.

Pahoittelut uusista kierroista :(

Täällä ei aamullakaan vielä näkynyt tätiä, mutta eipä piirtynyt cb:n plussakaan. Täti näimmä vähän pidemmällä kierrolla tällä kertaa.
Itseä on hyvä piinata lukemalla myöhäisistä plussista ja raskausoireista ennen ja jälkeen plussan.. Kaikenlaisia oireita tässä on muka jo kertynytkin :D

Plussatuulia! Maaliskuun pitäisi olla tosi otollista aikaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Pahoittelut uusista kierroista.
Onnea plussanneille.

On: En tikuttanut ovista tässä kierrossa ollenkaan ja yritin muutenkin olla tulkitsematta kaikkia oireita niin oviksen aikoihinkin kuin nytten loppukierrostakin, mutta flo mukaan ovis ois ollut 19.2. Ja eilen illasta asti saanu juosta vähän väliä pissalla ja menkkamainen jomotus alko kans illalla joka jatkuu vieläkin, menkkojen alkuun 5päivää kuitenkin vielä, ei se nyt näin aikasin voi menkkoja enteillä, yleensä samallainen jomotus alkaa joko päivää ennen tai vuotopäivänä vasta.
En uskalla tehä testiäkään kun en haluis nähä sitä negaa.. Yks digi löytyy vaan kaapista.
 
@Wintersun Sinä sen sanoit, nyt alkaa viimeinen kuukausi jolloin tulisi plussia tälle vuodelle, aikamosta ajatella näin. Itse aloitin viime vuonna hieman naiivisesti ajatellen että eihän tässä mene niin kauan, ensi vuonna mulla on jo nyytti sylissä, mutta se km sai ajatukset sekaisin. Ei olla yritetty aktiivisesti kuukauden ajan, ja kyllä se seksikin on kivempaa kun harrastaa sitä kun haluaa eikä silloin kun on pakko. Mieheni ei tosiaan ota stressiä näistä asioista, minä otan. Keskityn tällä hetkellä laihduttamiseen (koska sekin voi auttaa) ja uuteen työpaikkaan/koulutukseen!

Toivon toki vielä, että se plussa tulisi pian mutta oli sellainen ahaa elämys kun kävelin ja äiti vaunun kanssa meni ohi.
Sanoin itselleni, "tuo ei kai ole tarkoitettu mulle..." Ja siinä hetkessä tunsin miten melkein hyväksyin jo asiaa. Aina tulee olemaan toivoa mutta pieni osa minua oli sillai "onhan tuo yksi kotona jo paljon rakastettu, kyl mä sillä pärjään!" mutta samalla kyllä haluaisin tietää miltä se kaikki tuntuu; aamupahoinvointi, kuplintaa, potkuja, supistuksia, synnytys... Vaikka se olisi kuinka pahaa, niin kyllä se on sen arvoinen! Kai joku muu päättää saanko kokea sitä. Jos se olisi mun päätettävissä niin olisin rv 25 varmaan nyt.... Mutta kroppa antoi periksi aikaisin!

Ei ollut tarkoitus olla näin masentava postaus mutta tuli nyt vain :D Olen iloinen ja positiivinen ihminen joten emmä anna periksi. Mutta aion keskittyä muuhun :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@Wintersun Sinä sen sanoit, nyt alkaa viimeinen kuukausi jolloin tulisi plussia tälle vuodelle, aikamosta ajatella näin. Itse aloitin viime vuonna hieman naiivisesti ajatellen että eihän tässä mene niin kauan, ensi vuonna mulla on jo nyytti sylissä, mutta se km sai ajatukset sekaisin. Ei olla yritetty aktiivisesti kuukauden ajan, ja kyllä se seksikin on kivempaa kun harrastaa sitä kun haluaa eikä silloin kun on pakko. Mieheni ei tosiaan ota stressiä näistä asioista, minä otan. Keskityn tällä hetkellä laihduttamiseen (koska sekin voi auttaa) ja uuteen työpaikkaan/koulutukseen!

Toivon toki vielä, että se plussa tulisi pian mutta oli sellainen ahaa elämys kun kävelin ja äiti vaunun kanssa meni ohi.
Sanoin itselleni, "tuo ei kai ole tarkoitettu mulle..." Ja siinä hetkessä tunsin miten melkein hyväksyin jo asiaa. Aina tulee olemaan toivoa mutta pieni osa minua oli sillai "onhan tuo yksi kotona jo paljon rakastettu, kyl mä sillä pärjään!" mutta samalla kyllä haluaisin tietää miltä se kaikki tuntuu; aamupahoinvointi, kuplintaa, potkuja, supistuksia, synnytys... Vaikka se olisi kuinka pahaa, niin kyllä se on sen arvoinen! Kai joku muu päättää saanko kokea sitä. Jos se olisi mun päätettävissä niin olisin rv 25 varmaan nyt.... Mutta kroppa antoi periksi aikaisin!

