Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Digitesti hymyilee, jes, jes! Sori, oon ihan intona 😆. Jännä saada ovis kiinni varmasti näin ekaa kertaa ikinä! Vaikka tiedän, että tää ei takaa mitään niin on niin eri mahdollisuudet kuin viime kierrossa, että oon super hyvillä fiiliksillä. Sori tää spämmäys! Ja kiitos kaikille, jotka on...
  2. H

Haaveena vauva 2023

Mä kanssa mietin, että vieläkö ton miehen saisi innostettua seksiin 😂. Yleensä tahti on aika rauhaisa 1-2 krt viikkoon (enemmän miehestä johtuen, mulle maittaisi se 3-4 krt) ja nyt harrastettu dpo -3 ja -2 jos tänään on dpo -1. Katsellaan, pitääpä etätöissä vähän nyt hipsutella tuota miekkosta 😉.
  3. H

Haaveena vauva 2023

Jes, ovistikku (halppis) on musta nyt plussa! Varmistan iltapäivästä vielä digillä. Tosin mulle toi 4h pidättely on kyl aika mahdottomuus.. Mutta mun mielestä ovistikku on nyt yhtä vahva ja viiva alkoi piirtymään heti. Toivottavasti digi vahvistaisi tämän, mutta jos ei niin selkeästi LH piikaa...
  4. H

Haaveena vauva 2023

@kANaNdA kiva kuulla, että noin nopeasti voi vaihtua :)! Ite ymmärsin sen aikasin aloittamisen näiden kommenttien perusteella auttavan siinä, että tunnistaisi ne hedelmälliset päivät ennen ovista eli saisi sen vilkkuvan naaman. Kun jos menee suoraan tyhjästä hymyksi niin sit voisi käyttää niitä...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Ihan kuin eilen ovistesti olisi vähän vahvempi, mutta saas nähdä. Tuntuu, että valkovuoto vaan vähenee 🤨. Mut olispa kiva, jos ovis tulisi nyt pian kun tässä kierrossa (toisin kuin edellisessä) seksi taas on sujunut🤭. Iltapäivästä sit taas tikuttelemaan :) .
  6. H

Haaveena vauva 2023

@Mamiks mun mielestä tossa näkyy vähän väriäkin. Toivottavasti vahvistuu!
  7. H

Haaveena vauva 2023

Joo, mä luulen kanssa, että jos seuraavaan kiertoon joudutaan niin teen saman! Ostan niitä pinkkejä, halvempia digejä. Toivottavasti ei toki joutuisi seuraavaan kiertoon, mutta en ole kyllä elellyt mitenkään hedelmällisyyttä edistävästi. Ihan hirmuisia stressipiikkejä (sillei, että olen yöllä...
  8. H

Haaveena vauva 2023

@Wintersun me mennään kyllä niin samoissa, toivottavasti päästäisiin molemmat piinailemaan samaan aikaan 😍. Aloititko lääkkeitä vielä tähän kiertoon? Joo mä en viitsinyt matkalle ottaa digiä mukaan ja käytin siellä vaan halppistikkuja. Tossa digissä on kyllä vähän opettelemista, en ees...
  9. H

Haaveena vauva 2023

@Wintersun täällä sama, ei vieläkään ovista. Viime kierrossa ovis oli just kp 15 (mikä tänään). Normaalisti tosin kierto 1-2 päivää pidempi. Mutta vähän mietityttää, että tuleeko ovista edes tässä kierrossa, kun ovistikut tasaisen keskivahvaa ja tein ekaa kertaa digitestin (sen vilkkuvan) ja se...
  10. H

Haaveena vauva 2023

Vielä ei ole tikkujen mukaan tullut ovista! Eli jos ovis suostuu tulemaan niin on vielä mahdollista päästä piinailemaan! Jos tuon miehen onnistun kellistämään siis 😏. Joka tapauksessa, näyttää paljon paremmalta kuin viime kuussa!
  11. H

Haaveena vauva 2023

@Wintersun mulla on myös nyt sellaista "käsivoidemaista" valkovuotoa ja ovis pitäisi lähestyä! Mielenkiintoista, jos t liittyy lähestyvään ovikseen! Mulla on ollut about 1,5 tulehduksia ellei kauemminkin (tosin alkuun en tajunnut sitä, mutta näin lääkärit on todenneet) niin on rehellisesti...
  12. H

Haaveena vauva 2023

@Mimmimami onko toi siis raskaustesti? Koska jos on niin eikö toi ole jo aika selkeä plussa 🤩?
  13. H

Haaveena vauva 2023

Toi menkkakysymys on mielenkiintoinen! Mulla eka menkat kuparikierrukan jälkeen oli vaan 3 päivää, seuraavat neljä päivää ja nyt viimeisimmät 5 päivää, mutta vuoto on tooosi vähäistä siihen mitä muistelen sen olleen nuoruudessa.. Voi mennä tunteja ilman mitään vuotoa ja sit yöllä ei...
  14. H

Haaveena vauva 2023

Ja @Mimerkki olen niin pahoillani!
  15. H

Haaveena vauva 2023

@Marilainen ja @Mirkkuli26 paljon onnea😍! Ja @Sipiriina kuulostaa jotenkin todella lupaavalta! Toivottavasti nyt olisi teidän kierto. Otin ovistestit matkalle mukaan, katsotaan jos alkaisin vkl tikuttelemaan, mutta en ole päättänyt vielä päättänyt varmaksi. Jos ovis tulee nyt matkalla niin ei...
  16. H

Haaveena vauva 2023

Mun oma näkemys on, että kaikessa itselle tärkeän asian odottamisessa / toivomisessa on pahinta se epävarmuus, jota tuntee. Olin esimerkiksi pitkään sinkkuna ja ei se sinkkuna olo haitannut (oli paljon matkustelua, harrastuksia, kavereiden näkemistä joten mikäs siinä ollessa) vaan se epävarmuus...
  17. H

Haaveena vauva 2023

Voi ei mitkä kuukautiset @Wintersun 😪! Onko aina olleet noin vaikeat? Terveydenhuollossa ei saa mitään apuja? Tsemppiä ja halaukset täältä ♥️. Ja pahoittelut kaikille uusiin kiertoon joutuneille!
  18. H

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa @Mamtobe ! Ja toivottavasti tämä on viimeinen ketju, jossa esikoista kuumeilet! Tsemppiä yritykseen ja toivottavasti plussa tulee viimeistään seuraavassa hoitokierrossa jos ei sitä ennen tärppää♥
  19. H

Haaveena vauva 2023

Täällä näyttää olevan kunnon plussa aalto oven takana 😍! Ihanaa! Pahoittelut kp 1:stä @Selis ♥️. Ymmärsinkö oikein, että luteaali piteni lähemmäs nuoruuden vuosia? Jos näin niin toivottavasti pidempi luteaali nostaisi raskautumisen mahdollisuuksia 🤗
  20. H

Haaveena vauva 2023

@Yksinmatkassa näkyy kyllä haamu! Toivottavasti vahvistuisi 😊! Mulle voi päivittää kp 1. Aika keskimääräinen luteaali näyttäis olevan, 14 päivää. Nyt sit vaan jännätään mihin ovis osuu. Palaan matkalta kp 14 ja ovis oli tässä kierrossa kp 15, että jännityksessä pääsee elämään alkukierronkin 😅.

Yhteistyössä