Hakutulokset

1. Ihanapa

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Minäpä välillä ilmoittelen itsestäni! Tänään 3/29-31 ja yk taitaapi olla jo 14. Oon pysyny kesän palstalta pois, jos se jotain auttaisi mutta... Kunhan vuoto loppuu ajattelin varata yksityiselle puolelle gyne ajan. En jaksa tätä ainaista muutaman päivän itkemistä, kun ei vieläkään vauvaa kuulu...
  2. Ihanapa

Täällä alkoi sunnuntaina yk 9. Jotenki alkaa pelottaa onnistuuko tämä ilman lääkkeellisiä apuja.. Pitäisköhän sitä tähän kiertoon käydä hakemassa Royal geleetä.
  3. Ihanapa

@Miinula paljon tsemppiä! Omaan napaan: viime kiertoon tilasin raskauskeijusta clearbluen digi-ovistestejä. Viime kierrossa en kuitenkaan ovuloinut ollenkaan.. ja tietenkin maalailee heti piruja seinille. Tähän kiertoon ostin samoja testejä, toivottavasti tässä kierrossa testi mulle hymyilis...
  4. Ihanapa

Täällä on menkat kärsitty ja yk 7 alkanut eli täällä kp 10/29-31. Edellinen kierto venähti 35 pvä. No uutta kehiin taas. Tilasin tähän kiertoon raskaiskeijun sivuilta digi ovis testejä, josko niistä olisi apua.
  5. Ihanapa

Testi oli tänäkin aamuna puhdas nega, eli varmaankin uusi kierto alkaa piakkoin.
  6. Ihanapa

Mamablue:lle iso voimahalaus! Jostain syystä ei puhelimella onnistunut tägäys. Omaan napaan: tänään kp 32/29-30. Toissapäivänä tehty puhdas nega huomenna testi uusiksi. Alamahassa pientä menkkamaista jomittelya, mutta yleensä tyypillinen alaselän kipuilu puuttuu, naama kukkii kuin...
  7. Ihanapa

@ToukkaHaave87 ja @Mamushka32 tsemppiä piinailuihin! Omaan napaan: Ovis bongattu viikko sitten ja hyvin hyödynnetty :love: En ole pahemmin oloja miettinyt, mutta vatsassa on ollut muutama päivä outo tunne. Aivan niin kuin menkkakipuja. En kuitenkaan nosta vielä mitään toiveita korkealle...
  8. Ihanapa

Ihanasti täällä plussia liikkeellä! <3 Onnea @Lallastiina ja @Sinikukkanen Omaan napaan: Menossa kp 16/29-31 ja ovisplussa tuli Pregcheck testillä eilen. Tämä kerta on hyvin hyödynnetty :) Toivotaan että nyt tarrais.
  9. Ihanapa

Täällä pärähti käyntiin yk6, kp1/29-31 tästä kierrosta ei toiveita ollutkaan kun sattu molempien reissut tärppipäiville.
  10. Ihanapa

Minä olen tämän kierron pitänyt vähän taukoa täällä olosta. Mutta uusi kierto alkanut eli kp 4/29-31, yk 5
  11. Ihanapa

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

:)Tervetuloa mukaan kaikki uudet toiveilija! Tämän kierron olen pitänyt taukoa täällä kirjoittelusta oman mielenrauhan vuoksi. Eilen alkoi yk 5, kp 2/29-31. Puhelimella en näköjään saa vaihdettia väriä, käyn jossain välissä sen tietokoneella vaihtamassa. Joulu takana. Meillä on tapana viettää...
  12. Ihanapa

Kp 27 vaihtui kp1/29-31 ja yk 4 taitaa käynnistyä. Aikaisemmin laskeny yk väärin. Jotenki alkusyksystä ajattelin että jouluna meillä olisi oma pikku salaisuus, mutta näköjään ei passaa herätellä toiveita etukäteen. Tämä yrityskerta herätti paljon toiveita. :cry:Oireita oli jo vaikka...
  13. Ihanapa

Kp 27 vaihtui yllättäen kp1/29-31 yk 4. Aika korkealta tipahdettiin täällä. Oireita oli jos jonkinlaisia, tai sitten vaan kuvittelin ne. En tiiä olisiko voinut olla kiinnitttmisen yritystä aikaisemmin kun ei ole kierto näin paljoa lyhentynyt. Jotenkin olin ajatellut että ennen joulua olisin jo...
  14. Ihanapa

Tämä oli ensimmäinen kierto missä ovista aktiivisesti tikuttelin ja ovisplussa oli tikussa kp 12. Eli en osaa sanoa onko tämä oviksen ajankohta aina nuihin aikoihin. Ite asiassa taitaa olla dpo 7 nyt meneillään. Mä en osaa sanoa tuohon luteaalivaiheeseen mitään..
  15. Ihanapa

Täällä meneillään kp 20/29-31 dpo 8. Jäätävä flunssa päällä, yskää, ääni pois ja vaikka mitä mahdollisia flunssan oireita. Lauantaiaamuna ajattelin ensimmäisen testin tehdä, olis yhdet pikkujoulut niin tietäis vähän osviittaa.. Jotain tuntemuksia on ollut. Rinnat on jotenkin täyteläisemmät...
  16. Ihanapa

Täällä meneillään kp 20/29-31 dpo 8. Jäätävä flunssa päällä, yskää, ääni pois ja vaikka mitä mahdollisia flunssan oireita. Lauantaiaamuna ajattelin ensimmäisen testin tehdä, olis yhdet pikkujoulut niin tietäis vähän osviittaa.. Jotain tuntemuksia on ollut. Rinnat on jotenkin täyteläisemmät...
  17. Ihanapa

Tässä kierrossa olen testaillut ovista prechekin tikuilla. Tänään kiertopäivä 12/28-32 ja plussahan siihen tikkuun pärähti. :)Mukava huomata että ilmeisesti kroppa toimii. (y) Tämä plussa on nyt tullut hyödynnettyä, toivotaan parasta! Mitenkäs nämä dpo:it lasketaa? (n) Onko tänään siis dpo0?
  18. Ihanapa

Anteeksi jo etukäteen kaikille kun tulen tänne vuodattamaan, kun en ole meidän yrityksestä kenellekkään kertonut. Jos ei halua myötämasentua/ surkuttelua ei kannata lukea tätä kirjoitusta pitemmälle! :alien: Viikonloppuna olisi tulossa yhden ystävän babyshower ja sain kuulla että eräs vieraista...
  19. Ihanapa

Täällä pärähti tänään käyntiin yk 3, 1/28-31. Tämän kunniaksi kävin tuhlaamassa rahat vaateliikkeeseen. Kotiin tullessa olikin sitten jo ihan eri ääni kellossa ja itkeskelin peiton alla. Pillereiden lopettamisen jälkeen (2v. sitten) oon huomannu, että kierron ensimmäiset päivät on aina yhtä...
  20. Ihanapa

Minä olen myös jättänyt alkoholin kokonaan pois, en sitä aikaisemminkaan paljoa ole käyttänyt, mutta jätinpä nyt ne loputkin pois. Foolihappo-lisän/tabletin aloitin muutama kuukausi ennen yrityksen aloittamista. Aamupalaan lisään useana aamuna maca-jauhetta. Liikunnan ja ravinnon suhteen menen...

Yhteistyössä