Mä nyt lukitsin mun tunnukset kun en salasanaa muistanut.
Täällä maanantaina oli nt-ultra. Kaikki pienellä hyvin. Mä jännitin kovasti kun edellisessä raskaudessa jo eka ultrassa näky istukassa muutoksia. Semmosia verenpurkaumia. Koko raskaudessa tuntu että arvot vaan oli pielessä. Lopulta istukka lähti irtoamaan rv 35. Vauva onneksi syntyi alakautta ja voi hyvin. Tuo synnytys siis oli 2019. Halusin kuitenkin vielä kokeilla. Ja ainakin nyt vaikuttaa hyvältä. Vauvakin vastasi päivälleen viikkoja.
Pahoinvointi. Edelleen. Oksentaakin vielä pitää. Nyt rv 12+6. Ihan hirveän uuvuttavaa voida koko ajan huonosti. Mikään ei maistu ja mahassa kiertää. Eilen raahauduin lenkille ja tänään kahta kauheampi olo. Mutta välillä välissä on hyviäkin päiviä. Js otin talon seinustalla tänään aurinko, mittari näytti ~ +26 astetta. Mä rakastan olla raskaana kesällä. Hormonit vaikuttaa että ruskettuu hyvin.
Mulla on hankinnassa Emmaljungan Super Vikingit. Poistunut malli, mutta nappasin viimeset rattaat. Puolet oon maksanut ja tässä kuussa maksan loput. Nuo on sekä yksilö että kaksosrattaat.
Tuo kiinalainen kalenteri näyttää meille tyttöä. Mutta mulla on vähän poika olo. Tai haluisin poikaa kun edellinen oli tyttö. Olis kiva poikien vaatetta hamstrata välillä. Mutta eipä oikeasti ole väliä. Itselle tärkeää on tietää sukupuoli kun tuntuu silloin vauva jotenkin todellisemmalta.
Aiemmilta lapsilta aikalailla on kaikki tarpeellinen. Vaatetta, tuttia, pulloja, rintakumia ym. härpäkettä pitää sitten lähemmin ottaa.
Äitiyspakkauksen aattelin nyt ottaa. Siinä tulee ihan hyviä juttuja mukana.
Ootteko libero- laukkua hakeneet. Aiemmin se on ollut semmonen kirkas vihreä. Nyt ihanan vaalea. Mä hain sen tällä viikolla. Ihana sitäkin kautta fiilistellä vauvaa. Ostin myös semmosen hifistely-tutin, semmosen kokonaan luonnonkumisen.
Tämmöistä nyt. Toivottavasti tämä pahoinvointi häipyy ja pian.