Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

Mä päivittelin huomiselle jo listan. Ja laitoin itseni kiertopäivä listalle! Tää kierto olikin yllättäen 28 päivää (normaalisti 29 - 31), joten yk 1 alkakoon :) ! Ei haitannut yhtään, vaikka menkat alkoikin pari päivää etuajassa ;) . Kerrankin mä ja kroppa oltiin samaa mieltä jostakin. Vähän...
  2. H

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  3. H

Haaveena vauva 2023

@senya @Lumihiutale_ halaukset täältä ja tsemppiä🤗. Mun mielestä on tosi ymmärrettävää, että isoihin haaveiseen littyy myös negatiivisia tunteita, jos tulee vastoinkäymisiä. @Owlet mun on ainakin vaikea välillä saada hoidettua kaikki tarvittavat asiat, myös muitakin kun pelkkiä soittamisia...
  4. H

Haaveena vauva 2023

Aivan valtavasti onnea @Neeppu ja @Mimerkki :love:🥳❤ ! Todella hyvä mieli teidän molempien puolesta. Ja @senya kuulostaapa lupaavalta, tulisipa plussa. Ja tervetuloa kaikille uusille! ON: meinaa oikeasti epätoivo iskeä, nyt on ihan satavarmana joku toinen tulehdus päällä:cry:. En tiedä...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Sukupuolista, kuten moni muukin on sanonut, kunhan olisi terve ja etenkin, että saisi sen lapsen. Mutta niin, en näe siinä mitään pahaa, että on toiveita. Turha ihmisiä on toiveista syyllistää :) . Mun oma rakas mummo, joka on paljon maailmaan nähnyt ja toiminut mm. kätilönä kysyi viimeksi, kun...
  6. H

Haaveena vauva 2023

On kyllä epäreilua @Sipiriina :( . Tsemppiä! Ja toivottavasti hoidot pääsevät sujuvasti rullaamaan, kunhan lakko on taputeltu. Täällä tylsää odottelua, kp 18 / 30. Sain antibioottia estolääkityksenä 7 viikkoa tuon viikon kuurin perään, mutta laskeskelin, että ehkä juuri ja juuri ehtii 5...
  7. H

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa kaikki uudet :) . @kANaNdA mistä asti teillä olikaan yritystä? Varmasti kuitenkin hyvä merkki, että kerran on tärpännyt, vaikka menikin kesken. Kyllä se varmasti uudestaankin tärppää 🤗 . Mut hyvin ymmärrän pelot ja olen itse miettinyt jo, että adoptio ja lahjasolut olisi itselle ok...
  8. H

Haaveena vauva 2023

Jee, eka plussa tähän ketjuun! Onnea @jemppu123 :love:
  9. H

Haaveena vauva 2023

Nimistä, me ollaan miehen kanssa katseltu nimiä, mutta mitään valintoja ei olla tehty. Mies miettii myös niitä itsekseen ja välillä ilmoittaa, että hänestä tää ja tää voisi olla hyvä nimi. Mä olin jotenkin ajatellut, että nimen lyö lukkoon sit kun vauva on maailmassa. Että voi makustella nimeä...
  10. H

Haaveena vauva 2023

Lisää esikoisen odottajia, mahtavaa :) ! Listan voi tosiaan päivittää kuka tahansa, tänään ei ole kukaan vielä päivittänyt. Eli periaatteessa @Floralan voit päivittää listan ja lisätä itsesi samalla, jos haluat :) . Tuntuu kuin mahan vihlominen olisi vähän helpottanut. Toivottavasti antibiootit...
  11. H

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina olisipa nyt teidän vuoro! Paljon on joo 2. tai useamman lapsen odottajaa, mikä on ihanaa :love: . Mutta missä kaikki esikoisen odottajat :ROFLMAO:? Meitä ei ole kuin kolme listalla.
  12. H

Haaveena vauva 2023

Toivottavasti kaikki tuli nyt lisättyä listalle :) . Listan päivittäminen pitäisi olla koneella helppoa, joten toivottavasti monet voivat osallistua listan päivittämiseen. Tai jos lista ei tahdo pysyä ajantasalla niin sitten voidaan harkita, että listataan vaan yrittäjät ja plussanneet...
  13. H

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  14. H

Haaveena vauva 2023

Ihanaa kun on tullut listoille porukkaa:love:! Mä näin joskus jaettavan tän linkin ja siellä on kuva hedelmällisimmistä päivistä: https://www.terveyskyla.fi/naistalo/lisääntymisterveys/hedelmällisyys/raskauden-alkaminen Sillä ajattelin, että ovulaatiotesti jos näyttää esim. päivän -1 niin...
  15. H

Haaveena vauva 2023

No ni, toivottavasti osasin lisätä kaikki oikein mukaan :) . Onko jotain ajatuksia, miten tehdään listan päivittämisen kanssa niin, että se pysyisi ajantasalla? Mennäänkö niin, että kuka vaan ekana ehtii (tai tuntee piston sydämessään :D ) päivittää vai, että joku aina päivittää yhden viikon ja...
  16. H

Haaveena vauva 2023

17. H

Haaveena vauva 2023

Mä en voi luonnollisesti väittää olevani minkään sortin asiantuntija, kun ei edes yritys oo alkanut. Mutta vauvakuumeissani myönnän pyörineeni jo hetken näillä palstoilla :D . Niin pakko kommentoida, että mä oon käsittänyt, että parhaat päivät on ennen ovista ja sit se the ovis päivä. Ja että...
  18. H

Haaveena vauva 2023

Täällähän on mahdollisesti useampi sit jännillä päivillä. Toivottavasti saadaan plussia ketjuun 😍 ! Vielä pitäisi itse seuraavat kuukautiset odottaa ennen yritystä 😌
  19. H

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina sä taisit olla kierron piinailuvaiheessa :) ? Ajattelitko testata etukäteen vai vasta kun menkat on myöhässä? Tulisipa plussa ja päästäisiin siirtämään sut saman tien tonne plussanneisiin :love: .
  20. H

Haaveena vauva 2023

Käviskö tollainen lista :) ? Voidaan alkuun päivittää hitaampaa (jos ei ole piinailijoita esim. vielä), mutta olisi kiva saada lista täällä kirjoittelevista ja monettako lasta ihmiset toivoo jne. :love: Jos laitatte punaisella / tai pingaatte mua niin koitan lisätä listalle :) ! Ja kuka tahansa...

Yhteistyössä