Hakutulokset

1. P

Lokakuiset 2021

Oliko @rosmarin teillä tänään se ultra? :)
  2. P

Lokakuiset 2021

Nyt on varhaisultra takana! Jännitti aivan älyttömästi, mutta niinhän sieltä löytyi 7+0 vastaava sikiö sykkeineen. :love: Nyt tuntuu helpottavalta ja ehkä tämä voisi nyt alkaa hieman realisoitumaankin. :) huh, tuntuu kyllä niin hyvältä! Viikon päästä tiistaina onkin sitten jo eka neuvola eli...
  3. P

Lokakuiset 2021

Ultra on vasta reilu tunnin päästä. Laitan viestiä, kun tiedän mitä siellä näkyy :) nyt pelottaa ja jännittää ihan älyttömän paljon..
  4. P

Lokakuiset 2021

Tsemppiä oksenteluun! Mulla taas oireet ovat kadonneet rintojen ja nännien kipua lukuunottamatta. Väsynyt toki olen vieläkin, mutta pahoinvointia ei ole ollut eilen eikä tänään juuri lainkaan. Alkoi taas pelottaa ja huolestuttaa onko kaikki hyvin.. :( Täällä siis nyt 6+4. Varhaisultra on...
  5. P

Lokakuiset 2021

Mulla on nyt niin zombie olotila kyllä. Rv 6+2 ja väsyttää niin, että voisin nukkua koko päivän, kuvottaa ja huimaa. Tuntuu aivan karmealta aina välillä. Rinnat on myös tosi kipeät, jos niihin koskee. Minkälaisia oireita muilla? :)
  6. P

Lokakuiset 2021

Miettikääs tätä... :D mä oon 7. raskausviikolla ja oon niin turvonnut vatsasta, että mulle on tullut jo kunnon raskausarvet (3kpl) alavatsaan. Oon ylipainoinen jonkin verran, mutta tämä arpien repsahtaminen nyt jo tuli aivan puskista. Tuntuu hieman ahdistavalta, miten täyteen tuun arpia, jos nyt...
  7. P

Lokakuiset 2021

Oon miettinyt sitä, että voikohan olla huono merkki kun akne on huonontunut nyt viime päivinä? Heti plussan jälkeen iho oli ihan hyvässä kunnossa ja nyt on taas finnejä naamalla aika paljonkin. Jotenkin outoa, että naama kukkii taas vaikka raskaana kai yleensä iho paranee.. :(
  8. P

Lokakuiset 2021

Tilanne on edelleen pelottava, mutta vuoto ei ole onneksi jatkunut. Toivon siis ettei se ollut mitään vaarallista. :) varhaisultra on viikon päästä maanantaina. Tänään 6+0. Minä söin eilen nachovuokaa, johon oli laitettu tuorejuustoa. Huomasin vasta syönnin jälkeen, että tuorejuusto ei ollut...
  9. P

Lokakuiset 2021

Mulla on ollut luget käytössä nyt kohta kuukauden. Tää oli eka OI-kierto, joten ei oo niistä kokemusta ennen tätä kiertoa edes ollut. Voi olla mahdollista, että limakalvot vuotaa nimittäin valuvan lugen seassa sitä rusehtavaa vuotoa oli. Toivon todella, että olis niin ja pikkuinen pysyisi mukana...
  10. P

Lokakuiset 2021

Mua pelottaa. Alkoikohan keskenmeno? Tänään aamulla ei tullut mitään verta tms. Mutta nyt kävin vessassa, pyyhkiessä paperiin tuli rusehtavaa verta. Pelottaa, että vuoto pahenee ja muuttuu punaiseksi. :( Minulla on käytössä lugesteronit. Oikea kylki ja alavatsa on olleet kipeät aamusta saakka...
  11. P

