Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

@Oliivi3 kyllä toi on plussan alku ellei jo plussa 😍. Toivottavasti tarraa tiukkaan kiinni 🥰
  2. H

Haaveena vauva 2023

Mä en muista, että olisin nähnyt plussaunta. Mut raskaus- ja vauvaunia oon nähnyt! Mut siis en kovin todentuntuisia, vaan unissakin oon sillei, et "häh, enhän mä ole raskaana, mistä tää vauva mahaan ilmesty" ja sit vauvaunissa olen unohtanut vauvan jonnekin vahingossa tms., kun eihän mulla ole...
  3. H

Haaveena vauva 2023

Sit toisaalta, pystyykö kukaan oikeasti kokonaan unohtamaan, että "hei, tässä voi tulla raskaaksi" tai milloin menkkojen about pitäisi alkaa😁🤔? Olisi mielenkiintoista kuulla, jos joku näin oikeasti kokee :) . Ihminen on kuitenkin sellainen eläin, joka tuppaa haaveilemaan. Ja sitähän se...
  4. H

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina lle tsemppiä jännittäviin päiviin! Jos tosiaan ovulaatiossa ollut häikkää niin onhan nyt ihan eri mahdollisuudet 😍. Tsemppiä! Omaa napaa: ihme väsymys ja alakulo täällä. En ole jaksanut ovista tikuttaa ja miestäkään houkutella mihinkään aktiviteetteihin. Onneksi kohta loma :) .
  5. H

Haaveena vauva 2023

Mä nyt ryhdistäydyin ja varasin kanssa fereitiinien tarkastuksen. Viimeksi kun ne katsottiin helmikuussa niin oli vaan 18 🙈. Mut silloin oli super runsaat menkat johtuen kuparikierrukasta (just sellaiset, että tuli isoimmista suojista läpi parissa tunnissa) ja en syönyt rautaa. Nyt yksi 100...
  6. H

Haaveena vauva 2023

Menkat lusittu ja ovista odotellen... joten miksi mulla on valtava finni keskellä otsaa 😆🤦‍♀️. Hehkeänä juhannukseen ;) . Hyvää juhannusta kaikille!
  7. H

Haaveena vauva 2023

On kyllä outoa lähteä pohtimaan, onkohan joku pariskunta omasta tahdostaan vai ei lapsettomia.. Tai en uskaltaisi sellaista ikinä itse arvailla tai varsinkaan toiselle sanoa 🙈. Ja siis muutenkin, lapsen saaminen muuttaa varmasti enemmän elämää kuin voin edes käsittää tässä vaiheessa. Mutta miksi...
  8. H

Haaveena vauva 2023

Joo, hyvin sanottu, että ihanaa, mutta jännittävää aikaa. Onhan tääkin aika ainutlaatuinen vaihe elämässä, että pitäisi varmaan itsekin koittaa nauttia hetkestä 😊.
  9. H

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa kaikille uusille ❤. Kiva saada lisää keskustelijoita, kun tasaisesti näyttää plussien myötä myös poistuvan (mikä on ihanaa) ;) . Huomaan, että lasken koko ajan päässäni, että olisi yk 2 käynnissä vaikka virallisesti on 3 - johtuen siitä, että yk 1:sen aikaan ei pystynyt harrastamaan...
  10. H

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina onpa jännää, toivottavasti vaste on hyvä! Tulin myös siihen tulokseen, että näemmä on turha hirveästi suunnitella vaan mennä tilanteen ja fiiliksen mukaan. Ajattelin, että testaan vasta kun menkat alkaa. No kalenteri näyttää siltä, että hyvin todennäköisesti pitää testata taas ennen...
  11. H

Haaveena vauva 2023

@VeijariLaama eikä, ihanaa, paljon onnea 😍! Neuvoista - mä olen itse elämässä oppinut, että välillä on vaan parempi olla myötätuntoinen ja kuunnella kuin koittaa "ratkaista" toisen haasteita. Olen itse super ratkaisukeskeinen, joten tämä(kin) opittu kantapään kautta. Mutta siis tuputetut...
  12. H

Haaveena vauva 2023

Ihania plussia täällä 😍! Onnea :) !
  13. H

Haaveena vauva 2023

Tänään miehen suusta "ei tule juhannusvauvaa kun ei sulla vielä silloin ole ovis" 🙈😅. Se siis pitää paikkaansa, mutta siis lähinnä yllätti, että onko tuo noin perillä kierrosta 😆. Ajattelin tässä kierrossa kuluttaa loput ovistestit. Jos näyttää siltä, että säännölliset tallettelut onnistuu niin...
  14. H

Haaveena vauva 2023

@Sentonen toi näyttää super lupaavalta 😍! @SandraB voi ei, olen niin pahoillani 😭! @Selis toivottavasti haamut vahvistuu! Jos jaksat niin minulle voisi päivittää kp 1.
  15. H

Haaveena vauva 2023

Mulle voi päivittää huomiselle kp 1. Vuoto alkoi jo nyt, mut vaikea sanoa onko se vielä kunnon vuotoa (eli kp1), joten laitetaan huomiselle.
  16. H

Haaveena vauva 2023

Omaa napaa: mun piti testata vielä vikan kerran aamulla. Edellinen testi dpo 11 iltapäivä ja nega. Mutta olin aamulla niin väsynyt, että unohdin ja muistin vasta kun oli jo liian myöhäistä 😅. On kyllä aivan kaikki PMS oireet, joten testi ei varsinaisesti polttele kaapissa. Mutta taas olisi...
  17. H

Haaveena vauva 2023

@SandraB jee, onneksi muut follit kiri mukaan 🤩! Vitsit siellä on jännät ajat! Toivottavasti kaikki hedelmöittyy 😍. Tsemppiä siirtoon ja kohta alkaviin piinapäiviin 🤗!
  18. H

Haaveena vauva 2023

Täällä aivan selvät menkkakivut ja paljon valkovuotoa. Aika aikasin alkaa kivut, kun vasta pe pitäisi alkaa menkat.. Jos yhtä pitkä luteaali. Viiltävät ja pistävät kivut on kadonneet. Kiinnostaisi tietää, johtuiko ne kivut (keltarauhasesta / munasarjoista noin yleisesti / aheuttiko progesteroni...
  19. H

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  20. H

Haaveena vauva 2023

Tää vauvakuumeilu on kyllä välillä tuskastuttavaa. Nyt mietin, että millä todennäköisyydellä dpo 10 nega voisi muuttua positiiviseksi. Tai että kuinka paljon vaikutti, että tein testin iltapäivästä reilun parin tunnin pidätyksellä (kun tulin reissusta). Miksi sitä ei vaan osaa odottaa...

Yhteistyössä