Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  2. H

Haaveena vauva 2023

Tää voi taas olla liikaa tietoa, joten kannattaa tarvittaessa skipata :D . Omat oireeni olivat: - lievästi keltainen valkovuoto - valkovuoto oli normaalin hajuinen (korkeintaan vähän happamuutta tai makeutta hajussa, mutta hyvin vähän) - oireet pahenivat aina kuukautisten jälkeen - muutaman...
  3. H

Haaveena vauva 2023

Onnea @Laurenzia hyvistä uutisista! Mulla kanssa oli vihdoin tarkemmat tutkimukset. Onneksi nyt näyttää siltä, että oma verenvuoto johtui tulehduksesta ja on antibiooteilla pois hoidettavissa. Eli nyt lääkkeet nassuun ja seuraavasta kierrosta voi alkaa yritys! Vähän huolestuttaa, että pääsikö...
  4. H

Haaveena vauva 2023

Täällä taas ja vauvakuume sen kuin yltyy.. Toivoisin niin, että päästään kohta yrittämään. Kirjoittelin tossa alussa, että terveyshuolia ja ylimääräistä papa koetta. No nyt se tilanne, että papakoe hälytti ja joudun jatkotutkimuksiin (kolposkopiaan) :( . Poistin myös kierrukan, kun se saattoi...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Jee, mä hyppään tähän ketjuun :)! Yritys ei ole vielä alkanut, mutta miehen kanssa sovittu, että kesäkuun alusta voisi jättää ehkäisyn pois. Ja ajattelin kysellä, että josko jo toukokuussa ;) . Esikoista aletaan yrittämään :) . Tosin nyt vähän terveyshuolia ja ylimääräistä papaa jne. kun seksin...
  6. H

Yritystä odottavat

@Kanelikierre Tervetuloa :)! Minä ajattelin jäädä palstailemaan. Itseäni miellyttää tietyn tason anonymiteetti ja haluan myöhemmin siirtyä tuohon viralliseen yrittämis / haaveiluketjuun - siellä tuntuu olevan todella hyvä meininki :) . Että kiva jos joku toinenkin jää palstalle. Sitten jos...
  7. H

Yritystä odottavat

Tervetuloa @Niiskuneiti10 ja Senorita! Hauska tuo blogipostaus! Tunnistan olevani vahvasti vaiheessa 5. Välillä laimwntunut (sinkkuna), nyt pahasti kroonistunut eli hoitoa odotellessa ;) . Minulla oli menkat päivän myöhässä. Tuollainen päivänkin myöhästyminen on ihan hirveää tällaisella...
  8. H

Yritystä odottavat

Mites muilla menee :) ? Täällä on vuosi alkanut, ylläri, ylläri - kauheassa vauvakuumeessa. Pitäisi varmaan tehdä asioita, jotka saavat ajatukset muualle, mutta eihän sitä voi olla niin järkevä :D . Eli jos joku etsii vinkkejä, miten helpottaa vauvakuumetta niin siihen en osaa ottaa kantaa...
  9. H

Yritystä odottavat

@Violetta7 on siis yleistä tämän miesten möläyttely muutamien annoksien jälkeen ;). Mistä päin metsästätte asuntoa :)? Itse asun pk-seudulla.
  10. H

Yritystä odottavat

@Violetta7 tervetuloa mukaan! Meitähän alkaa olla täällä hyvän kokoinen porukka jo keskustelemassa. Ja tulevaisuudessa toivottavasti yhdessä haaveilemassa yrityksen alettua:love:. @muumimussukka minulla on kaksi kissaa. Olen ajatellut, että pitää googlailla sitten jos olen raskaana, että...

Yhteistyössä