Hakutulokset

1. Owlet

Haaveena vauva 2023

Ehkä muotoilun tuon ikäasian huonosti viestissä. Vielä ei tule ikä vastaan, tänä vuonna tulee 30 täyteen, mutta saattaa tulla, jos jokaisen kanssa menee kolme vuotta ennen kuin syntyy. En kuitenkaan halua olla raskaana ihan peräjälkeen. Olen myös tietoinen, että virallisesti ei ole estettä...
  2. Owlet

Haaveena vauva 2023

Viiden äiti kuumeilee kiitos ❤ Itse olen aina halunnut paljon lapsia. Toki mies on hiukan eri mieltä lapsiluvusta, realistisempi. Itselläkin tulee varmaan ikä vastaan, jos kaikkien kohdalla kestää yrityksen aloituksesta syntymään kolme vuotta. Esikoista yrittäessä koin hoidoissa olemisen...
  3. Owlet

Haaveena vauva 2023

Hei! Voisin liittyä tähän keskusteluun. Yritin tuohon tän vuoden ketjuun joskus aikaisemmin, mutta putosin kärryiltä ja ei jotenkin lähtenyt sujumaan tuo kirjoittelu. Nyt siis uusi yritys! Meillä siis toinen haaveissa ja yritystä takana reilu vuosi. Alun perin toive oli pienellä ikäerolla ja...
  4. Owlet

Haaveena vauva 2022

Täältä taustalta tulen avautumaan, kun johonkin täytyy avautua! Noin kolme viikkoa sitten olin tuntevinani oviksen/et on lähipäivinä. Oli jonkin verran oloja ja vatsatuntemuksia. Viikko sitten la tein negatiivisen testin, oletetusti vaikka vähän olinkin toiveikas... No sunnuntaina tuli...
  5. Owlet

Haaveena vauva 2022

@daisy01 joo oli sitten ultra aina, jossa katsottiin monta follia ja et mikä tilanne, joissain kierroissa oli useampi ja joissain se yksi riitti. Ja tosiaan ekan käynnin jälkeen kävin vielä jossain verikokeissa, se unohtui edellisestä viestistä. Muoks. Meillä siis kokeiltiin letrojen lisäksi...
  6. Owlet

Haaveena vauva 2022

Meillä ekalla käynnillä Julkisella allekirjoitettiin suostumus laput, keskusteltiin perus asioista ( terveys/sairaudet, suvussa esiintyvät yms.), millaista ehkäisyä käytettiin ennen yritystä ja kuukautisista sekä ovulaatiosta. Myös miehen siemennesteanalyysi käytiin läpi. Sit ultrattiin. Saatiin...
  7. Owlet

Haaveena vauva 2022

Hei kyselen täältä taustalta muistin virkistämiseksi, että miten macaa ja geele Royalea pitikään syödä? Silloin esikoista yrittäessä tuli kokeiltua noita ja muutamaa muuta, mutta en enää muista määriä ja oliko joku esim vain alkukierrossa... Ja pillerinä vai jauheena/hunajamuodossa? Kokeilin...
  8. Owlet

Haaveena vauva 2022

Täältä taustalta huutelen. Meidän esikoinen sai alkunsa pitkästä kierrosta, ovuloin noin kp35 ja plussa tuli kp50+. Eli pitkä kierto ei aina tarkoita ettei ovulaatio tapahdu. Meillä tokan yritystä nyt yli puoli vuotta ja aika varmasti menee vielä ainakin vuosi ennenkuin mitään plussaa tulee...
  9. Owlet

Haaveena vauva 2022

Kommentoin myös tuota rokote keskustelua sen verran, että itse päädyin ottamaan vaikka yritetään. Mietin, että on parempi se ottaa nyt kun vasta yritetään kuin sitten raskaana. Myös koen paljon korona-ahdistusta, joten rokote auttaa siinä ja pelossa, että jos joskus sen saan niin siihen kuolen...
  10. Owlet

Haaveena vauva 2022

@Mozart kysyit pitkään yrittäneiden luomu tärppi tarinoita, joten huutelen taustalta. Meillä esikoisen kohdalla yritettiin yli kaks vuotta. Oltiin melkein vuosi hoidoissa, kokeiltiin ovulaatio induktiota ja inssejä (letrot, gonal-f, pregnyl ja ovitrelle on tullut kokeiltua). Meillä oli...

Yhteistyössä