En oo vielä. Mulla oli esim. viime kierto 32 päivää, joten aattelin odotella nyt vielä pari päivää testien kanssa. Eilen olin jo ihan varma, että vuoto alkaa, mutta ei alkanut ainakaan vielä.@quinque joko sä oot testaillut?
En oo vielä. Mulla oli esim. viime kierto 32 päivää, joten aattelin odotella nyt vielä pari päivää testien kanssa. Eilen olin jo ihan varma, että vuoto alkaa, mutta ei alkanut ainakaan vielä.@quinque joko sä oot testaillut?
Flo ennustaa menkkoja ens sunnuntaille, joten jos oon viisas ja maltan, niin vasta silloin ekaa kertaa testaan. Mut tiiän etten oo luultavasti vaikka pe kun on dpo 12 ois hyvä testaa. Mun hermoja ei oo tehty piinailuun lisään nyt tähän vielä että vkl aikana ja tänään on ollut koko aika kuuma ( eikä tää oo nyt flunssasta johtuvaa , kun se meni jo ohi) mut yleensä oon aina peiton alla ja tänään aamullakin olin heti avaamassa makkarin ikkunaa ja voi luoja kuinka ihanaa kylmää ilmaa. Kumpa tulis plussa loppu viikosta, se sopis paremmin kuin hyvin@Ilonetsijä Meinasitko jossain vaiheessa testata?
Musta tuo on jo plussaNyt jännitellään @Neltsuliini, @quinque ja @Ilonetsijä teidän puolesta. En kyllä voi ymmärtää tollasta kylmähermoisuutta ja kärsivällisyyttä, itselleni kun ei oo sellasia ominaisuuksia suotu. Mun piti malttaa mieleni ja oottaa pari päivää ennen kuin testaan uudestaan, mutta yöllä kipeyty rinnat ja se eilisen testin varjo/viivanpaikka häiritsi niin testasinpa sit aamulla uudestaan. En saa tänne ladattua kuvaa niin laitan aijaan kautta. Nyt se varjo näkyy tummempana niin oon ite näkeväni sitä jo kuvassakin.
https://aijaa.com/XCewuJ
Kuulostaa niin tutulta! Itse kävin viime keväänä gynellä ultrauttaan paikat, kun kivut lisäänty niin paljon että joutui olemaan pois töistä kuukautisten ekat 1-3 päivää Itse en huolinut myöskään kierukkaa. Sain sitten reseptin 800mg buranaan sekä 1000mg panadoliin, niillä kivut on pysyneet kohtuullisesti poissa kun syö vaan kunnon määrät. Vuotoonhan ne ei helpota, ainakin ite vuodan ekat 3 päivää kun vesiputous ja tosiaan mitään syytä näille vuodoille ja kivuille ei ole löytynyt. Myös ovulaatio on välillä niin kivulias että joudun syömään särkylääkettä.Ei oo myoomia. Ei siis oo mitään syytä tähän, ne vaan on. Kipulääkkeet auttaa joo jos ajoissa tajuaa ottaa, sain joskus jotain miranaxia tai vastaavaa (muistinkohan nimen oikein), mut oon vähän huono syömään mitään ns. Vahvempia lääkkeitä.
Niin paljon on nyt ronkittu, ultrattu ja testattu mut ei tosiaan siihen vuotoon mitään sellaista selitystä ole. Työterveydessä suositteli ensin kierukkaa mut sanoin että me yritetään lasta ni ei sitten.