Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2022

Tänään alkoi päivällä tuntua kunnolla menkkamaisia kipuja. Tuli vähän vaaleanpunaista paperiin. Yleensä kuukautiset alkaa ihan ajallaan, nyt olisi pari päivää ajoissa. Päivän jälkeen oli pitkään pois, kunnes taas on ollut kipuja ja juoksen koko ajan katsomassa joko ne kuukautiset alkoi… mutta...
  2. M

Haaveena vauva 2022

Hetkittäin tulee tunne, että haluais niin kovasti testata, mutta olen nyt pysynyt lujana (ihme kyllä 😂). Onneksi enää pari päivää niin pääsee tästä jännityksestä. Tänään herättyä ollut menkkamaista juilintaa ja vähän luulen, että sieltä ne maanantaina alkaa 🙄 Mä opiskelen luokanopettajaksi...
  3. M

Haaveena vauva 2022

Ymmärrän hyvin tuota pettymystä! Mulle oli kans aika kova paikka, kun viime kierrossa näytti negaa. Saatoin jopa soimata itseäni tuosta reagoimisesta, kun on paljon muita, jotka oikeasti ovat yrittäneet kauan. Mutta sitten ajattelin, että jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa ja tällainen...
  4. M

Haaveena vauva 2022

Viime kierrossa onnistuin olemaan testaamatta ennen kuukautisia ja tuntui jotenkin, että kuukautiset ei tuntunut niin pahalta kuin nähdä päivä toisensa jälkeen tyhjän testin… pystyin myös paljon helpommin ajattelemaan muuta ja keskittymään opiskeluun. Joten parempi nyt vaan odotella niitä...
  5. M

Haaveena vauva 2022

Mä päätin nyt, että odotan maanantaina alkavia kuukautisia, ja jos niitä ei kuulu niin sitten testiä. Huomasin jo, että tämä ei tee kovin hyvää mielenterveydelle, kun koko ajan haluan testata (joka aamu) ja sitten tulee pettymys ettei näy yhtään mitään. 😕 vaikka tietenkin nyt on ollutkin sinänsä...
  6. M

Haaveena vauva 2022

Huomenta! Tänään on dpo 10 ja herkkä testi näyttää negaa. Täysin valkoinen. Kp 25/30. Toivoa vielä kuitenkin on, kun on kuukautisiin vielä aikaa. Edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että ”oireita” ollut liiaksi jo oviksesta lähtien. Kai yritän tällä valmistella itseäni siihen, että sieltä ne...
  7. M

Haaveena vauva 2022

Huomasin äsken suihkusta tullessa ja itseäni kuivatessa (apua, kirjoitin tähän aluksi että kuvatessa :D), että rintojen ympärillä olevat nystyrät (Montgomeryn rauhaset) ovat selkeästi suuremmat. Yritin mieheltä kysellä, että ovatko ne aina olleet näin suuret ja selkeät vai kuvittelenko vaan...
  8. M

Haaveena vauva 2022

Toivottavasti lähtisi siitä viiva vahvistumaan! Itselläni myös vähän samankaltaisia oireita, mutta on ollut jotenkin ihan liikaa tuntemuksia oviksesta lähtien niin en osaa olla kovin toiveikas. Mutta huomenna pääsen minäkin testaamaan ja jännittää jo!
  9. M

Haaveena vauva 2022

Pystyn samaistumaan tuntemuksiisi. Järjellä kun ajattelee, niin ei pitäisi vielä murehtia ja niin kuin kirjoitit, yritys on vasta alussa (itsellänikin siis menossa yk3). Kuitenkin kun on kauan haaveillut ja tällaisena murehtijana ajattelee kaikenlaista. Olen yrittänyt ajatella, että on ihan...

Yhteistyössä