Ei ollut tarkoitus olla näin masentava postaus mutta tuli nyt vain :D Olen iloinen ja positiivinen ihminen joten emmä anna periksi. Mutta aion keskittyä muuhun :)
Fiksua pohdintaa, vaikka haikea asia. Mutta tuolla asenteella varmasti elämä hymyilee, on se tulevaisuutta vauvan kanssa tai muuten:) tsempit sinulle.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Meillä vauvahaaveet jää ainakin tältä vuodelta pois. Työkuviot tosiaan muuttuu pian, ettei saa edes yrittää raskautta, kun olisi sikiölle vaarallista (sytostaattihoitaja). Sinällään harmi, että joudutaan siirtämään vauvahaaveet vuodelle 2020. Siinä mielessä olen onneksi testannut puhtaan negan ennen viimekiertoa ja sen jälkeen on suojauduttu hyvin. Toiveena on kuitenkin vauva 2020 ❤.
 
Muutkin näemmä tähyilee jo vuoteen 2020, täällä sama homma. Ensi kierto ollaan oviksen aikoihin viikko eri osoitteissa, joten ei oo mahdollisuutta yrittää. Eli tää on nyt tässä tää 2019 vauvan yritys, viikon päästä nähdään suunnataanko mekin sit toiveet tulevaan vuoteen.

@Wintersun varmasti tekee hyvää olla yks kuukausi miettimättä ovulaatiota ja kiertopäiviä ja ja ja... Rentoutua vähän ja valmistautua hoitojen alkuun. Ehkä 2020 on just se teidän vauvavuosi. (y)

ON: Tässä elellään nyt dpo 7 ja ei oo mitään raskauteen viittaavaa. Samanlaista juilintaa vatsassa mistä olin viime kierrossa varma että oon raskaana. Nyt tiedän että näköjään se vaan kuuluukin menkkoja edeltäviin oireisiin. Onko @W.we sulla mitään oloja?
 
Pakko kai mun on tänne kirjoittaa. Kaikilla on nii kovasti jo katseet vuodessa 2020. Oon jo jonkun aikaa lukenut palstaa taustalla, mutta koska oma vauvan yritys on ajankohtainen aikaisintaan elokuussa, en ole suoraan sanottuna kehdannut täällä puhua. Onko noloa olla näin ajoissa? Tä ryhmä on lievittämässä vauvakuumetta. (Mulla jostain syystä helpottaa nähdä muiden onnet )..

Syy miksi tulin kirjoittaa on se et haluan sanoa teille kuinka arvostan teidän kärsivällisyyttä ja jaksamista välillä vaikeidenkin asioiden parissa. Oon lukenut, et joillain on yli vuodenkin yrityksiä takana ja kiertojenkin määrä saattaa olla jo kaksi numeroisissa. Samalla ootan itse kauhulla. Ollaan naispari, joten jokainen yritys kerta tulee maksamaan n.1000€. meillä ei siis koskaan olis edes varaa olla noin kärsivällisiä. Kunnioitan todella kovasti teitä kaikkia. Ootte yks syy miksi jaksan odottaa naimisiin pääsyä, et voi alkaa yrittää.

Paljon plussatuulia kaikille! Toivottavasti ei nähdä "Haaveena vauva 2020" -ryhmässä elokuussa vaan teillä on kaikilla omat pienokaiset matkassa jo silloin ❤. Suuresti tsemppiä ja jaksamista jokaiselle oli yrityksiä takana nolla tai kaksinumeroinen lukema.
 
  • Tykkää
Reactions: frisof ja Utuliina
Neljä piinapäivää jäljellä(y)
@KengulleRuu on ja ei.. sen verran kauan mulla yritystä takana että olen oppinut keksimää hyvin oireita, jotka eivät ole totta(n)
Tällä hetkellä ihan rauhallinen olo, eikä mitään poikkeavaa kuin erittäin eroottisesti latautunut fiilis, jopa ovulaation aikana esiintyvääkin pahempio_O
 
Tsemppiä teille, kun alkaa yritys! Toivottavasti onnistuu heti! Tehdäänkö hoidot sulle? Tuleeko jotain lääkkeitä tukemaan omaa kiertoa?

