 eli on ylipainoa? Lääkäri käskee vaan laihduttaa, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty, koska on kilpirauhasen vajaatoiminta. Miten gynet tai lapsettomuushoidoissa on suhtauduttu ylipainoon?

Yhteistyössä