Hakutulokset

1. Owlet

Haaveena vauva 2023

@Oliivi3 onnea! Ja tarrasukkia matkaan! Toivottavasti sinun ei tarvitse palata enää tälle palstalle! 😉 Hiukan jännittää, kun huomenna toivottavasti vihdoin saadaan lähete hoitoihin. En tiedä miksi tää on nyt vaikeampaa kuin ekalla kerralla. Viimeks laskin päiviä, kun tulee se vuosi täyteen ja...
  2. Owlet

Haaveena vauva 2023

@Mardolly mulla esikoisesta ainoa oire oli sellainen jännä nännikipu, vain siis nännit. Usein rinnat kipeytyy ennen kuukautisia, mut silloin vain tosiaan nuo nännit. Tsemppiä ja tervetuloa! Testaamisesta oli puhetta. Testaan sitten kun tuntuu 🤷 kierto, kun on aina niin epäsäännöllinen niin en...
  3. Owlet

Haaveena vauva 2023

Onnea plussanneille! Eilen uhmasin mahdollista pahaa oloa ja kävin esikoisen kanssa lapsimessuilla. Vähän jännitti miltä tuntuu nähdä paljon vauvoja ja vauva tavaroita, mutta hyvin meni! Positiivinen yllätys, että pysyi aika neutraalina olo enkä edes eksynyt hypistelemään vauva juttuja. Oli...
  4. Owlet

Haaveena vauva 2023

Aiemmin oli puhetta foolihaposta. Oon syönyt mama vitamiineja koko yrityksen, välillä pelkkää foolihappoa. Esikoista yrittäessä söin myös aikalailla koko yrityksen äitiys vitamiineja, eli sen melkein 2 ja puoli vuotta ennen plussaa 😅 ja tietenkin silloin raskausaikana ja sen jälkeen jonkin...
  5. Owlet

Haaveena vauva 2023

Emilydia, okei. Mulla on itsellä pitkät kierrot ja epäsäännölliset. Tiedän kokemuksesta et ovulaatio on mahdollista pitkissäkin kierroissa, koska esikoinen sai alkunsa kp 35 tienoilla tapahtuneesta ovulaatiosta 😅 Vaikka oli lääkäri silloin sitä mieltä et en ovuloin siinä kierrossa.
  6. Owlet

Haaveena vauva 2023

@Hopeanopea onneks en ole ainoa, joka ei saa asioita aikaiseksi 😅 Emilydia kierron venyminen ei välttämättä tarkoita, että ei ovuloi, se saattaa vaan tapahtua myöhemmin 😊
  7. Owlet

Haaveena vauva 2023

Hyvää pääsiäistä kaikille! Huoh! Eipä se lähete asia edennytkään tällä viikolla mihinkään, kun täytyy hakea sitä ihan eri paikasta, joten tiistaina sitten taas puhelin kouraan ja soittamaan. Perus labrat oli kuitenkin kunnossa, joten siitä ei pitäis olla kiinni... Onko muilla jotenkin vaikeeta...
  8. Owlet

Haaveena vauva 2023

Mulla oli esikoisen kohdalla vahva poika olo, en tiedä miksi. Tuli kuitenkin tyttö ja ehkä toivon toista tyttöä, mutta lähinnä vain kun on tallessa esikoisen ihania pieniä vaatteita, jotka haluaisin vielä käyttöön. Oon kuitenkin aika varma et jos vielä saadaan toinen niin se on poika. Eikä...
  9. Owlet

Haaveena vauva 2023

Huh kun oli vaikea aamu 😩 Oltiin esikoisen kanssa puistossa tapaamassa muita suht saman ikäisiä ja löysin itseni sitten kolmen raskaana olevan ja yhden juuri vähän aikaa sitten synnyttäneen seurasta. Muutenkin tuntuu et 80% noista joilla on samaa ikä luokkaa lapsi niin on raskaana! (Ja ne jotka...
  10. Owlet

Haaveena vauva 2023

Täälläkin taitaa uus kierto olla alkamaisillaan 😩
  11. Owlet

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina samaistun tuohon et välillä löytyy "kullanmuruja" ja se nimi meni siinä 😅 @Hopeanopea mulla oli pieni hetki esikoisen syntymän jälkeen sairaalassa, että ajattelin et ei tää oo X nimeltään. Mutta se oli ehkä osa sitä prosessia käsitellä et siinä todella on meidän vauva. Voin sanoa...
  12. Owlet

Haaveena vauva 2023

@3milia oon päättänyt, että etunimet ei lapsilla tule olemaan samalla kirjaimella alkavia, mutta toinen nimi olisi samalla kirjaimella ja et kaikilla olisi kolme nimeä 🤔 Mutta tosiaan meillä on about viidelle lapselle kaikki nimet jo valmiina (pari pojan ja useampi tytön) ja sit pitkä lista...
  13. Owlet

Haaveena vauva 2023

Tässä vaan mietin, että kuinka monella on jo mahdolliselle tulokkaalle nimi/nimet valmiina? 🙈 Me ollaan jo varmaan nimetty kaikki mahdolliset lapset ja muutaman muunkin 😅 Ja teillä joilla on jo useampi, onko teillä nimissä jokin teema? Esim kaikki samalla kirjaimella tai tietty määrä kirjaimia yms?
  14. Owlet

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina joo oltiin tosiaan silloin esikoista yrittäessä julkisella puolella hoidoissa. Ei varsinaista selvää syytä kai löytynyt... Tai siis eka noin kolme kuukautta oltiin uskossa et ei oo mitään vikaa, kun näin meille sanottiin, ja vähän turhauttikin, että miksi sitten tehdään ovulaatio...
  15. Owlet

Haaveena vauva 2023

@3milia meillä esikoinen on kaksi vuotias ja aluksi toive oli alle 2 vuotta ikäeroa, ehkä puolitoista. Nyt kunhan vaan tulis 😅🙈
  16. Owlet

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina joo yli vuosi ollaan nyt yritetty ilman plussaa. Esikoista yritettiin se vähän vajaa 2 ja puoli vuotta ilman plussan plussaa ja kuukautta vajaa vuosi oltiin hoidoissa, kun sitten todella pitkästä välikierrosta sain ensimmäisen plussan ikinä ja se onneksi kehittyi meidän esikoiseksi...
  17. Owlet

Haaveena vauva 2023

Muutkin voi lisätä listalle eli YA 2/21 ja toinen toiveissa. Laitoin nyt et helmikuussa, kun en muista oliko vielä tammikuu kun kunnolla aloitettiin. Oli sitä ennenkin jo näitä "otetaan riski" kertoja 🤭 Ja kierron päivistä ja ovulaation ajankohdasta en tiedä. Mulla on niin epäsäännöllinen...
  18. Owlet

Haaveena vauva 2023

Onko mahdollista, että olet ovuloinutkin tässä kierrossa myöhemmin? Jos ovulaatio ollut myöhemmin kuin yleensä niin on mahdollista, että vielä on ollut liian aikaista testata.
  19. Owlet

Haaveena vauva 2023

@3milia Meidän esikoinen on tyttö ja oli kyllä todella oireeton raskaus. Yhdessä kohtaa oli vähän kuvotusta ja yökin muutaman kerran. Ainoa kerta kun oksensin oli sokerirasituksen jälkeen, kun taisin syödä liian nopeasti liian paljon. Sillä jännään, että jos tuun uudelleen raskaaksi niin onko...
  20. Owlet

Haaveena vauva 2023

Mulla ei ollut muita oireita, kun nännit oli kipeät, mitä kyllä yleensä ennen kuukautisia.

Yhteistyössä