Hakutulokset

1. Neltsuliini

.

@eleonoora111 Mä aloitan testaamisen kp9 ja oletetun oviksen lähestyessä kaksi kertaa päivässä. Esim. Kun testi alkaa tummua tai cb digi dual vilkkua(y)
  2. Neltsuliini

.

Voi ei.. @Wintersun Toivottavasti hoidot alkaa nopeasti!!! En voi edes arvailla sun pettymisen tunteita ku ite oon surun murtama jo tästä meidänkin ajasta..:( Me päätettiin että mennään vielä hoitosuunnitteluun. Saa nähdä mistä voisi lähteä liikkeelle. Ainakaan ivf ei ennen loppu vuotta...
  3. Neltsuliini

.

Olisi taas kiva kuulla @Miina- ja @chili_ kuulumisia:love:
  4. Neltsuliini

.

@StellaMom Jos uuteen kiertoon joudut niin pahoittelut mutta onnea uusiin työtehtäviin(y)
  5. Neltsuliini

.

Voi vitsi että ärsyttää noi one stepit. Ne on niin ohuessa paketissa.. Annoin testin tänään ystävälle ja testialue valmiiksi jo ihan naarmuuntunut ja klommoilla,koita siinä sitten analysoida:unsure: Varmasti jos täysin plussa niin väri tulisi läpi. Ei päästy kimpassa jännäämään.. @Wintersun...
  6. Neltsuliini

.

@Wintersun Kauan sulla digi näyttää plussaa? Siis jos oot hymynaaman jälkeen testannu? Tässä kierrossa sain hymynaaman illalla mut myös seuraavana aamunao_O Ihan sillä vaan ajattelin kun tikkuihin saan tasan sen yhen plussan ja sit alkaa haalistuu. Cb digi ei kumminkaan niin herkkä kuin tikut...
  7. Neltsuliini

.

Edit. aikasempaan: kotitestit ei anna aina sitä 100% varmuutta asiasta kumminkaan! Ja oireilut tai niiden puuttuminenkaan ei voi kertoa täysin mitään,siis ainakaan mun omakoht. kokemuksella. (Perus labrat vielä suht. halpoja niin kannatan ihan oman mielenterveyden kannalta(y))
  8. Neltsuliini

.

@KengulleRuu Suosittelisin käymään gynellä ja labrassa niin saisit selvyyden sun tilanteesta:love: Helpoilla testeillä voidaan selvittää ovuloitko!
  9. Neltsuliini

.

@KengulleRuu Tuttu tunne:( Millä kp sulla yleensä ollut ovis? Ja millä testillä testasitkaan(en nyt muista)? Kaikilla testeillä ei välttämättä saa aina plussaa vaikka ovuloisikin ja jokin kierto saattaa hyvinkin olla että paikat kuivat vaikka tapahtuisi. Älä menetä toivoa:love: Voihan ovis...
  10. Neltsuliini

.

@KengulleRuu Mulla ainakin vaihtelee ovistestejen vahvuudet. Mut sit kun plussa niin ei väliä vaikkei olisi ollut juomatta ym. Ennen plussaa saattaa tulla melkein blankko testikin. Laitan mun tän kierron digitesti kuvaa. Tosin en tiedä miten noita digin viivoja kannattaa tulkita mutta silti...

Yhteistyössä