Hakutulokset

1. Neltsuliini

.

@Wintersun mut laittaa plussanneisiin:love: Tää tuo kyl toivoa!
  2. Neltsuliini

.

Eka rfsu, eli tällä kerralla ei antanut turhaa viivaa(y)
  3. Neltsuliini

.

@vauvameille Ei mennyt ohi,en ollut laittanut meijän tärppikierron jutskia. Siis kun niitä ei oikein ole. Tupakan lopetin reilu kk sitten mutta luulisin sen vaikutuksen näkyvän n.3kk päästä. Oviksen tienoilla seksiä vain 2 kertaa.. Tässä kierrossa ei mitään hormoonihoitoja.(ei muutamissa...
  4. Neltsuliini

.

@W.we Mä oon kans muutamissa eri testeissä viime kuukausina huomannut että testi alue on täynnä just tommosta, ja sit myös nää erikseen jo naarmuuntuneet testit. (n)
  5. Neltsuliini

.

@Wintersun Joo tuli testattua. Rfsu eilisestä paljon vahvistunut. Muita testejä ei oo. Haluun varmistella jossain vaiheessa vielä digillä. Mä en vieläkää voi uskoa tätä todeksi:barefoot:
  6. Neltsuliini

.

Kiitos kaikille onnitteluista:love: Viime keskenmenosta johtuen en kyl halua täältä viel häipyä mihinkään:barefoot:otetaan päivä kerrallaan(y)
  7. Neltsuliini

.

@Wintersun Kävin hakee testi:cry:
  8. Neltsuliini

.

@KengulleRuu Mun mielestä ihan plussa(y)
  9. Neltsuliini

.

@Ilonetsijä Meinasitko jossain vaiheessa testata?:)
  10. Neltsuliini

.

Vieläkin ovisplussaa näyttää ja menkat ei oo toistaseks alkanut. Vähän jännittää et miten käy! Jos ei iltaan mennessä näy menkkoja niin testaan.
  11. Neltsuliini

.

@masu-90 Mullakin yleensä melko tarkka kierto ollut,sit joskus puskista just esim. 26.. tai reilusti enemmän normin. Voimia paljon ja toivot vuoto pysyy aisoissa(y) ja sit ens kierrossa se plussa:love:
  12. Neltsuliini

.

Tsemppiä kyl kaikille niihin paska päiviin,ei oo helppoo aina tunne mylleryksessä:cautious: Huomenna käyn ostaa r.testin jos tarvis. Nyt ainakin tuntuu että ei tarvii,niin menkka olot ja ihan kun jotain ei toivottua vuotoa olis. Mut ihan mielenkiintoista kyl toi ovisplussa,pitää ottaa lisää...
  13. Neltsuliini

.

Oliko täällä joku tehnyt positiivisen ovistestin ennen menkkoja ja mikä lopputulos? Sain äsken digiin hymynaaman ja voi hitto tunnen itteni tyhmäksi kun menin sillä testailee:X3: eihän se mitään kerro mut silti pienenpieni toive ja tiedän et saa kumminkin taas pettyä(n) Löytyy kaikki vanhat...
  14. Neltsuliini

.

@W.we samaa täällä.. (Miten sun tupakoimattomuus muuten? Täällä nolla-linjalla muutama viikko(y))
  15. Neltsuliini

.

@Wintersun Voi vitsi kun vuoto oiskin ollut siinä ja nyt jotai muuta:barefoot:❤ Mulla oli amh viime keväänä 3,7. En tiiä missä ajassa voisi alkaa laskea mutta testi about 100 eur ni en kyllä hevillä ala yudestaan mittauttamaano_O
  16. Neltsuliini

.

@Wintersun Joo no kylhän toi lukema vaikuttaa hyvältä(y)
  17. Neltsuliini

.

@Wintersun Saanko vielä udella mikä sun AMH on? Musta tuntuu ultrien perusteella et follit ei kasvais tarpeeksi eli kypsyis,mut en mä mikään lekuri oo:p
  18. Neltsuliini

.

@Wintersun Vielä, että siis teillä mennään pitkällä kaavallako? En oo niin perillä vielä ivf/icsi hoidoista. Mikäköhän on se suurin asia siinä valitaanko pikä vai lyhyt?
  19. Neltsuliini

.

@Wintersun On varattu ja parin viikon päästä sitä voi olla asteen viisastuneena asioista(y) Oliko niin että kävitte jo ja hoito alkaa heti kun tilaisuus?
  20. Neltsuliini

.

@Wintersun Ollaan yksityisellä. Yksi inssi on tehty,tuloksetta. Jotenkin en haluais siihen kuluttaa rahaa koska simpat ok niin tuntuu tuhlaukselta. Mut katsotaan!

Yhteistyössä