Hakutulokset

1. Ihanapa

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Perjantaina jouduin lähteen päivystykseen koska oli niin tukala ja hankala olla kotona. Ja sinnehän sitä piti sitten jäädä osastolle hypestimulaation hoitoon... Maanantaina pääsin kotiin, kun pyysin että enkö sais jo lähteä. Mutta olihan kauhea turvotus! Nestettä oli vatsaontelossa ja maksan...
  2. Ihanapa

@Helmi-21 siellä on ollut urakka. Mutta mahtaa että se onnistu ja nyt vain tarroja mukaan seikkailijalle Mulla oli eilen punktio. Olo oli ihan hyvä ennen punktiota mutta turvotusta oli reippaasti. Lyhyt kaava ja tuloksena oli reilu 20 munasolua!?! Kaikkia ei saatu punktoitua kun ei näkyvyys...
  3. Ihanapa

sain onneksi yhteyden klinikalle ja sain sieltä haettu sen pistoskynän.
  4. Ihanapa

Ja sitten kysymys! Rupesin nyt tarkemmin kattelemaan paketteja mitkä apteekista hain viime viikolla. Onko teillä ollut Ovaleap käytössä? Katoin ettei tuossa tullut kuin lääke ampulli ja kynän piikkejä mutta ei sitä kynää?! Jätin kyllä soittopyynnön klinikalle asiasta mutta meinaa iskeä paniikki...
  5. Ihanapa

Onpas täällä kivasti porukkaa kirjoittelemassa! Työt pitäny niin kiireisenä etten ole kerenny lukemaan. onnitteluja plussanneille ja muille tsemppiä! onhan tämä raskas tie kuljettavaksi, kaikenlaisia tunteita sitä käy läpi. Minä olin aluksi sitä mieltä että tästä asiasta en puhu kenenkään muun...
  6. Ihanapa

Moikka! minä liityn mukaan keskusteluun, en ole nyt kerennyt palstailla pitkään aikaan. Muutamia tuttuja nimiä löytyy tästä keskusteltusta. Eli meillä oli tulossa seuraava hoitokierros. Pinnasängyssä tuhisee 8/19 syntynyt esikoinen joka sai alkunsa icsillä. Nyt kierto puolessa välissä ja...
  7. Ihanapa

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Heipä hei! Jos minäkin siirtyisin jo tälle puolelle kun poitsulla tulee 4viikkoa täyden tulevana sunnuntaina :barefoot:. Tässä tulee sitten samalla synnytyskertomuskin. Eli 2. yliaikaiskontrollilta jäin osastolle käynnitykseen. Ultrassa todettiin vedetön kohtu ja painoarvioksi annettiin...
  8. Ihanapa

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Heipä hei täältä vauva kuplasta! :barefoot: Tässä tulee sitten samalla synnytyskertomuskin. Eli yliaikaiskontrollilta jäin osastolle käynnitykseen. Ultrassa todettiin vedetön kohtu ja painoarvioksi annettiin 4100g. Paikat olivat epäkypsät, joten käynnistys aloitettiin angusta-tableteilla...
  9. Ihanapa

Kiitoksia tsempeistä! :) Täällä edelleen jakautumattomassa tilassa, eikä vielä suuremmin näy merkkejä että olis synnytys vielä käynnistymässä. Eilen aamulla tulin synnyttäjien vastaanotolle sovitulle yliaikaiskontrollille josta jäin sitten osastolle. Lapsivettä ei juuri ole enää, mutta vauva...
  10. Ihanapa

@Katti75 paljon onnea pienokaisesta!:love: Täällä olen lähdössä itse sairaalaan, käynnistyksen kun ei tämä halunnut itsestään ulos tulla. Minä ilmoittelen mitä tapahtuu kun jaksan/voin. Ihanapa 41+5
  11. Ihanapa

Neuvolakäynti ja yliaikaiskontrolli käytynä. Verenpaineet hieman yläkantissa siksi pyörähdin isossa sairaalassa. Käyrä kuitenkin oli hyvä, sisätutkimuksesss paikat täysin epäkypsät eli millekään ei vielä rueta. Viikon päähän uusi aika, jos ei ennen sitä synny niin aletaan käynnistelemään...
  12. Ihanapa

Heipä hei pitkästä aikaa! Heinäkuu on mennyt niin vauhdilla ettei palstalla ole muistanut käydä. :) Tervetuloa kaikille uusille ja onnittelut jo maaliin päässeille. Täällä vielä porskutetaan yhtenä kappaleena. Muutamana päivänä on ollut supistuksia mutta ei mitään säännöllisiä. Rv36 oli...
  13. Ihanapa

Heipä hei pitkästä aikaa! Olen käynyt kyllä lukemassa juttuja mutta en ole saanut kirjoitettua mitään :) Täällä jo kovasti odotellaan pientä saapuvaksi, vaikka vielä saisi pysytellä sisällä. Kauheaa väsymystä on, mutta onneksi on jo äippälomalla. Öisin sitten pyöritään kun ei tahdo löytyä...
  14. Ihanapa

Rakenneultra takana. :barefoot: Kaikki rakenteet olivat kunnossa, pienokainen vastasi melkein viikkoa isompaa mitä on. Painokäyrä hieman keskikäyrän yläpuolella. Toki sanoikin heti että kun ite olen näin pitkä (päälle 180) niin on todennäköstä etten synnytäkkään mitään kovin pientä kaveria...
  15. Ihanapa

Heipä hei! Tänne taas tullu paljon viestejä, niitä on ihana kyllä lukea! Kiitos niistä kaikille :) Täällä kovasti odotellaan 12.3 olevaa rakenneultraa :love: Maha kasvaa nyt kovaa vauhtia. Seuraavaksi olis sitte mietinnän aiheena vaunut, pitää käydä jossakin niitä kokeilemassa ja...
  16. Ihanapa

Heipä hei kaikki! Täällä voidaan hyvin. Oon ollu nyt vähän aikaan poissa palstalta ihan vaan väsymyksen takia. Viime viikolla iski kunnon uupumus, piti käydä neuvolassa joka laittoi sitten lääkärille joka kirjotti useamma päivän sairaslomaa. Kolmivuoro työ hoitoalalla ei ole sitä kaikista...
  17. Ihanapa

@Lapanen87 voimia teille, kauheita olette joutuneet kokemaan :cry:
  18. Ihanapa

Täällähän olikin jo mua huudeltu :whistle: Piti eilen jo kirjoitella mutta en sitte jostain syystä joutanu. Eilisessä ultrassa näkyi virkeä, vikkelä pieni ihmisen alku :love: Kovasti siellä ultran aikana liikuskeli ja pyöri. Niskaturvotus oli pieni 1,2mm ja riskiluvut tuli tänään ja nekin...
  19. Ihanapa

Heipä hei pitkästä aikaa! Täällä on podettu kovaa väsymystä sekä huonoa olo/etovaa oloa. Kävin ostamassa pahoinvointi rannekkeetkin mutta niistä ei kauheasti ole ollut apua. Josko kohta tämä helpottaisi. Ensimmäiset mammafarkut piti käydä ostamassa jo 10 viikolla kun ei omat mahtunu enää...
  20. Ihanapa

Huomenta! Täällä alkaa ehkä pikkuhiljaa pahoinvointi helpottamaan :) Mutta ei se ilmeisesti auta kuin lähtä rintaliivi ja housu ostoksille :whistle: Tykkään korkeavyötäröisistä housuista ja ne alkaa tuntumaan jo pompula kiinnitykselläkin epämukavalta. Tänään ajattelin useamman viikon tauon...

Yhteistyössä