Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Hienosti on viiva vahvistunut @3milia ! Ihanaa odotusaikaa :love: ! Ihana nähdä, että tulee tasaisesti plussia tähän ryhmään. Toivottavasti sama tahti jatkuisi :) .
  2. H

Haaveena vauva 2023

Pikaisella googlauksella näyttää siltä, että vehnänalkioöljy on ainakin joillakin aikaistanut ovulaatiota. Mulla tosiaan yleensä oviskivut ovat olleet about kp 17 mikä sinällään täsmäisi aikaisempaan 30 - 31 päivän kiertoon. Noh jännätään, mihin asettuu :) . Vähän lyhyemmällä kierrolla ei...
  3. H

Haaveena vauva 2023

Toivottavasti tulisi @Saaga86 plussa kuitenkin :love:. Ainakin lupaavaa, jos menkat ei ole vielä alkaneet. Mites @Meimierika , ajattelitko testata :) ? Täällä rinnan aristaa kuten aina ennen menkkoja. Nyt vaan jännätään milloin menkat alkaa. Itse kyllä veikkaan, että se on just se su tai ma...
  4. H

Haaveena vauva 2023

@Oliivi3 kyllä toi musta on selkeästi vahvempi, että ei kai raskaushormonin määrä kehossa voi kasvaa, jos ei ole raskaana :) ? Täysin noviisina sanoisin, että näyttää hyvältä! Vauvakuumeisen mieli on kauhea :D . Tiedän, että tässä kierrossa ei ole mahdollisuuksia raskaudelle, kun seksiä...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Tosi selkeä viiva @3milia :)! Eiköhän / toivottavasti kaikki ole hyvin ♥️
  6. H

Haaveena vauva 2023

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille 😊! Ja meille vielä äitiyttä odottaville plussatuulia ja tsemppiä, luotetaan siihen, että vielä lapset saadaan! Ja plussaa toivon tietenkin ihan jokaiselle♥️. Vielä ei ole menkkaoireet alkaneet, jee jee! Toivon tosiaan, että tulisi pari päivää pidempi kierto...
  7. H

Haaveena vauva 2023

Joo, meilläkään mies ei varmasti tiedä, kuinka paljon aikaa menee kaikkeen raskausaiheisten juttujen lukemiseen netistä😅. Tykkään myös lukea kokemuksia siitä, miltä tuntuu tehdä ensimmäinen positiivinen raskaustesti tai saada ensimmäinen lapsi ♥️. Mut kyllä mieskin näitä miettii. Kun oltiin...
  8. H

Haaveena vauva 2023

Apua, ketkä suosittelikaan Raskaana sarjaa Areenalta.. Nyt ahmin sitä :D . Voiko joku katsoa sitä muka yhden jakson tms. kerrallaan 😅 . Ei kyllä tee hyvää vauvakuumeellekkaan. Tulee vaan sellainen olo, että voi kun raskaus alkaisi ja sen sekä äitiyden saisi itsekin kokea.
  9. H

Haaveena vauva 2023

@senya mahtavaa, paljon onnea ja ihanaa odotusaikaa♥️. @vauvakuume7 mä näen haalean viivan, toivottavasti vahvistuu 😍
  10. H

Haaveena vauva 2023

Toi olikin mielenkiintoinen kysymys, että tietääkö läheiset yrityksestä! Mulla tietää mun läheisimmät naispuoliset ystävät ja sitten yksi kaveri, joka koki menetyksen ja kertoi, että haluaa mahdolliset uutiset viestillä niin kerroin, että yritys alkaa (hän arvosti, että tietää tämänkin). Tämäkin...
  11. H

Haaveena vauva 2023

Ovistestailujen saldoa: liuskat vahvistui tasaisesti ja tänään vahva viiva. Testiajalla enää ihan pikkiriikkisen kontrollia vaaleampi (ehkä), kuivana tasavahva viiva kontrollin kanssa. Mutta seksin harrastamisesta ei tule mitään. Kauheat halut olisi kummallakin.. Taitaa tulla ihan hutikierros...
  12. H

Haaveena vauva 2023

@Nemily paljon onnea ja tsemppiä odotukseen :love: ! Ihana saada taas plussa ketjuun :)! @Wintersun mulla on pudonnut yksi kp pois, tänään kp 13 / 30 jos vielä päivität tänään tai sit huomisen päivittäjälle (ja ei se oo niin justiinsa kyllä :p ). Omaa napaa: ovistestailu on jännää! Onpahan...
  13. H

Haaveena vauva 2023

Gynellä käyty ja uudet tropit saatu :). Gyne sanoi, että tulehdus ei todennäköisesti vaikuta raskautumiseen. Mutta sanoi, että ferritiini joka oli vain 18 (helmikuussa) voi hyvinkin hidastaa menoa. Onneksi täälläkin oli viestejä, että on raskaus alkanut matalallakin ferritiinillä. Ja sen...
  14. H

Haaveena vauva 2023

Mä kyl tiedän, että jossain vaiheessa varmaan tulee siirryttyä digitaalisiin testeihin jos yrittämisessä kestää :p . Ajattelin alkuun aloitella kuitenkin jollain halvemmilla testeillä. Ja olisihan se kiva nähdä, että oviksen saa kiinni vaikka se ei takaisikaan, että ovis tapahtuu :) .
  15. H

Haaveena vauva 2023

Mä ostin kanssa eilen ekaa kertaa ovistestejä, kun olin muutenkin asioilla ja apteekki vieressä. Jännää :) . Täällä pienellä kylällä kaupoissa ei ole ovistestejä niin ostin sitten apteekin omia. Onko niistä kokemuksia, että miten toimivat vai toimivatko ollenkaan :) ? Ja sellainen kysymys...
  16. H

Haaveena vauva 2023

Epävarmuuksista - mulla taas ei epäilytä.. Mutta siis musta tuntuu, että kaiken järjen mukaan pitäisi epäilyttää, kunhan onhan lapsen saaminen niin iso elämänmuutos. Tai tuntuu kypsemmältä ja realistisemmalta, että vähän epäilyttää kuin tää mun huolettomuus 🙈 . Mutta en tiedä, koen olevani aika...
  17. H

Haaveena vauva 2023

Testaamisesta ja oireista - mä kuvittelin vauvakuumeissani jo kierukkaa käyttäessä monet PMS oireet raskausoireiksi. Mutta jos ei muuta niin nyt on kattava lista asioista, jotka omalla kohdalla on selkeästi PMS oireita: maha menee sekaisin, huonon olon aallot, närästys, nännit kipeät (tai sitten...
  18. H

Haaveena vauva 2023

@Lumihiutale_ mielettömästi onnea ja paljon tsemppiä jatkoon!:love:
  19. H

Haaveena vauva 2023

Mulla lähti vitamiinit kyllä käsistä.. Tai siltä tuntuu :D . Syön D vitamiinia (50 mg), rauta + C (100 mg + 60 mg), folaatti (400mg), vahva vehnänalkioöljy ja nyt vikana karpalo + maitohappo kapselit. Mutta kaikkiin noihin on syy, joskin en kyllä enää ihan muista miksi aloitin ton...
  20. H

Haaveena vauva 2023

@senya onpa ikävää, jos kierto venyy :/ . Ootko testannut uudestaan, kun etkös se ollut juuri sinä, jolla viimeksi näkyi plussa vasta kun menkat jo runsaasti myöhässä? Mietin, että olisko vielä mahdollisuus plussaan siellä..? Tsemppiä joka tapauksessa!

Yhteistyössä