Hakutulokset

1. Neltsuliini

.

Täällä ovis plussa bongattu nyt "piinaillaan". Tai siis en enää jaksa piinailla kun 3v. epäonnistumista lähestyy kovaa tahtia. Jokapäivä teidän uutisia ja kuulumisia innolla lukenut mutta ei ole löytynyt sanoja kertomaan omista jutuista. Mutta edelleen kaikille meille suotakoon se plussa...
  2. Neltsuliini

.

@Beibihaaveilija No nyt mäkin nään tossa viimeisessä:love: toivotaan,toivotaan!
  3. Neltsuliini

.

@Hemppanen Mullakin tuntuu että joskus tissit ihan kun ois raskaana ja toisinaan ei. Ja muutenkin välillä sata varma ja sit toinen kierto ja ei mitään oireita:LOL: Ota nyt näistä fiiliksistä selvää. Oli oireita tai ei niin kaiken sitä tuntuu laittavan raskauden piikkiin,tai toiveeseen siitä;)...
  4. Neltsuliini

.

@Wintersun Toi kuulostaa hyvältä combolta(y) Säästyisi rahaa. Tilasin sen 20kpl päkin niin tollaisella se riittäisi moneen kiertoon!
  5. Neltsuliini

.

Otan tähän kiertoon käyttöön cb digi ovistestit ekaa kertaa(aikasemmin oon kyl käyttäny cb dual digiä,mutta nyt se testi mikä mittaa pelkän lh nousun). Kokemuksia,oletteko todenneet hyväksi?:) En jaksa tiirailla viivojen vahvuuksia enää:whistle:
  6. Neltsuliini

.

@W.we Pakkohan ton olla plussa:love: Viivanpaikkoja voi tulla testiajan jälkeen mutta toihan on punainen!! Uutta testiä:whistle:
  7. Neltsuliini

.

@rosemarie Huh,kuulostaa kun huonolta komedia leffalta toi sun käynti.. Mee ihmeessä käymään ykst.gynellä niin saat heti kelt.r.hormoonit käyttöön ja kierron toivottavasti nopeasti normaaliksi! Miksi ihmeessä pitäisi venyttää kun raskaustoive päällä? Ihme "ammattilaisia",pyh:sick:
  8. Neltsuliini

.

@Huikamala Sain virtaa kännyyn ja katsoin kirkkaamalla näytöllä NIIN kyl näyttäis plussalta:barefoot:
  9. Neltsuliini

.

@Huikamala Jännää! Saattaa olla haamu tai sitten ei,toivottavasti on:love: Kumminkin näyttäisi olevan väriä! Tee illalla toinen?? Mä oon saanu noihin aika reippaita viivanpaikkoja,siksi vailea sanoa. Tsemppiä!
  10. Neltsuliini

.

Miten yleistä se on että menkat alkaa tuhru vuodolla esim. päivää aikaisemmin? Miten teillä? Muistelin vain että aikasemmin mulla olisi aina vaan suoraan hanat auki meiningillä ja vasta kk loppuessa tulisi enää tuhrua. Nyt muutamat kierrot alkanut sillä niin mietin vaan miten tavallisista tämä...
  11. Neltsuliini

.

@W.we Huh,innolla odotan ja jänneilen sun testailua:love::barefoot:
  12. Neltsuliini

.

@Milow Plussa:love:
  13. Neltsuliini

.

@Wintersun Voisitko mulle päivittää kp 1/27 tai huomiselle kp 2, kiitti!!
  14. Neltsuliini

.

@Ellinoora38 Kopioitu Raskauskeijun sivuilta. En usko että pakkanen voisi vaikuttaa jos testiä käytät huoneenlämpöisenä,oli sitten mikä testi tahansa, ne on pakkattu kosteustiiviiksi(y)
  15. Neltsuliini

.

Tuli tossa mieleen et kun viimeksi raskauduin niin meillä oli seksiä aamuisin/päivällä-joka päivä oviksen ympärillä,en sitten tiedä oliko vaikutusta vai ei mutta tärppäsi kumminkin. Pitäisi koittaa onnea ja yritää jollakin keinolla saada aamuseksiä:p
  16. Neltsuliini

.

@empuska Ihanaa:) Muista sit kertoilla ultra-kuulumiset(y)!
  17. Neltsuliini

.

@KengulleRuu Täällä mennään samoilla,niiin tuttu tunne.. Kuitenkin tsemppihalit:love:
  18. Neltsuliini

.

Hei, Te joilla on matala ferritiini!! Paljonko otatte lisärautaa?!
  19. Neltsuliini

.

Kuulumiset pikaisesti.. @W.we Aloitettu vihermehut mutta tupakka edelleen puolittuneessa määrässä. Testattu myös tänään ja viivanpaikka. Jos kierto pysyy samana niin muutaman päivän sisään menkkoja odotellaan,taas,plaah.. Lapsettomuusklinik. otettu yht. ja nyt koitan suunnittella aikataul...
  20. Neltsuliini

.

@Wintersun Niin perseestä toi teijän tilanne,aina samaa uudestaan.. Toivot kohta hoidot alkaa niin niillä sitten saatte nyytin syliin asti❤ Ei ollut mitään väriä mun testissä,siksi ei mitään "ehkä jos sittenkin" toiveita:poop:

Yhteistyössä