Hakutulokset

1. M

Helmikuiset 2023

Minäkin voisin liittyä joukkoon! Arvio LA olisi 4.2. 😊 meillä ensimmäinen kyseessä, joten on kyllä tosi jännittävää! Ja vähän pelottavaakin, mutta taitaa kuulua asiaan 😅 neuvolaan sain ajan heinäkuun alkuun. Mietin kyllä myös tuota varhaisultraa ja täällä ainakin näytti tosiaan kätilölle...
  2. M

Haaveena vauva 2023

Kiitos @Wintersun ja @Tibitii vastauksista, rauhoitti mieltä 😊 tosi jänniä nämä kivut, täysin samanlaisia kuin kuukautiskivut!
  3. M

Haaveena vauva 2023

Tänään hitusen vahvempi viiva kuin eilen. Onkohan nämä menkkakivut ihan normaaleja? 😔 tänään ollut jo vähän enemmän kipuja kuin eilen. Pelottaa, että ne menkat sieltä alkaa. Tuntuu vaan niin samalta kuin aina just ennen menkkoja.
  4. M

Haaveena vauva 2023

Kiitos kaikille ❤️ Toivotaan nyt kovasti, että viiva lähtee vahvistumaan! @Hopeanopea, mä olin ihan varma, että menkat sieltä alkaa 🙈 menin testinkin tekemään sillä ajatuksella, että ei siellä varmasti mitään näy. Yleensä jännitän sen tekemistä tosi paljon 😅 ollut tosi samanlaisia tuntemuksia...
  5. M

Haaveena vauva 2023

Ei oo todellista! Olin ihan varma, kun testiä menin tekemään, että ei näy yhtään mitään! Piti hieman hieraista silmiä 😱 https://aijaa.com/QQ7mz5
  6. M

Haaveena vauva 2023

Tsemppiä sinnekin! ❤️ Toivottavasti menkat jäis tulematta!
  7. M

Haaveena vauva 2023

Paljon voimia @Mimerkki ❤️ Mä aion testata huomenna aamulla, mutta ei ole kyllä yhtään sellainen olo, että voisin olla raskaana. Tänään on ollut vähän enemmän menkkamaisia kipuja (samanlaisia kuin joka kierrossa 2-3 päivää ennen menkkoja). Eli aika vahva tunne siitä, että pian ne menkat alkaa.
  8. M

Haaveena vauva 2023

Toivotaan! 😍 testiajan puitteissa siinä näkyi hieman punertavaakin 😱 voi kunpa se olisi sitä ja perjantaina testi näyttäisi normitestillä jonkinlaista haamua. Tietenkin tein aika varhain tuon testin, mutta toivotaan parasta!
  9. M

Haaveena vauva 2023

Oi, ihanaa! Onnea kovasti @Mirkkuli26 ja @Marilainen! ❤️ Mä sorruin tänään testaamaan rfsu:n testaa varhain testin. Oli ihmeellistä menkkamaista kipuilua, vaikka pitäisi alkaa vasta viikonloppuna menkat! Muistin sitten, että onhan mulla tuolla kaapissa vielä yksi se testaa varhain -testi ja...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Voi kunpa ihmiset osaisivat olla sensitiivisiä ja jättäisivät ne utelut pois 😔 meiltäkin on ihan suoraan kysytty, että eikö me oikeasti haluta lapsia, kun meillä ei vielä ole ja ollaan kuitenkin lähes 30v! 🙄 Mun mielestä on ihan ymmärrettävää, että se tuntuu pahalta ellei ole tärpännyt, oli...
  11. M

Haaveena vauva 2023

Toivotaan, että huomenna näkyisi jotain 😊 Mulla menee päivät tosi hitaasti, en tiedä miten jaksan odottaa loppuviikkoon! Perjantaina ajattelin testata ensimmäisen kerran, koska todennäköisesti la tai su pitäisi alkaa menkat. Listaanpas tähän taas omia tuntemuksia, voin sitten ensi kierrossa...
  12. M

Haaveena vauva 2023

Ihana, kun @Wintersun aina jaksat tsemppailla meitä kaikkia. ❤️ Mulla on ollut kans aina tosi kivuliaat menkat. Pahinta oli nuorena, kun kukaan ei ottanut tosissaan ja ehdoteltiin kävelylle lähtemistä. Kun makaa kaksinkerroin kivusta, ei todellakaan pysty lähtemään kävelylle. Nykyäänkin tosi...
  13. M

Haaveena vauva 2023

Nyt onkin erikoista, koska nännien arkuus on oikeastaan lähtenyt kokonaan pois. Edes rinnat ei tunnu aroilta. Eli kesti pari päivää, vaikka viime kierrossa tuo nännien arkuus alkoi pian ovulaatiosta ja kesti menkkoihin asti. Mielenkiintoista, että palaako arkuus viikonloppuna, kun on tasan...
  14. M

Haaveena vauva 2023

Näinhän se on, jotenkin vaan iski tunne et ”taasko nämä täysin samat oireet eli varmasti menkat tuloillaan” 🙈 vaikka eipä se tosiaan vielä mitään tarkoita. Tänään onneksi ollut jo positiivisempi olo, aurinkokin paistaa. Meinaa taas flunssaa pukata, vaikka vasta olin kaksi viikkoa sitten...
  15. M

Haaveena vauva 2023

Onnea kaikille plussanneille! ❤️ Mulla on jotenkin epätoivoinen olo tästä kierrosta. Tosiaan ihan samaan aikaan alkoi ovulaation jälkeen nännien arkuus kuin viime kierrossa. Heti tulee sellainen olo, että tämän täytyy olla negakierto. Ollut tänään surullinen olo, vaikka ei varsinaisesti ole...
  16. M

Haaveena vauva 2023

Mä join syksyllä parin kierron ajan greippimehua aina lasillisen päivässä. Nytkin olisin sitä voinut periaatteessa ostaa, mutta täältä näköjään hävinnyt jopa Prismasta myynnistä 😕 maca-jauhe on tosiaan ihan järkyttävän makuista, mutta mä laitoin sitä aina smoothien joukkoon. Sieltä ei ainakaan...
  17. M

Haaveena vauva 2023

Mulla dpo 2 ja nyt illalla tuntunu nännit hieman aroilta. Eli samaa mitä viime kierrossakin ja silloinkin alkoi tosi pian ovulaation jälkeen. Heti tuli sellainen olo, että ei taida plussaa tulla tästä kierrosta. 🙄
  18. M

Haaveena vauva 2023

Mulla pitäisi alkaa menkat dpo 15, aika hyvin pitää yleensä paikkaansa ihan päivälleen Flo:n mukaan. Ajattelin, että jos testaisi dpo 14, mutta saa nähdä tuleeko tehtyä jo aikaisemmin 🙈
  19. M

Haaveena vauva 2023

Mullakin eilen -1 ja jäi kyllä tallettelut välistä, kumpikin ihan poikki pitkästä viikosta. 🥴 mutta -3 ja -2 oli tallettelut sekä tänään. Varmaan vielä myös huomenna. Ensin harmitti tosi paljon, että eilen jäi väliin, mutta todellisuudessa tuskin nyt niin paljoa väliä tuolla yhdellä päivällä...
  20. M

Haaveena vauva 2023

Negaa näytti. Mutta ihan hyvillä mielin uuteen kiertoon. 😊 jospa se olisi ens kierto se tärppikierto! Tsemppiä kaikille tänne!

Yhteistyössä