Toiveissa vauva 2021

Mäkin voin täältä huudella tuohon kilppariasiaan. Mulla oli toki lääkitys jo ennen yritystä, mutta arvot oli huonontuneet. Klinikan lääkärin mukaan oli TSH saatava alle 2 (mulla oli yli 5). Nyt oli arvot hyvät tammikuussa ja ekasta OI-kierrosta tuli plussa. Täällä meneillään toki vasta rv 5+4. :)
  12. P

Lokakuiset 2021

Mä en ole uskaltanut kertoa vielä kenellekään. Tekisi mieli kyllä kertoa, mutta en uskalla vielä.. :( Olen ajatellut varhaisultran jälkeen kertoa läheisilleni JOS siellä kaikki näyttää hyvältä :) Mulla ollut myös kuvotusta nyt lähipäivinä ja tänään enemmän kuin aikaisemmin. Nännit myös mulla...
  13. P

Lokakuiset 2021

Mä oon jo varannut neuvolan. Ajattelin eka odottaa varhaisultraa, mutta sitten ei olis varmaan enää saanut aikoja. Mulla on laskettu aika ilmeisesti suunnilleen 24.10. Varhaisultran oon varannut rv 7+1. Se on 8.3. Ja neuvola tuosta ultrasta n. Viikon päästä rv 8+2. Onnea sulle plussasta! :love:
  14. P

Lokakuiset 2021

Onko kenelläkään tietoa hieronnasta raskauden alkuvaiheessa? En yhtään ajatellut vaan menin vain hierontaan luten aina kerran kuussa.. Minulla hierotaan aina pakarat, reidet ja pohjeet. Ei kai tämä voi aiheuttaa keskenmenoa? :(
  15. P

Lokakuiset 2021

Minäkin ainakin toistaiseksi haluaisin pysyä anonyymina. :D Mulla rv 5+2 tällä hetkellä. Kuvotusta hieman, mutta ei kovinkaan paljoa muita oireita. Tai no rinnat on tosi arat.. :D en pystynyt hillitä itseäni niin tein digin aamulla, joka näytti raskaana 3+. Tasan viikko sitten digi sanoi 2-3...
  16. P

Lokakuiset 2021

Joo otan kyllä neuvolassa puheeksi. Olen varannut jo ekan neuvolakäynnin ja puhuminen hoitajan kanssa jo hieman konkretisoi ja sai hieman pelkoa laannutettua. :) Tänään ei ole ihan niin suurta pahoinvointia ollut, mutta vähän kuitenkin. Yksi munasolu vain kasvoi, joten kaksosten todennäköisyys...
  17. P

Lokakuiset 2021

Jotenkin heikko olo ollut aaltoilevasti koko päivän. Huomannut sen, että kun on edellisestä syömisestä kulunut aikaa ja alkaa tulla nälkä, silloin iskee pahoinvointi. Myös viime yönä kun heräsin, oli pahoinvointia. Oon myös ollut tosi väsynyt, mutta nukkunut silti huonosti. Suurimpana "oireena"...
  18. P

Lokakuiset 2021

Voikohan näillä päivillä 4+5 jo alkaa raskauspahoinvointi? Mulla on koko päivän ollut huono, oksettava olo.. :sick:
  19. P

Lokakuiset 2021

Mulle klinikalta suositeltiin tuota 7+1 aikaa. Toivon, että silloin olen vielä raskaana. Laitoin neuvolaan viestiä yöllisestä kivusta ja siellä mietittiin voisiko olla virtsatieinfektio. Itse en välttämättä kyllä siihen usko, koska minulla on tiedossa aika hyvin sen oireet kun kärsin toistuvista...
  20. P

Lokakuiset 2021

La olisi mun omien laskujen mukaan 24.10. En pysty kyllä kovin luottamaan vielä tähän ennen varhaisultraa. Oon varannut ultran 8.3. Klinikalle jonka avulla tää raskaus on saatu alulle. Meillä tämä olisi siis esikoinen. Mulla on myös tuota vatsan nippailua ja painetta alavatsalla. Nyt yöllä...

Yhteistyössä