Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Mä toivoisin saavani 2-3 lasta. Mutta vähän pelottaa ja hirvittää samalla. Ensinnäkin ei voi tietää kuinka helppoa / vaikeeta tulee olemaan, joten päällimmäisenä on ajatus, että kunhan saisi lapsen. Ja sit jos tämä onni suodaan niin vähän hirvittää, että hirveän pitkiä taukoja ei viitsi välissä...
  2. H

Haaveena vauva 2023

Dpo 8, 9, ja 10 testattu. Medigoon raskaustestit kontrolliviivaa lukuunottamatta niin lumenvalkoisia, että olisi itse Lumikkikin niistä kateellinen 😌. Voin siis suositella, ei näy viivanpaikkoja. Koska kyseessä herkkäraskaustesti niin olen jo henkisesti valmistautunut seuraavaan kiertoon...
  3. H

Haaveena vauva 2023

@SandraB toivottavasti loput follit kirii vielä mukaan! Ja jos ei niin yhdelläkin munasolulla ja alkiolla voi onnistua! Mut toki ymmärrän pettymyksen 😔. Tsemppiä ❤
  4. H

Haaveena vauva 2023

Tee ihmeessä testi, se on halpa hinta mielenrauhasta! Mulla kesti pitkään kierrolla tasaantua pillereiden jälkeen, mut osa tulee heti raskaaksi. Ei voi oikein tietää kummasta kyse, jos et tee testiä (tai sit odota niin kauan, että raskaus on ilmeinen/vuoto alkaa). Tsemppiä :)! Voit myös...
  5. H

Haaveena vauva 2023

@neahenriikka en kyllä näe valitettavasti viivaa, ainoastaan viivanpaikan :/ . Otatkohan kuvan liian nopeasti? Testi näyttää vielä märältä ja silloin käsittääkseni viivanpaikka näkyy helposti. Oikea viiva pitäisi jäädä näkyviin vaikka testi jo vähän kuivuisi (mutta siis toki testiajalla pitäisi...
  6. H

Haaveena vauva 2023

Sivuhuomio: mä luulen, että aiheutan tätä menoa rintojen kipeytymisen vaan sillä, että tunnustelen joko ne kipeytyy (kun se on ollut yleensä selkeä merkki lähestyvistä menkoista) 😆. Sormet ristissä, että ei ilmestyisi perus pms oireet. Fiilis / intuitio kyllä sanoo, että en oo raskaana. Jänniä...
  7. H

Haaveena vauva 2023

@Mamtobe Mikäs siellä on tilanne, ainakin dpo:t on lupaavat🤩?
  8. H

Haaveena vauva 2023

@Kyfi tee erimerkkinen testi. Kaikki testit ei vahvistu edes tasavahvoiksi. Toisekseen sullahan vahvistuu testit, jokainen testi ainakin jonka oot tänne linkannut on toistaan vahvempi. @Oliivi3 yks mahdollisuus on kanssa sun pohtiminen lisäksi, että eka ovisplus ei ole irrottanut munasolua ja...
  9. H

Haaveena vauva 2023

Mä oon lukenut jotain ketjuja, missä ihmiset kertoo oireistaan ja tuliko plussa vai ei. Lähinnä vahvistuu ajatus, että pelkkien oireiden perusteella tosi vaikea tietää 😆. Tuntuu, että ne mitkä on toisella PMS/luteaalivaiheen oireita on toisella raskausoireita ja vice versa. Lähinnä, että tuntuu...
  10. H

Haaveena vauva 2023

@Tibitii toivottavasti ei tuu paha korona! Just mietin, että pitää itsekin testi tehdä kun niin kipeä olo. Tosin lämpö ei koholla (tai siis on vähän verrattuna normaaliin, mutta se toivottavasti johtuu vaan keltarauhasesta).

Yhteistyössä