Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Niin totta! Kierroissa, joissa on ollut ehkäisy käytössä eikä ajatukset ole ollut mahdollisessa tulevassa raskaudessa, niin en edes muista sen liiemmin mitään ”oireita”. Ehkä selvemmät on rintojen kipuilu ja 2-3 päivää ennen menkkoja sellainen jomotus. Mutta sitten, kun yrittää vauvaa, niin...
  2. M

Haaveena vauva 2023

Kiitos tsempeistä 😊 ajattelin huomenna aamulla tehdä testin, vaikka onkin ihan sellainen olo, että kyse on tulevista menkoista. Mutta eihän sitä tiedä! Jos on kyse niistä, niin luulen et huomenna alkaa vuoto kipujen perusteella. Hieman malttamaton olo, joten ehkä se testin tekeminen rauhoittaa...
  3. M

Haaveena vauva 2023

Taitaa olla aika haudata haaveet plussasta tämän kierron suhteen. Ihan samaa menkkamaista polttelua kuin aina ennenkin eli todennäköisesti huomenna tai lauantaina ne menkat sitten alkaa. Lisäksi nännien arkuus on käytännössä tiessään. Mitenköhän sitä oppisi olemaan oikeasti tarkkailematta...
  4. M

Haaveena vauva 2023

Itsekin olen käyttänyt Pregcheck -merkkiä eikä ole vielä näiden yrityskertojen aikana tullut mitään viivanpaikkoja tms. Ihme ja kumma, ensimmäistä kertaa en ole testaillut etukäteen. Ehkä auttaa se, kun on ollut kiirettä tosi paljon. Toisaalta on myös vähän sellainen olo, että kuukautiset ne...
  5. M

Haaveena vauva 2023

@Nemily, Oi onpa jännää, että meillä pitäisi alkaa samana päivänä kuukautiset! (toivottavasti jäävät väliin!.) Mulla tuntuu vieläkin alavatsalla ja edelleen puuttuu kipu rinnoista. Tosi erikoista! Mulla ei ole ikinä jäänyt väliin rintojen kipuilu/arkuus. Yritän pitää kuitenkin pään kylmänä 🙈...
  6. M

Haaveena vauva 2023

Hei kaikille! Täällä yksi vauvaa toivova, ollaan aloitettu yrittäminen syyskuussa -21. Ehdittiin vain kolme yrityskertaa, kun lähipiirissä tapahtui ikävä asia ja sovittiin yrittämisen jäävän joksikin ajaksi pois. Nyt sitten jatkettiin yrittämistä tässä kuussa! Onkin jännät päivät menossa, kun...
  7. M

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea plussanneille! ❤️ Mulla alkoi onneksi menkat ihan normaalisti maanantaina. Pelkäsin hieman, että oviksen aikaan ja jälkeen tullut verenvuoto ja tuhruttelu vaikuttaisi jotenkin… eli nyt sitten kohti yk4. Onneksi on paljon kouluhommia sekä kivoja asioita, niin ehkä pystyn ottamaan...
  8. M

Haaveena vauva 2022

Täällä on ollut tänään vähän kurjempi päivä, kun mennyt vaan sängyssä lepäillen. Eilen alkoi ne menkkamaiset kivut ilman mitään vuotoa, mutta tänään on tullut ruskeaa tuhrua, ehkä sellainen kolikon kokoinen siteeseen. Muuten huomaa kyllä vessakäynnillä paperissa. Aamulla tosiaan pc:ssa näkyi...
  9. M

Haaveena vauva 2022

Huomenta! Tein äsken tavallisen raskaustestin ja siihen tuli hyvin hyvin haalea viiva (kenties viivanpaikka?). Tästä sitten innostuneena tein myös rfsu:n varhaisen raskaustestin ja siinä ei näy kyllä mitään. Luulisi, että näkyisi? Kuukautisten pitäisi kuitenkin ylihuomenna alkaa. Voi surkeus...
  10. M

Haaveena vauva 2022

Minäkin kyllä näen, toivotaan kovasti, että lähtee tuosta vahvistumaan ❤️

Yhteistyössä