Haaveena vauva 2023

Voi ei @senya toivottavasti on harmitonta vuotoa kuitenkin 😔❤

On : mielialat vaihtelee.. Välillä toiveikas tulevaan, välillä plussauutiset kirpaisee ja tulee tosi epäreilu fiilis. Tänään kp4 ja testi näytti jo onneksi puhdasta negaa. Mietin pitääkö mun soittaa neuvolaan tästä kun km meni näin helpolla (tartteeko aina ultrata?) vai riittääkö toi itsetehty negatesti? Vuoto alkaa olla jo ohi.
 
Voi ei @senya toivottavasti on harmitonta vuotoa kuitenkin

On : mielialat vaihtelee.. Välillä toiveikas tulevaan, välillä plussauutiset kirpaisee ja tulee tosi epäreilu fiilis. Tänään kp4 ja testi näytti jo onneksi puhdasta negaa. Mietin pitääkö mun soittaa neuvolaan tästä kun km meni näin helpolla (tartteeko aina ultrata?) vai riittääkö toi itsetehty negatesti? Vuoto alkaa olla jo ohi.
Mulla ainakin riitti viime km jälkeen vaan soitto neuvolaan ja ei tarvinnut ultrata, kun tuli kyllä kunnon vuodolla ja r-testi meni suht nopeasti negaksi. Ensimmäisessä km kävin ultrassa ja sain vielä tyhjentävät lääkkeetkin toki silloin raskaus oli myös pidemmällä. Paljon tsemiä!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivi3
Okei! No se on jotenki toi -1 sellanen et sillon kyllä pitäis ehdottomasti (mun päässä siis) jostain syystä

Ootko miettiny et koska testaisit? Mä meinasin et dpo11 ku flo näyttää et menkat alkais dpo12. Katotaan et miten muka jaksaa odottaa.. käväsin apteekissa ja jos siel ois ollu niitä earlyjä (ei cb) ni olisin ostanu ja sit testannu aikasemmin, mut ei ollu ostin sit digin, mut eipä sekään näytä mitään päiviä ennen menkkoja. Sit mul 2pc liuskaa kaapissa
Mulla pitäisi alkaa menkat dpo 15, aika hyvin pitää yleensä paikkaansa ihan päivälleen Flo:n mukaan. Ajattelin, että jos testaisi dpo 14, mutta saa nähdä tuleeko tehtyä jo aikaisemmin 🙈
 
Mä taidan tulla häntä koipien välissä tänne. Tai ainakin todennäköisesti. Äsken vessakäynnillä pikkareissa verta ja pyyhkiessä ihan kunnolla. Tuntuu niin epäreilulta, että näin kävi toistamiseen. Ei mulla vielä kipuja ole, mutta eiköhän nekin ala kohta. Oma fiilis on, ettei kohta enää uskalla edes yrittää kun näin käy monesti, mies jaksaa olla positiivisempi että meidänkin vuoro tulee vielä.
Voi ei!!!!💔 Ihana mies sinulla kyllä ja usko häntä. Kyllä se vielä tulee se teidänkin aika!! Olen itsekin kaksi km kokemut ja tiedän kuinka uusi raskaus pelottaa ihan hitokseen. Paljon tsemiä tilanteeseen!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Mä taidan tulla häntä koipien välissä tänne. Tai ainakin todennäköisesti. Äsken vessakäynnillä pikkareissa verta ja pyyhkiessä ihan kunnolla. Tuntuu niin epäreilulta, että näin kävi toistamiseen. Ei mulla vielä kipuja ole, mutta eiköhän nekin ala kohta. Oma fiilis on, ettei kohta enää uskalla edes yrittää kun näin käy monesti, mies jaksaa olla positiivisempi että meidänkin vuoro tulee vielä.
Älä vielä luovuta. ❤ Kyllä sitä vuotoa on kuulunut monella olevan ilman km. Ja jos niin huono tuuri käy toistamiseen niin eiköhän teidänkin vuoro tule, kun ainakin hedelmöittyminen ja kiinnittyminen selvästi onnistuu.
 
Älä vielä luovuta. Kyllä sitä vuotoa on kuulunut monella olevan ilman km. Ja jos niin huono tuuri käy toistamiseen niin eiköhän teidänkin vuoro tule, kun ainakin hedelmöittyminen ja kiinnittyminen selvästi onnistuu.
Yritän olla luovuttamatta. Vieläkään ei kipuja ja ei nyt ainakaan enää ole siteeseen saakka tullut, pyyhkiessä vähän. Eli kai vähenemään päin sitten? Pakko kyllä koittaa huomenna soittaa, jos ottaisivat ultraan näytille. Vaikka en tiiä tekeekö ne tässä kohtaa raskautta vielä mitään.. :(

Kiitos tsempeistä ❤
 
@senya Tsemppiä! Toivottavasti on vain harmitonta vuotoa! Mulla oli esikoisesta vuotoa aina viikolle 11-12 asti, muistaakseni 🤔 Mutta siis tosi pitkään ja oli tosi raastavaa.

