Hakutulokset

1. Owlet

Haaveena vauva 2022

Hurjasti onnea @wbä ja tarrasukkia matkaan! @Alinna86 ja @minttuni tiedän tuon tunteen, kun ahdistaa se et muut tuntuu vaan onnistuvan ja itse ei millään ja ihmettelee miten muut onnistuu. Tsemppiä ja voima halaukset molemmille! Toivon niin, että teille pian se plussa suodaan! ❤ Itsellä...
  2. Owlet

Haaveena vauva 2022

@petronella09 ymmärrän niin tuon. Itsekin esikoista yrittäessä olin iloinen muiden plussista, mutta samalla tuli niin epäreilu olo, että itse ei onnistunut. Olen huomannut sitä hieman tälläkin kertaa, vaikka muuten oonkin vielä aika stressitön ja "huoleton" yrityksen suhteen. Silti alkanut...
  3. Owlet

Haaveena vauva 2022

Täällä on tullut monta plussaa! Hurjasti onnea kaikille! ❤️ Ja pidän hurjasti peukkuja @minttuni sinulle!
  4. Owlet

Haaveena vauva 2022

Kiitos! Ehkä palstan henki on suopea :ROFLMAO:
  5. Owlet

Haaveena vauva 2022

@minttuni ehkä oireettomalta? Itsellä oli ainoa "oire" arat nännit, jota on kyllä aina ennen kuukautisia. Ehkä plussa tulee ilman oireita. (Miksi nuo hymiöt aina katoaa?) Lueskelin eilen illalla vanhoja viestejäni aikaisemmissa ketjuissa ja nyt ehkä nolottaa kuinka kielsi koko plussan silloin...
  6. Owlet

Haaveena vauva 2022

Tullut hurjasti viestejä, joten hiukan viiveellä vastaan! @Irtokehys kyllä, uskoin välikierto plussien tapahtuvan vain elokuvissa! Onneksi huomasin kysyä, toki vitsillä, että miten toimia, jos plussaan tauon aikana. Mutta mahdollista on myös välikierto plussa! Mutta nyt teille oli käynyt...
  7. Owlet

Haaveena vauva 2022

Hei! Ajattelin itsekin liittyä keskusteluun, ehkä hiukan taustalle vielä. Yritän kovasti kahlata vanhat viestit läpi, osan olen jo lukenut! Olemme muutaman kuukauden yrittäneet Pikku kakkosta, vielä onneksi melko rennolla fiiliksellä. Olin esikoista yrittäessä aiemmissa viestiketjuissa...
  8. Owlet

Lapsettomuushoidot TAYS

Meillä alkoi hoidot seuraavista kuukautisista. Eli muutama päivä ensi käynnin jälkeen, koska sattumoisin seuraavat kuukautiset alkoi käynnistä muutama päivä. Riippuen varmaan millaista hoitoa aloitetaan, mutta arvelisin et ehkä odotetaan seuraavaan kiertoon. Ainakaan silloin, kun oltiin...
  9. Owlet

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@-Susanna hei! En osaa sanoa tuosta onko munasolu huonompi myöhässä tapahtuvassa ovulaatiossa, mutta ajattelin vastata oman kokemukseni. Eli siis itselläni on ollut, ehkä, ovulaatio häiriötä joten normaalisti kierrot olleet epäsäännöllisiä ja pitkiä. Sanon ehkä, koska itse sain hoidoissa vähän...
  10. Owlet

Tosiaan riippuu paljon sairaanhoitopiiristä. Meillä meni noin 3 kk ekaan käyntiin eikä sen jälkeen tarvinnut odottaa enää ollenkaan. Hoidot alkoi 2 pv ensimmäisen kerran jälkeen.
  11. Owlet

Hei! Itsellä on se tilanne, että elokuussa piti alkaa ivf, mutta suureksi yllätykseksi tuli kun ihan luonnollisesti raskaaksi heinäkuussa, ovuloin noin kp 35 :whistle:. Tämän kuun lopussa olis siis rakenneultra ja viimeaikoina on ollut ilmassa hyvinkin paljon tunnetta et onko se siellä(n) mutta...
  12. Owlet

Haaveena vauva 2020

@kukapakuka anteeksi huutelen taustalta, mutta ajattelin vastata myös tuohon inssi kysymykseen! Sehän riippuu aika paljon syistä koska tai jos inssiä yritetään. Meillä oli vuosi sitten ensi käynti julkisella jolloin yritettiin ensin kolme tai neljä kertaa letroilla ja sitten pregnyl...
  13. Owlet

Haaveena vauva 2020

Hei täältä taustalta! Oon lukenut viestejä kyllä, mutta en oikeen kirjoitellut, koska oon jännännyt sitä, että onko mitään sikiötä. Eilen oli vihdoin se varhaisultra ja kyllä siellä oli kaveri oikeessa paikassa ja viikkoja 7+0.:love: nyt vähän uskaltaa innostua, mutta ei paljoa. Edelleen olo...
  14. Owlet

Haaveena vauva 2020

@Wintersun teitä on kyllä koeteltu aivan liikaa jo, että toivottavasti ei siirry enää hoidot yhtään! Voimia! @Helmiina1978 hyvä, että arvo laskenut! ON: voisiko pari viikkoa kulua nopeammin, että pääsis tarkistamaan onko kukaan matkassa :unsure: Edelleen mennään pienellä tissi/nännikivulla...
  15. Owlet

Haaveena vauva 2020

@Hipposka toivotaan, että kaikki on hyvin. Ehkä se kun plussa tuli puskista niin aiheuttaa sen, että en oikein osaa ajatella et kaikki vois olla hyvin. Liian normaali olo :unsure:
  16. Owlet

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 hyvä kuulla, että on lähtenyt laskuun! Toivottavasti jatkaa alaspäin menoaan eikä enää nousisi! ON: tää oireettomuus ajaa mut hulluksi :unsure: Ainoita oireita on ollut tuo nännikipu, joka on huomattavasti vähentynyt tässä tän viikon aikana. Sitten alku viikosta oli hieman...
  17. Owlet

Haaveena vauva 2020

@Wintersun kyllä teille plussa pian tulee! :love:
  18. Owlet

Haaveena vauva 2020

Varhais ultra siirtyi muutamalla päivällä kauemmaksi. Kunpa olis se jo, koska kokoajan pelkään et menee kesken ennen kuin päästään sinne... :notworthy:
  19. Owlet

Haaveena vauva 2020

@rainbowdream hurjasti onnea! :love:
  20. Owlet

Haaveena vauva 2020

@Greeneye sitten, jos noin on niin menis kuten arvelin. Kiitos! Mulla siis oli n. 3 vk sitten sellainen ovuloinko näin myöhään olo :LOL: Ja vahva arvaus et sillä viikolla olis tapahtunut.

Yhteistyössä