Hakutulokset

1. P

Lokakuiset 2021

@rosmarin soitinkin tänään iltapäivällä tuloksista. Ferritiinitulos on vääristynyt kun jostain syystä tulehdusarvot on koholla. vähän mietityttää mikä sitä CRP nostaa.. :(
  2. P

Lokakuiset 2021

@Mysteerio ihanaa, että pienillä oli kaikki hyvin! Varmasti kyllä aikamoinen yllätys. Onnea siis kahdesta teille. :love:
  3. P

Lokakuiset 2021

@rosmarin mulla näkyy siellä vaan seuraava lähete kilpirauhaskokeisiin, mutta ei mitään tuloksia :( Jotenkin aika on mennyt nopeasti mutta toisaalta taas liikaa pelätessä tosi hitaasti :D nyt on onneks pelko vähän väistynyt viimeisimmän ultran jälkeen niin, että on voinut jo vähän nauttia ja...
  4. P

Lokakuiset 2021

@rosmarin mulla ei näy kannassa mitään muitakaan tuloksia. Outoa! Multa mitattiin ferritiinikin ja olisin halunnut sen arvon tietää, mutta ei näy :( kilpirauhasarvot otettiin 3vko sitten ja silloin ne tuli kantaan. Täällä tänään 11+4 ja todellakin tuntuu oudolta, että pian ollaan kaikkein...
  5. P

Lokakuiset 2021

@rosmarin mulla oli tiistaina myös nuo verikokeet. Asun HUSin alueella, tuleekohan tulokset kantaan jossain vaiheessa? Milloin teillä on nt-ultra? Mulla on ens viikon tiistaina. :)
  6. P

Lokakuiset 2021

Mulla on sukurasite diabetekseen, niin mulla on sokerirasitus kaksi kertaa juuri rv 14 ja toinen sitten silloin kun normaalisti erittäin suurella osalla. Oon käynyt kerran rasituksessa, vaikka en ollut raskaanakaan sukurasitteen vuoksi ja silloin oli ainakin helppo juttu :) Sitten vielä...
  7. P

Lokakuiset 2021

@rosmarin Mä voisin ainakin olla kiinnostunut sen nt-ultran jälkeen! Mulla on se varmaan aika samoihin aikoihin kuin sulla :)
  8. P

Lokakuiset 2021

@nobelius kiitos kun kerroit kokemuksistasi. Ne huojenti hieman mieltä :) hyvä, että pääsit kohtalaisen vähällä!
  9. P

Lokakuiset 2021

Tämä henkilä onneksi poistui kotiinsa heti kun sai tiedon altistuksesta eilen. Tänään hän on menossa testiin, joten pian selviää pitääkö olla huolissaan :)
  10. P

Lokakuiset 2021

Tää henkilö sai tänään vasta kuulla altistuneensa.
  11. P

Lokakuiset 2021

Tää henkilö oli töissä altistunut maanantaina, ei oireita ainakaan vielä. Oli kuulemma ollut maskit käytössä tytliin koko päivän. Siinä mielessä vaikuttaa kyllä hyvältä, mutta iski kyllä hieman pelko tuosta. Pitää vaan seurailla omaa oloa nyt tarkasti :)
  12. P

Lokakuiset 2021

Nyt on hieman pelottava tilanne.. oon nyt Pääsiäisen vietossa ja täällä on henkilö, joka on altistunut koronalle. Nyt pelottaa oonko saanut minäkin sen. Onkohan sillä vaikutusta raskauden kulkuun ja voikohan aihettaa keskenmenon? Täällä nyt 10+5.
  13. P

Lokakuiset 2021

Mä kans kävin kurkkaamassa tuon kalenterin ja sen perusteella olis tulossa poika :D Mä haluaisin kyllä tietää sukupuolen, että varmaan rakenneuktrassa sitä kysellään. :) Olisiko hyviä ideoita kuinka kertoa raskaudesta? Tää olis mun vanhemmille eka lapsenlapsi niin olis kiva keksiä jotain kivaa :)
  14. P

Lokakuiset 2021

Mä oon lukenut myös muita keskusteluja ja käyttänyt näihin monta tuntia jo tänään :D Täällä ultra takana ja oli niin ihana nähdä pikkuinen 10+1 viikkoja täysin vastaava sikiö. :love: Siellä se pieni jumppasi ja heilutteli käsiä ja jalkoja. Saatiin videokin muistoksi :) ihana kokemus...
  15. P

Lokakuiset 2021

Tervetuloa uusille! :) Mä oon niin malttamaton, että meen taas varhaisultraan tänään. :D kätilön tekemänä yksityisellä ei onneksi maksa kuin n. 80€. Syy miksi meen taas on se, että ollaan menossa mun vanhempien luokse pääsiäisenä ja ajateltiin kertoa raskaudesta silloin. Torstaina kun mennään...
  16. P

Lokakuiset 2021

Mulla on verikokeet vasta 11+1 eli pääsiäisen jälkeen. :) siitähän ne käynnit sitten alkaakin 12+1 ultra ja sen jälkeen 13+0 toiset verikokeet (kilppari). Sitten sokerirasitus 13+6. Mulla on PCO joten joudun tuohon rasitukseen kaksi kertaa. Seuraava neuvola mulla on vasta rv 16. Eka oli rv 9...
  17. P

Lokakuiset 2021

Mä en jotenkin vieläkään uskalla liittyä ryhmiin. Ehkä 12+1 tapahtuvan ultran jälkeen olisin siihen tarpeeks valmis ja kerännyt rohkeutta :D
  18. P

Lokakuiset 2021

Mulla ei oikeestaan enää kuvotustakaan juuri ole. Mulla tänään 9+0. Eli päivän sua edellä :) mulla vointi väsymystä lukuunottamatta on ihan hyvä :) vähän jännittää edelleen, kun vielä on matkaa turvallisempiin viikkoihin, mutta vähän parempi ja luottavaisempi fiilis on ollut sen varhaisultran...
  19. P

Lokakuiset 2021

Mulle on tänään tullut ihan erilaisia alavatsakipuja. Kipu on jatkuvaa ja kokoaikaista menkkamaista kipua. Aikaisemmin kivut on olllut vihlovaa ja lyhytaikaista. Nyt alkoi taas hieman pelottaa. :( Ultrasta aikaa 10pv. Kävin muuten myös ekassa neuvolassa ja siitä ei jäänyt kovin hyvä maku...
  20. P

Lokakuiset 2021

Mä oon niin pahoillani! :(

Yhteistyössä