@Wintersun Hyvä tietää, että jollakin voi näkyä vielä pidempään tuo Ovitrelle :) Tänään oli kyllä jo tosi haalea r-testi, enemmän ehkä viivanpaikka.
Jotenkin fiilis, että en ole raskaana 😒 Rinnat on kipeät mutta mahanippailut on loppunut.
 
Yritän olla luovuttamatta. Vieläkään ei kipuja ja ei nyt ainakaan enää ole siteeseen saakka tullut, pyyhkiessä vähän. Eli kai vähenemään päin sitten? Pakko kyllä koittaa huomenna soittaa, jos ottaisivat ultraan näytille. Vaikka en tiiä tekeekö ne tässä kohtaa raskautta vielä mitään..

Kiitos tsempeistä
Mä tuun lohduttelee et mulla kans ollu raskauksissa vuotoja, ja kyllä keskenmenon vuoto oli kivuliaampaa ja runsaampaa. Mulle ei raskauksien aikaiset vuodot koskaan selvinnyt.
Tsemppii ❤
 
Mä tuun lohduttelee et mulla kans ollu raskauksissa vuotoja, ja kyllä keskenmenon vuoto oli kivuliaampaa ja runsaampaa. Mulle ei raskauksien aikaiset vuodot koskaan selvinnyt.
Tsemppii
Näin muistelen myös tammikuulta, että kyllä se vuoto oli tosi runsasta ja kivuliasta. Niin toivon, että tällä on vielä hyvä loppu, vaikka huolettaa kyllä ihan kamalasti ja pelko etteikö nytkään ollut meidän vuoro.. :cry: Kiitos ❤
 
Tsemppiä @senya ♥! Toivottavasti on harmitonta ja selviät säikähdyksellä!

Täällä ei alkanut vielä menkat, ihan mahtavaa! Nostaa todennäköisyyksiä, että ensi kierrossa olisi vasta loman jälkeen ovis :) . Aiemmin kun kirjoittelin, että pms oireet vähäiset ja rinnat vain vähän arat niin otan puheeni takaisin 😅. On varmaan kipeimmät rinnat ikinä ennen menkkoja. Ja parina päivänä ollut myös vähän kevyitä jomottelua. Jos olisi ajoitukset osuneet edes yhtään kohdilleen niin pitäisin varmaan lupaavina oireina. Nyt päätyvät listaan pms oireita, jotka voisi halutessaan tulkita raskausoireiksi😏
 
vierailija
Yritän olla luovuttamatta. Vieläkään ei kipuja ja ei nyt ainakaan enää ole siteeseen saakka tullut, pyyhkiessä vähän. Eli kai vähenemään päin sitten? Pakko kyllä koittaa huomenna soittaa, jos ottaisivat ultraan näytille. Vaikka en tiiä tekeekö ne tässä kohtaa raskautta vielä mitään..

Kiitos tsempeistä
Toivottavasti on harmitonta vuotoa. Eihän ne tee mitään jos keskenmeno kyseessä. Keskenmeno yritetään estää vasta RV 20 jälkeen. Kokemuksesta tiedän sanovat vaan että mikäli on kesken menossa niin ei sille oikein mitään voi tehdä.
 
Toivottavasti on harmitonta vuotoa. Eihän ne tee mitään jos keskenmeno kyseessä. Keskenmeno yritetään estää vasta RV 20 jälkeen. Kokemuksesta tiedän sanovat vaan että mikäli on kesken menossa niin ei sille oikein mitään voi tehdä.
Joo siis sen tiedän etteivät varsinaisesti mitään tee eivätkä voikaan tehdä estääkseen jos keskenmeno on alkanut. Mutta kaipaisin kuitenkin, jos voisi kurkata näkyykö siellä enää ketään. Tai vähintään saikkua kirjoittaa jos keskenmenoksi yltyy.

Nyt vuoto kuitenkin loppunut kokonaan, kipuja ei ole ja pahoinvointi ja tissien arkuus jatkuu. Vielä kun unta saisi.
 
@Kiraz samaistun lapsettomuus-mörköön... Vaikka tiedän, että iän puolesta ei pitäisi olla vielä mitään hätää eikä tässä nyt niin kauaa ole ehditty vielä yrittää, niin välillä päädyn maalailemaan kauhukuvia 😔 Oon myös asennoitunut siihen, että mitään ei tapahdu ennen lokakuuta, jolloin olisi ollut vuosi yritystä ilman plussaa... Pessimisti ei pety 🤷🏼‍♀️

@senya täälläkin pidetään kauheasti peukkuja, että olisi ihan harmitonta vuotoa 🤞🏻

