Hakutulokset

1. Owlet

Haaveena vauva 2022

Onnea! Mulla kävi samoin esikoisen kanssa! Tein plussan joskus kp52, jollen väärin muista, ovulaatio tapahtui n kp35 tienoilla! Meillä vielä todettiin ultralla et ei tulis ovulaatiota ollenkaan siinä kierrossa. Joten kyllä niissä pitkissäkin kierroissa voi onnistua!
  2. Owlet

Haaveena vauva 2022

@Wintersun paljon voimia! ❤️ Toivottavasti asiat järjestyy ja vielä saatte toisen pienen syliin! ❤️
  3. Owlet

Haaveena vauva 2022

@Wintersun tsemppiä! Toivottavasti tilanne paranee pian!
  4. Owlet

Haaveena vauva 2022

Tarkoitin ite ainakin niitä Apteq testejä, ihan niitä puikkoja. Toki en sit tiedä onko ne kalliita... Ite en luota noihin liuskoihin, joita saa normi kaupoista.
  5. Owlet

Haaveena vauva 2022

Itse en oo ainakaan saanut koskaan apteekin omaan viivapaikkaa tai muuta. Ainoastaan silloin, kun olin oikeasti raskaana. Yleensä oon käyttänyt niitä ja esikoisen kohdalla... Aika monta tuli tehtyä! Itse ainakin sanoisin et on luotettavia!
  6. Owlet

Haaveena vauva 2022

Mitenkäs sitä Royal geeleä piti syödä? Kokeilin sitä esikoista yrittäessä, kuten maca-jauhetta ja greippi mehua, mutta en nyt muista oliko siinä joku määrä paljon ja kui pitkään...:unsure: Vaikkakin vähän välillä tuntuu, että kannattaako haaveilla useammasta lapsesta. Onko musta sit kuitenkaan...
  7. Owlet

Haaveena vauva 2022

@Alinna86 kuten @Wintersun sanoi, yleensä kokeillaan 3kertaa yhtä hoitomuotoa. Meille sanottiin, että voidaan tehdä enemmänkin, jos halutaan, mutta tuo kolme on yleensä. Muoks. Meille siis tehtiin useampia OI, mutta lisättiin lääkkeitä ja sit siihen päälle inssejä 3 tai 4 mut yhdessä ovulaatio...
  8. Owlet

Haaveena vauva 2022

@Alinna86 uskoisin, että jotain muuta teille kokeillaan, jos ei ole ovulaatio induktio kerran onnistunut. Ainakin meillä oli et tietty aika yritetään ja sit siirrytään. Tsemppiä! :)
  9. Owlet

Haaveena vauva 2022

Syön mama vitamiineja. Esikoista yrittäessä ja raskauden alussa söin Femibionia, eli jonkun reilu 2 ja puoli vuotta... Vaihdoin sitten multivita maan ja nyt oon syönyt samoja. Vaihdon syy oli et Femibion on kallista! Kuukauden hinnalla sai 120 noita.:rolleyes:
  10. Owlet

Haaveena vauva 2022

Aikalailla saman verran meillä oli, kun esikoinen plussasi! Pitkä aika, mutta onneksi olette "jo" tässä tilanteessa! ❤
  11. Owlet

Haaveena vauva 2022

@minttuni apua! Hurjan paljon onnea!!!! ❤ Todellakin voi plussata ilman, että on sellainen olo! Yhdyn myös tohon "olin vaan tekemässä negatestiä pois alta". Olin Kyllä varma, että se plussa teille sieltä tulee! @Irtokehys onnea kahdesta! Oli varmasti yllätys! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja...
  12. Owlet

Haaveena vauva 2022

@Wintersun mulla oli tasan vuoden poissa kuukautiset. Ekat n. 3-4 kiertoa oli säännöllisiä, mutta sen jälkeen palasi entiselleen, eli epäsäännöllisiä kiertoja. Ehkä vv on jossain kierroissa parempi, mutta ei kauheasti ole muuttunut, ehkä jopa lyhentynyt kk. Toivoin raskauden korjaavan mikä ikinä...
  13. Owlet

Haaveena vauva 2022

@Mamtobe kannattaa ottaa selvää. Itse jotenkin oletin ettei ne nyt mitään lapsettomuushoitojen maksuja korvaa :rolleyes:
  14. Owlet

Haaveena vauva 2022

@Mamtobe meillä on 6kk ja huomasin sen vasta ennenkuin jäin pois töistä, joten oli kulunut yli sen. Ei ne onneksi suuria maksuja ollut, toki sitä melkein vuodessa ehti kertymään, kun useampia käyntejä oli kuukaudessa. Oli toki välikiertoja muutama.
  15. Owlet

Haaveena vauva 2022

Okei. Olen ymmärtänyt sen kuuluvan hoitoon sekä julkisella että yksityisellä, jotta varmistetaan kaiken olevan kuten pitää.:unsure: Meillä julkisella kuului, polimaksun siitä maksoimme kuten muistakin käynneistä. Jälkikäteen sain tietää, että töiden sairaskassa olisi korvannut koko hoidon, koska...
  16. Owlet

Haaveena vauva 2022

@minttuni eli jos olet raskaana teidän täytyy maksaa varhaisultrasta? Se ei kuulu hoitoon?
  17. Owlet

Haaveena vauva 2022

@Tiukuna ei se synnytykseen täysin kadonnut, mutta hieman helpotti. Ekat viikot/kuukaudet oli vielä aika rankkoja, mutta sen jälkeen se on tullut enemmän sykäyksinä, kuten @Silmu75 sanoi. Esim. Ollut liian rauhallinen yö tai nukkuu pitkään. Myös se on ollut paha, jos on vaikka vähän kolahtanut...
  18. Owlet

Haaveena vauva 2022

@wbä kiitos, Toivottavasti toinen tulisi helpommin! Mutta loppuun asti sitä pelkäsi, että jotain käy... Mutta se ei kyllä loppunut synnytykseen! @Töppönen_ vähemmästäkin herää pelko. Toivottavasti kaikki on hyvin ja tämän pikkuisen saatte syliin saakka! ❤️
  19. Owlet

Haaveena vauva 2022

@Wintersun kyllä, se menettämisen pelko! Itse jälkikäteen oon tajunnut, että juuri tuosta syystä en vain antanut itseni kiintyä vauvaan odotusaikana. Toivoin kokoajan et voisin jo synnyttää, jotta ainakin näkisin onko kaikki kunnossa. Oli myös kovin huijari olo koko raskauden, koska "en ollut...
  20. Owlet

Haaveena vauva 2022

Unohtui aiemmasta viestistä, että @Wintersun olen niin iloinen, että saitte pienen syliin sen pitkän odotuksen ja vastoinkäymisten jälkeen! Myös se, että kun vihdoin pääsitte aloittaa hoidot niin onnistui heti! ❤️ Onko muuten teillä muilla, jotka olette hoidoilla onnistunut, tausta ja pitkä...

Yhteistyössä