Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Täällähän on lupaavia viivanalkuja, toivottavasti vahvistuu @Oliivi3 ja @Poiski 😍! Ja @Kyfi lle onnea allavalle matkalle ❤! @Wintersun toivottavasti olis vaan estrogeeni tms. dippi ja lämmöt hilaisi itsensä vielä ylös. Mä oon nukkunut pari yötä tosi huonosti. Oon herännyt joko vessaan tai...
  2. H

Haaveena vauva 2023

Mikä on kun eilen oli oireita vaikka miten ja tänään ei mitään 😅. Eilen pisteli kohdunseudulle ja munasarjat juili (tai näin luulen, että munasarjoista kyse). Oli niin kipeää, että jos en olisi ovista tikuttanut niin olisin varmaan luullut oviksen olevan käsillä. Tietääkö muuten kukaan, että jos...
  3. H

Haaveena vauva 2023

@Kyfi toi uusin testi on mun mielestä kyllä selkeä plussa jo😍
  4. H

Haaveena vauva 2023

@Oliivi3 kuinka varma sä oot oviksen ajankohdasta? Koska toi kuulostaa mahdolliselta kiinnitymisvuodolta, jos testit alkoi ton vuodon jälkeen haamuilemaan🤔. Toivottavasti pääset pian epätietoudesta!
  5. H

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina hyvää reissua :) . Mun mielestä yksin matkustaminen on silloin tällöin ihanan rentouttavaa. Voi oikeasti keskittyä vain siihen, mitä itseä tekee mieli ja kuulostella sitä. Eihän tavallisessa elämässä sellaiseen ole mahdollisuuksia.
  6. H

Haaveena vauva 2023

@Tiutau13 kirjoitin Googleen herkkä raskaustesti ja noi oli tyyliin eka joka tuli vastaan 😅. Olisiko ollut nettiapteekista. Mut siis mulla on vauvafoorumeilta kuva, et noiden pitäisi olla aika hyviä! Näyttää jos on jotain näytettävää, mut ei turhia viivoja. Tiedä sit, mikä on totuus. Ostin itse...
  7. H

Haaveena vauva 2023

@Niisq ah Joo ymmärrän, eli aiemmin viittasi aikaan ennen kierrukaa. Toivottavasti ei liiaksi kivut pahene!
  8. H

Haaveena vauva 2023

@Niisq oliko sullakin kuparikierrukka? Mulla meni kierrukan poiston jälkeen pari kiertoa siten, että ei ollut mitään tuntemuksia ennen menkkoja, mut viime kierrossa jomotteli pari päivää ennen kuin vuoto alkoi.
  9. H

Haaveena vauva 2023

Onpa täällä ollut suhteellisen hiljaista. Se on paha - jää enemmän aikaa kehitellä mielessä kaikkia oireita 😅. Koko päivän ollut ihmeellisiä kivistyksiä nimittäin.
  10. H

Haaveena vauva 2023

Mä tilailin Medigoon r-testejä just, että se siitä en testaa aikaisin ajatuksesta 😆. Meillä on vkl pienen porukan illanistujaiset (tyyliin 4h) ja haluan testata varmuuden vuoksi. Tosin millähän todennäköisyydellä DPO 8 illasta (pe ilta) saa edes haamua🤔. Pitää kyllä sanoa, että niin vähän...
  11. H

Haaveena vauva 2023

@Earhart pahoittelut menetyksestä ❤. Toivottavasti seuraava raskaus on kaikin puolin parempi kokemus ja saatte pian toisen lapsen. Just kun puhuin oireettomuudesta niin alkoi perinteiset alavatsan nippailut. Tästä ne oireet varmaan lisääntyy menkkoihin asti 😏.
  12. H

Haaveena vauva 2023

@vauvakuume7 mulla on lievää pahoinvointia, sillei että voi tulla aalloissa lievää äklöä oloa. Yleensä olot alkaa tosin n. viikkoa ennen menkkoja. Täällä DPO 4 ja oireetonta. Ollut niin paljon muuta tekemistä, että ei ole jotenkin edes ehtinyt miettiä yritystä sen kummemmin.
  13. H

Haaveena vauva 2023

@Kyfitsy moni tuntuu saavan ovistestillä plussaa just ennen menkkoja. Näkyy kaikissa "plussa vai ei ketjuissa", kun ihmiset syystä tai toisesta testaa ovistikuilla just ennen menkkoja. Raskaustestiä kehiin vaan kun sellaisen saat käsiisi :) . Mulla perus PMS oireet aiheuttaa pahoinvointia.
  14. H

Haaveena vauva 2023

@vauvakuume7 kuinka tarkkaan mittaat lämmöt :)? Kysyn lähinnä, että olen ymmärtänyt, että aika "oppikirjan mukaan" pitää mittailla, että ne antaa luotettavan tuloksen. Tyyliin samaan aikaan, heti herättyä ennen kuin tekee mitään, ei saisi liikoja olla häiriötekijöitä (samaan aikaan nukkumaan...
  15. H

Haaveena vauva 2023

Ja mietin sellaistakin, että voiko jotenkin olla, että keho "tietää" hedelmällisimmät päivät ja limat ajoittuu siihen? Kun itsellä ne oviskivut tulee aika nopeasti sen plussan jälkeen ja jos se tarkoittaa ovista niin plussapäivä voisi olla jo myöhässä (tai ei niin otollinen). Mut sit toisilla...
  16. H

Haaveena vauva 2023

Selkeästi ei ole mitenkään outoa, jos limailu ja ovisplus ei osu samaan kun useampi jo tätä kommentoinut! Aina helpottaa tietää, että useammalla on sama homma :)
  17. H

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä huomiseen aukiolotutkimukseen @Sipiriina 😊! Ja jostain myös joskus lukenut, että aukiolotutkimus itsessään voi nostaa raskauden mahdollisuuksia! Toivottavasti huomenna on ovis + @Wintersun ❤. Mun täytyy sanoa, että vähän järkytyin toista vauvapalstaa selatessa. Siellä oltiin...
  18. H

Haaveena vauva 2023

@kANaNdA jee, onnea ovisplussasta! Kiva, jos meitä on useampi about samoilla piinapäivillä! Joo, on täs lapsen yrittämisessä monta ajoitusasiaa ja muuta muuttujaa! Ja vaikka kaikki menisikin täydellisesti niin eipä ne todennäköisyydet päätä huimaa per kierto. Pitää yrittää pitää itse tää...
  19. H

Haaveena vauva 2023

@Wintersun toivottavasti ovis sieltä kohta tulisi! Ainakin vaikuttaa hyvältä, jos testit kuitenkin vahvistuneet :) . No nyt on kyllä ainakin yritetty, että olisi uimareita vastaanottamassa mahdollista munasolua, kun seksiä harrastettu DPO -3, -2 ja -1😁. Hassusti suurimmat himot ja limat oli...
  20. H

Haaveena vauva 2023

@Kirahvi-Koo selvä plussa😍! Onnea!

Yhteistyössä