Hakutulokset

1. Ihanapa

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@-dino- minulla on ollu jo useamman talven mielessä se nasta kengät kun koirien kans lenkkeilee. joten todennäkösesti ne tulee tänä talvena hankittua. Täällä on pahoinvointi nostanut päätään, muutamana päivänä pitäny oksentaa. Jogurtilla ja leivällä on tullu eleltyä. Farkut ei meinaa mahtua...
  2. Ihanapa

Varhaisultrassa käyty ja siellä se näytti sydän lepattavan :love::love: Josko nyt uskaltaa vähän hellittää tämän jännittämiseen kanssa :whistle: Ihanapa 6+6
  3. Ihanapa

Jokohan minä uskaltaisin tänne kirjoitella. 2 ICS/4 PAS josta tein toissa viikonloppuna plussa testin. Hieman pelon sekaisin tuntein meni ensimmäinen viikko kun aikaisempi jäi vai kiinnittymisen yritykseksi. Nyt kuitenkin on jotain oireitakin:rolleyes: Armoton väsymys, etova olo sekä arat...
  4. Ihanapa

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onnittelut plussanneille ja tsemppi rutistukset muille. Minä tein isänpäivän kunniaksi aamulla testi. Testissä luki: Raskaana, 2-3 viikkoa. :rolleyes:Jotenkin en uskalla asiaa vielä kovin iloita viimekertainen jälkeen, mutta toivoa on :) Erilaisia oireita on ollut tämän kahden viikon aikana...
  5. Ihanapa

Minut saa myös lisätä piinailijoihin. Tänään haettu 4 päiväinen (Kaitpa se on 4 pvä jos pakastettu 2pvä, maanantaina otettu sulamaan ja tänään laitettu kyytiin) 10soluinen alkio. Piti käydä hakemassa punaviiniä ja tummaa suklaata kun niistä päivällä täältä luin. Testipäivä olis 10.11 :) Nyt ei...
  6. Ihanapa

Hei kaikille! Täällä onkin kirjoiteltu paljon sitten minun viime käynnin. Onnittelut kaikille plussanneille ja isot tsemppihalaukset niille joilla plussaa ei ole näkynyt. Meillehän ei 2. PAS tuonut plussaa ja nyt onkin kierron 7. Pvä. Maanantaina ultrakäynti jossa katotaan mikä tilanne. Tässä...
  7. Ihanapa

Minä palaan tänne takaisin maitojunalla. Muutama päivä positiivisen raskaustesti jälkeen alkoi yhden päivän vuoto ja muutaman päivän tiputtelu. Nyt Ultrassa todettu keskenmenneen. Ei muutako uutta putkeen. Ihanapa #3/15, #1. #siittiöt # 2. ICS/2.PAS
  8. Ihanapa

Minä taidan tästä ryhmästä nyt poistua. :cry:Aamulla tein testin joka negaa näyttää. Eli keskenhän tämä taitaa olla menny. Pelottaa vain että keskiviikkona ultrassa tulee tieto että joutuu kaavintaan kun en ole vuotanut sen yhden päivän jälkee.
  9. Ihanapa

Lauantai kesti vuoto, sunnuntaina loppui kuin seinään. Vuorokauteen ei tullut mitään, nyt verta vessakäynnin yhteydessä pyyhittäessä. Soitin polille. Ei mitään. Viikon päästä ensimmäinen ultra, katsotaan siinä mikä tilanne. Ei verikokeita, ei mitään. Eilen tein clearbluen digi testin päivä...
  10. Ihanapa

Juhlinkohan liian aikaisin. Eilen aamulla alkoi tyypillinen menkkakipu eli alaselkä särky. Eilisen päivän aikana alkoi pieni vuoto. Tässä on nyt itkuja itketty ja pelkään että vuoto lisääntyy tämänpäivän aikana... :cry:
  11. Ihanapa

Minäkin varovaisesti siirryn tälle puolelle :barefoot: Takana 2. Icsi hoitokiertoa. Ensimmäisestä ei tullut mitään jota olisi voinut siirtää. Toisesta hoidosta meni pakkaseenkin. Nyt takana siis ensimmäinen PAS. Plussa testin tein 4.9 jolloin oli kaksi viikkoa takana alkion siirrosta(3pvä)...
  12. Ihanapa

@Sunflower33 lauantaina tein jo varuksi testin kun oli ollut vähän jännä olo. Silloin testi näytti puhdasta negaa. Mutta jotenkin oli tunne että kyllä tämä tästä. Oli ollut aaltoilevaa pahoinvointia ja lisäksi oli koko ajan jano, mutta suu maistui pahalta ja kurkku oli kokoajan kuiva. Nämä...
  13. Ihanapa

Huomenta! Tänään se oli testipäivä. Itkuhan siinä tuli kun testissä luki: Raskaana 1-2 viikkoa! :love::)
  14. Ihanapa

@justhope mukava kuulla että punktio sujui tällä kertaa paremmin! @haaveissavauva-81 meillä onkin aika lailla samalla mallilla asiat Itse hain tiistaina 3pvä ja 8 soluisen alkion matkaan. Testipäivä mulla siis 4.9. Tämä olisin ensimmäinen PAS ja toista kierrosta ollaan ICSIä menossa
  15. Ihanapa

Minut voi poistaa piinailijoista. Testi nega. Terolut kuuria sain käskyn jatkaa kaksiviikkoa siirron jälkeen joten syön sitä vielä huomisen päivän. Ruskeaa vuotoa tullut vähän nyt kahtena päivänä, eli varmaankin alkaa menkat kunhan lääkekuuri loppuu. :cry:
  16. Ihanapa

Eli minulla oli Menopur pistot jotka aloitin kierron toisena päivänä, pistin 3 pvä 225 IU ja sen jälkeen 7päivän ajan 150 IU. Organlutran aloitin kiertopäivänä 8. Ja kypsytys piikkinä oli pregnyl.
  17. Ihanapa

kokeillaanpa tähän onnistuuko näin vastailut. Eli kun punktio oli tiistaina ja siirto torstaina niin silloin varmaankin mulle siirrettiin kaksipäiväinen?
  18. Ihanapa

Hui! Uskaltaako tätä edes kirjoittaa :) Tänään haettu matkaan matkustaja, hymy on nyt herkässä.:whistle: Testipäivä 3.7 Ajattelin liittyä @Rusakkonen sun tiimiin tämän PUPO:n osalta (y) Edellinen hoito kun päättyi ennen kuin alkoikaan. Tällä kertaa oli lyhyt kaava, saaliina 15 munasolua...
  19. Ihanapa

Hyvää Vappua kaikille! Tervetuloa kaikille uusille keskusteluun mukaan tulleille. :) Puolen toista kuukauden tauko palstailusta takana nyt voisi taas jatkaa (y) Soittelin hoitajalle viime kierron alussa kun lääkäri meille lupasi uuden hoidon vielä ennen kesätaukoa. Alustava aikataulutkin jo...
  20. Ihanapa

@-dino- ja @atvk87 kiitos. Kyyneleet on vissiin tällepäivälle jo vuodatettu. Kyllähän tämä on ihan perseestä. Mutta ei se auta, eteenpäin on mentävä. :(:unsure: Tämä ilmeisesti aiheutui monen yhteensattumuksen kautta. Mun Menopur annosta titrattiin useamman kerran kun oli niin aktiivisen...

Yhteistyössä