Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

On tosiaan mielenkiintoista lukea kanssa muiden oireita! Yks uus oire: sattuu nivuseen tuolla alakerrassa. Huomaa erityisesti kävellessä. Mut siis tää vauvakuumeisen mieli on kauhea. Järki on sillee "ei mitään mahdollisuuksia, tiede ei tunne yhtään referenssiä, jossa hedelmöitys olisi...
  2. H

Haaveena vauva 2023

@Wintersun pahoittelut kp 1:stä :( . Toivottavasti luteaali pidentyisi (luomusti tai lääkkeillä)!
  3. H

Haaveena vauva 2023

Joo on kyllä jänniä oireita monella ja niin itselläkin! Vieläkään ei ole menkat alkanut, joten voipi olla, että ei vielä tänäänkään ole kp1. Tosin ne menkat voi toki alkaa vaikka tunnin päästä :D . Kun kierrukan jälkeen ei ala tiputtelulla vaan heti kunnolla. Mutta joo, listaanpa, mikä on tässä...
  4. H

Haaveena vauva 2023

@Wintersun kp 7 harrastettiin seksiä ja kp 14 tuli ovisplussa, joten ei taida olla mahdollisuuksia 😅. Testaan to ilta, jos ei ole alkanut kun viikonloppuna juhlia. Mut luulen, että tänään tai huomenna ja viimeistään ke alkaa kyllä. Tänään dpo 14 kai sit et ainakin luteaali on ok. Jos siis...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä @senya ♥! Toivottavasti on harmitonta ja selviät säikähdyksellä! Täällä ei alkanut vielä menkat, ihan mahtavaa! Nostaa todennäköisyyksiä, että ensi kierrossa olisi vasta loman jälkeen ovis :) . Aiemmin kun kirjoittelin, että pms oireet vähäiset ja rinnat vain vähän arat niin otan...
  6. H

Haaveena vauva 2023

Taletteleuista, mies on vitsillä kysellyt, että tiedänkö mä miten lapsia tehdään kun tallettelut jäi yhteen kertaan tässä kierrossa. Lupasi pitää powerpoint esityksen tarvittaessa😂. No ens kierrossa päästään toivottavasti paremmin tallettelemaan😏. Sellainen olo, että ainakaan tänään ei ala...
  7. H

Haaveena vauva 2023

Mun mielestä kaikessa uutisoinnissa (siis viittaan uutismedioihin ja foorumeiden uutisiin) kannattaisi olla aika tarkka, että ei pelottele turhaan tulevia äitejä ja naisia. Pikaisella googlauksella näyttää tulevan vastaan artikkeleita, joiden taustalla on yksittäisen tutkijan (tai tutkijaryhmän)...
  8. H

Haaveena vauva 2023

Ihanaa, paljon onnea @Siikli 😍. Alkoholista ja ruuasta - mä ajattelin, että niin kauan kun en ole raskaana niin normaalisti elelen. Ehkä lähinnä, että jos on juhlat tms. tulossa ja ihan kierron lopussa niin silloin testaa, että ei näy plussaa tms. Tänä kesänä ainakin on kunnon hääbuumi, että...
  9. H

Haaveena vauva 2023

@Siikli kyllä näkyy testissä jotain 🤩. Oireetkin sulla niin lupaavan kuuloisia, että on kyllä jännät paikat sulla! Toivottavasti olisi tärppi käynyt :)
  10. H

Haaveena vauva 2023

Kylläpä päivät matelee kun odottaa uutta kiertoa 😅. Ja samalla toivoo, että ei vielä su tai ma alkaisi. On kyllä kierrukan jälkeen pms oireet vähentyneet! Tuntuu kuin rintojen aristus vaan vähenisi ja oikeastaan mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ei ole. Menkkakivut alkaa muutama tunti ennen...

Yhteistyössä