ON: on ollut ihan kummalliset kuukautiset. Ensinnäkin ennen ensimmäistä kunnon vuotopäivää kahtena päivää tuli ihan pientä tiputtelua, mitä ei oo ikinä tullut. Lisäksi nyt on vasta kp3 ja vuoto on tänään ollut tosi vähän. Yleensä mun menkat alkaa selkeästi hanat auki ja vuoto kestää 3-4 päivää ja tiputtelee vielä pari sen jälkeen. Menkkakipuja ei oo ollut yhtään! Eipä mulla yleensäkään kivut ole kovia, mutta niitä kuitenkin on, ja nyt ei mitään ja vatsakin on toiminut normaalisti (toisin kuin yleensä...). Voisko nää kaikki erikoisuudet johtua jostain kiinnittymisyrityksestä tms, koska dpo8 oli kovaa alavatsakipua ja dpo6-11 oli rinnatkin arat. Rintojen arkuus oli myös uusi oire, ennen on ollut vain nännit herkät ja nyt rinnat ympäriltä 🤔 Dpo9 testasin negan ja sen jälkeen en oo viitsinyt kun on tuo vuoro sen verran runsasta ollut...
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@VeijariLaama 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis 11/2021 4. (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Marilainen 2/2022 2. lapsi
@Mamiks 2/2022 4.
@jjanni 2/2022 2.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@vauvakuume7 3/2022 7.
@minipätkis 3/2022 1.
@Tähti123 3/2022 2.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Meimierika 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 syksyllä PAS?
@Sentonen 4/2022 2.
@Oliivi3 04/2022 4. (2.yhteinen)
@Hopeanopea 5/2022 1.
@Mirkkuli26 5/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@Keltasahrami 5/2022 2.
@JellyBee 5/2022 2. (1.yhteinen)
@Mmohini 5/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

16.5.2022 Maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Selis kp 31/28
@Yksinmatkassa kp 31/32
@Hopeanopea kp 29/30
@Laurenzia kp 28/31
@mimmi92 kp 26/26-32
@Tähti123 kp 25/30-32
@vauvakuume7 kp 22/28
@Marilainen kp 21/30-31
@jjanni kp 21/29
@SandraB kp 19/?
@K3rttuli kp 19/28-35
@nobelius kp 16/28-30
@Sipiriina kp 16/23-25
@Eadni1992 kp 15/26-28
@Mirkkuli26 kp 14/25
@Sentonen kp 14/27-28
@Jossu_95 kp 11/28-30
@tätimoonika kp 11/25-29
@Kirahvi-Koo kp 10/35
@Mamiks kp 7/24-28
@JellyBee kp 7/23-25
@Oliivi3 kp 5/26-27
@Meimierika kp 5/27-31
@Mmohini kp 5/?
@VeijariLaama kp 4/28-34
@Wintersun kp 1/27
★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Laurenzia DPO 13
@Selis DPO 11
@Yksinmatkassa DPO 10
@vauvakuume7 DPO 9
@Tähti123 DPO 9
@mimmi92 DPO 9
@jjanni DPO 6
@K3rttuli DPO 4
@Marilainen DPO 3
@Sipiriina DPO 3
@Mirkkuli26 DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Mimerkki 6/21 3. (1. yhteinen) 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 05/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
 
Viimeksi muokattu:
@Siikli onnea plussasta ♥

@senya toivon kovasti että olisi harmitonta ♥ monelta oon kuullut että menkkamaista vuotoa on saattanut olla alkuraskauden ajan ja silti kaikki mennyt hyvin, tsemppiä!

ON: täällä kp1 tänään.. tavallaan huojentunut olo, ainakin kroppa toimii.. tai ainakin näennäisesti toimii 😁 Ja kiertokin pidempi kuin se 21 päivää. Tästä vaan eteenpäin! En vielä ole päättänyt että tikutanko ovista vai en.. tietenkin jos sen oviksen saisi kiinni niin olisi helpompaa tää loppupään piinailu kun tietäisi mitä dpo:ta eletään 😅 toisaalta houkuttaisi vetää ihan luomuna vaan jos vaikka ei taaskaan onnistu (osaa) saada sitä ovista tikkuun..
 
Mulla oli ovis kolme päivää myöhässä joten huomenna sit menkat pitäis tulla. Saa nähdä…

Oon aamulla niin väsynyt etten jaksa edes yrittää testailla. Jos iltaan mennessä ei oo mitään tuntemuksia niin yks testi ois 😬🙏🏻.
 
@Wintersun pahoittelut jos uuteen kiertoon joudut 😔❤

@Selis toivottavasti sieltä plussa tulisi!

@senya mikä siellä vointi? ❤

@vauvakuume7 jotain näkyy mutta en osaa sanoa onko viivanpaikka.. 😊 Toivottavasti vahvistuisi plussaksi ❤

Kp5. Onkohan ovulaatio odotettavissa normaaliin aikaan vaan siirtyykö km takia.. Pitää kai alkaa testata jo ylihuomenna 🙄 mulla ovulaatio yleensä kp 8-10 niin sillä mietin.. Ihan mielenkiinnosta et siirtyykö nyt miten koronan ja km vuoksi. Tälläi alkuviikon pohdintoja 😄

Ihanaa viikon alkua kaikille ❤
 

Yhteistyössä