@KengulleRuu Plussatuulia! Juu, nytpä ei tosiaan tarvi kuvitella olevansa raskaana. Mulla toimenpide on kp 13 niin ei tosiaan toivetta et vois edes onnistua. Mut kyllä mä mieluummin toiveilisin kuin menisin sinne. Taas alkaa ahdistaa se koko homma :unsure:

Kylläpä on taas jäätävät menkato_O onneksi otin varaslähdön caprilonin kans, en tiä kuinka pahaksi tämä olisi mennyt. Onneksi on viikonloppu niin ei käy kuten viime kierrossa, että joutuu olee töistä pois.
Joo tehdään mulle sitten. Noista lääkkeistä ei ole tietoa kun ei oo lääkäriä nähty, mut oon seminuori. Yritysaikaan sitten 24 ja jos alkututkimuksissa ei löydy mitään vikaa, nii oletan et saattaisi alkaa ainakin ihan luomuna ( tästä aiheesta on todella vähän missään, joten en tiedä et onks niillä todellisuudessa jotain linjausta suuntaan tai toiseen)
 
@Tiukuna Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :) Ja tsemppiä teille yritykseen, sitten kun se alkaa (y) Ei mun mielestä ole noloa olla täällä keskustelemassa, vaikka yrittäminen alkaisikin vasta muutaman kuukauden päästä. Onhan se silti yhtä lailla haaveilua ja toivomista :)

@Wintersun Onko sulla siis pitkäänkin ollut noin runsaita menkkoja, vai onko tuo nyt suht uusi ilmiö?

@W.we Eipä se ole ihme, että tuo käyrä herättää toiveita! Toivon kovasti, että nyt on tärpännyt teillä <3 Miten teillä osui tallettelut?

Täällä on menossa kp31 ja arvelujeni mukaan dpo 14. Yritän pitää pään kylmänä, mutta se on hankalaa, kun mies intoilee niin... Eniten tässä ehkä pelkääkin miehen pettyvän.
 
@Tiukuna Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :) Ja tsemppiä teille yritykseen, sitten kun se alkaa (y) Ei mun mielestä ole noloa olla täällä keskustelemassa, vaikka yrittäminen alkaisikin vasta muutaman kuukauden päästä. Onhan se silti yhtä lailla haaveilua ja toivomista :)

@Wintersun Onko sulla siis pitkäänkin ollut noin runsaita menkkoja, vai onko tuo nyt suht uusi ilmiö?

@W.we Eipä se ole ihme, että tuo käyrä herättää toiveita! Toivon kovasti, että nyt on tärpännyt teillä <3 Miten teillä osui tallettelut?

Täällä on menossa kp31 ja arvelujeni mukaan dpo 14. Yritän pitää pään kylmänä, mutta se on hankalaa, kun mies intoilee niin... Eniten tässä ehkä pelkääkin miehen pettyvän.
-4, -2 ja 0 :)
 
  • Tykkää
Reactions: quinque
@Wintersun mun vuodot kuulostaa pitkälle samanlaisilta kun sulla. Esikoinen 2011 syntynyt ja sitten ollu välissä raskautta, pilleriä, kierukkaa koska mikään pilleri eikä kierukka tunnu hormonien takia käyvän mulle ja nyt kolmatta kun alettiin haaveilemaan niin pillerit lopetin 12/2018 ja viime vuoto oli aivan järjetön ja kävin kans lääkärissä ja caprilonit sain, teininä vuodot ja kivut ollu kanssa tosi kovia mutta tää viimeisin oli aivan karmee.
 
Meinasin tulla kysymään onko täällä mitään aamuhaamuja, mutta lista onkin tosi lyhyt :eek: vielä kerkeisi ensikierrolla saamaan tosiaan sen vauvan tähän vuoteen, mutta onko kaikki vaan plussanneet tai odottavat ensivuoden ketjua o_O
 
@W.we Just illalla mietin samaa, että nyt pitäis maaliskuun plussatulos saada rikki :love: Minä mielellään ottaisin sen tälle kuulle... Tänään kp 10, ensi viikko on ”hyvää aikaa” sitten mies lähteekin viikoks työreissulle, että toivotaan oviksen osuvan ensi viikolle.
Eikös tuolla listalla ole jo monella testailun aika? :)
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik

Yhteistyössä