Hakutulokset

1. Ihanapa

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

:cry: Mitään ei tapahunut. Eli ensimmäisen punktion jälkeen tulos 0. Nyt itkettää.:cry:
  2. Ihanapa

Onko kokemuksia/tietoa siitä että nuo meidän kolme saalista vois vielä yön ainakaan hedelmöittyä?
  3. Ihanapa

Sieltä tuli soitto...:cry: Niistä 12 kerätystä 9 epäkypsiä, joten hedelmöittymään pääsi vain 3. Eikä niissä kolmessa ole vielä ollenkaan hedelmöittymisen merkkejä... Huomenna kuullaan lopullinen tuomio.
  4. Ihanapa

@atvk87 huh huh mikä saalis sulla. @Carinem ja @Fainatus tervetuloa joukkoon! Itellä oli tosiaan punktio eilen. Sain esilääkkeissä rauhoittavaa kun sitä pyysin. Teknisten ongelmien vuoksi toinen puoli piti punktoida kahteen otteeseen. Toinen puoli kävi paljon kipeämpää, tämä oli siis se...
  5. Ihanapa

@-dino- me ollaan hoidossa samassa talossa Nyt on kaikki pistot ja sumutteet laitettu. Eilen illalla pistin Ovitrellen. Huomenna on sitten punktio päivä. Minä sitä vähän etukäteen pelkään, mutta on siitä muutkin selvinneet niin eiköhän se minultakin onnistu. Viikonloppu on mennyt nukkuessa ja...
  6. Ihanapa

Minäpä kirjoittelen pitkästä aikaa. Hups, vissiin neljä kuukautta vierähtänyt edellisestä kirjoituksesta.. Täällä ollaan nyt siis sumuteltu oikein urakalla, kun suprecur annos oli alkuun 2 suihketta neljä kertaa päivässä. Nyt annos on tippunut puoleen 1 suihke x 4, lisäksi olen nyt viikon...
  7. Ihanapa

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Heipä hei pitkästä aikaa. Minulla on ollu vähän tauolla tämä keskustelun selaaminen/kirjoitteleminenkin. Meillä siis alkoi valmistautuminen 1. ICSI:n. Suprecuria olen sumutellut ja eilen aloittelin menopurin pistot. Ensimmäinen ultrakin takana missä löytyi molemmin puoli kymmenkunta rakkulaa...
  8. Ihanapa

Heipä hei! Täällä kirjottelee 29-v nainen. MIehen kanssa raskautta yritetty 3/16 alkaen. Yhtään plussaa ei raskaustestiin ole tullut. Tässä kuussa käytyyn lisääntymislääketieteen yksikössä lääkärin jututettava/tutkittavana. Meillä siis male factor, miehellä näytteessä muutamia b-luokan...
  9. Ihanapa

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Heipä hei, minä taidan liittyä teidän seuraan. :) Olen siis 29 v, raskautta yritetty 4/16 lähtien tuloksetta. Ensimmäinen lapsi siis toiveissa. Ihanapa 29v, kp 7/30, 1.lapsi, yritysaloitettu 4/16 Kovasti olen ovista tikutellut ja sen saanutkin havaittua. Peiton heilutukset kesittyneet tärppi...
  10. Ihanapa

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Heipä hei, täällä linjoilla taas. Ihanapa 29v yk 15, kp 7/29-31 Nyt on gynellä käyty tarkastuksessa. Ultrattiin ja tutkittiin. Kaikki oli kunnossa. Meille tehtiin lähete julkiselle puolelle. Aikakin julkiselle puolle tuli jo ja mies kävi antamassa siemennäytteen. Seiltä tuliki nopeaa...

Yhteistyössä