Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

Lohdullista kuulla, että muillakin on fyysisiä tuntemuksia kun saa kuulla raskausuutisista. Koska itsestä tuntuu niin pöhlöltä miten voi jonkun ihanat uutiset aiheuttaa itelle fyysisesti huonoa oloa. Siis ihan kauheeta ees kirjottaa noin, mutta kai se on vaan se kun tässä ollaan niin ison...
  2. M

Toiveissa vauva 2021

Täällä osallistun vähän myöhässä keskusteluun, mutta ollaan miehen kanssa alettu seurustelemaan 2014. 2019 mentiin kihloihin ja nyt on kirkko ja juhlapaikka varattuna häitä varten joulukuulle 2020. Ajateltiin viime kuussa että viittiikö sitä suunnitella häitä joulukuulle jos ois tärpänny viime...
  3. M

Toiveissa vauva 2021

Joo meinasin kanssa kirjoittaa, että kuin mun suusta tuo loppu! Just kun itellä perheen perustaminen on ollut lapsesta asti se suurin haave, niin tuntuu ihan kamalalta, että nyt kun se sais tapahtua niin oot niin kädetön sen asian edessä. Ihan sama kuinka oikein teet ja ajoitat kaiken. Uskon...
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Apua?! Siis sylkikin :O me usein käytetään sylkeä ns. liukkarina. Ja oon luullut että 10min jalat kattoon päin riittää :rolleyes: tuon orgasmin oon kuullut aiemmin ja se kyllä hoituu :D mutta tässähän pitää alkaa parantaa tapojaan!
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Meillä yrityksestä tietää meidän molempien sisarukset ja heidän puolisot (molemmilla kolme sisarusta) ja sitten molemmat kertonut osalle kavereista. Aluksi ei tiennyt niin moni, mutta osa on arvannut että yritetään ja osalle ollaan kerrottu tässä matkan varrella. Ja mun vanhemmat tietää, mun...
  6. M

Toiveissa vauva 2021

Hei apua, mä oon täällä ihan kauheessa ressissä kun miehen siemennesteanalyysin alustavat tulokset saapuivat. Oesaako joku auttaa mua näiden kanssa ja kertoa että onko meillä nyt aivan toivoton tapaus tai onko jollain ollut samaa? Siittiöitä on paljon 122milj/ml (viitearvot >15milj/ml) Tilavuus...
  7. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Siirryn tähän ryhmään tuolta 2020-keskustelusta, ku menkat alkoi eilen pari päivää myöhässä. Eilen otin todella hyvin menkkojen alkamisen vastaan, mutta tais johtua siitä että olin töissä. Tänään onkin sitten ollu vähän enemmän mieli maassa. Mutta ei muuta kun uuteen kiertoon! Kahessa...
  8. M

Haaveena vauva 2020

Niin joo ja @eneris3 mulla kysyttiin gynellä pari viikkoa sitten että oonko joitain kertoja tikuttanut ja sanoin että oon ja ovulaatio tikkujen mukaan tapahtuu. Niin sit se sanos että joo vaikka on oviksen oireita niin on hyvä tikuttaa ees muutama kierto, niin että ovulaatio todennäköisesti...
  9. M

Haaveena vauva 2020

No niin tänään 14 tunnin työpäivä takana ja sieltähän ne menkat sitten tuli illan aikana! Eli mut voi poistaa kierto listalta, mä taidan tästä pikkuhiljaa siirtyä tuonne 2021 puolelle. Vähän ehti elätellä toiveita, ku menkat oli myöhässä, mutta jotenkin yllättävän hyvin otin asian. Mies tuli...
  10. M

Haaveena vauva 2020

Ei oo dpo:stä hajua, kun oon tikutellut viimeksi joulukuun kierrossa. Ovislimat on selkeät, mutta varsinaista ovulaatiota en tunne. Mutta veikkaan, että se on ollut kaks viikkoa sitten to-la akselilla. Eli joo ehkä on jotain toivon kipinää, mutta vaikee jaksaa uskoa että ois tärpänny ku viime...

Yhteistyössä