Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

Paljon onnea!!
  2. M

Haaveena vauva 2020

KP 29/27 ja nega testattu! Voihan kökkö! :rolleyes:
  3. M

Haaveena vauva 2020

Siis mitäs nuo lämmöt nyt sit merkkaili? Mulla on nyt ollu varmaan oviksesta asti päivisin lämpö 36,8-37,0. En tiiä onko kaikkina päivinä ollu, mutta oon useasti mitannut ku on ollu sellanen vähän "kuumottava" olo. Normisti lämpö 36,0 tai alle. En oo oikeen missään vaiheessa päässy lämmöistä...
  4. M

Haaveena vauva 2020

Mulla tulee selkeästi testiviivasta tummempi kuin kontrolliviivasta, kun on ovisplussa. Mutta kai tuokin on yksilöllistä:sneaky: ite jatkaisin testailua vielä. :)
  5. M

Haaveena vauva 2020

Siis todellakin tulee! Varsinkin kun oon aina ollut aika varma että tärppi käynyt, niin tulee niiiin idiootti olo kun taas kerran kuvitellut olevansa raskaana. Ja samaistun niin tuohon sun aikaisempaan viestiin. Itsekin ollut kauan valmis hankkimaan perheenlisäystä ja aina siitä haaveillut, niin...
  6. M

Haaveena vauva 2020

@Helmiii voihan nega! Täällä mä myös ootan sitä että joku kaunis vessareissu pyyhkiessä tulee verta paperiin @minttuni voi toivottavasti teillä tärppäis! Mä koen kanssa että varmaan korona on jollain tapaa vaikuttanut ja ehkä "helpottanutkin" mun piinailua, kun ajatukset pyörii myös sen parissa...
  7. M

Haaveena vauva 2020

@nenskuli voi ei ihan kamala tilanne. Hurjasti voimia suureen suruun! <3 @marrrsipaani oi että!! Suuret onnittelut! <3 Onnittelut muillekin plussanneille! Itse oon taas taustaillut. Nyt on kp 27/27 ja sellanen fiilis että menkat alkaa. Tosin nyt oon todella ylpeä itsestäni ku ekaa kertaa en oo...
  8. M

Haaveena vauva 2020

Saako kysyä, että missä lääkärifirmassa sun mies kävi testeissä? :) Mun mies on ehdottanut, että josko hän kävisi testauttamassa siittiöidensä laadun. Hänelle on tehty yksi leikkaus kivesten alueelle ja siinä on pieni mahdollisuus, että se saattaa vaikuttaa siittiöiden laatuun. Ja teillehän...
  9. M

Haaveena vauva 2020

Joo itse lukeudun myös näihin haaveilijoihin. Välillä ihanan toiveikasta haaveilla ja sit taas joskus ihan hirveen surullista ja sydäntä särkevää. Ja siis mulla on niin sama tuon pettymyksen kaa! Välillä sen ottaa vähän paremmin vastaan ja sitten toisinaan on niiiin rikki. Esim. just tässä...
  10. M

Haaveena vauva 2020

@amadecasa joo siis juurikin noin, kaikki valmiiksi mietittynä ja vatsakin on ollut varsinkin iltaisin nyt mulla niin turvoksissa, että oon sitäkin oikeen silitellyt ja fiilistellyt varmana tärpistä. :D Mutta lohdullista kun muut käy samankaltasia fiiliksiä läpi. Mäkin olin vähän skeptinen...
  11. M

Haaveena vauva 2020

Oii paljon onnea @Haavejuttu !! Mä kirjottelin tänne muutamia kertoja silloin kun alettiin yrittämään eli viime syksynä. Sitten jäin taka-alalle ja välillä oon käyny lueskelemassa täällä teijän keskusteluja. Ja siis taka-alalle jäin koska olin jotenkin tosi stressissä kaikkeen vauvoihin ja...
  12. M

Haaveena vauva 2020

Heippa! @Helmiina1978 mut voi ottaa pois varmaan tuolta kiertolistalta. En ole raskautunut, mutta kovin on meillä yritystä päällä. Oon pysynyt poissa täältä palstalta kun stressaan ja aattelen koko ajan raskautumista ja vauvaa. Koitan kovin että aattelisin muuta ja keskittyisin muihin juttuihin...
  13. M

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu pahoittelut ja voimia!! :(
  14. M

Haaveena vauva 2020

Joo en oo varmaan punasella hoksannu laittaa ku oon tänne kirjoitellut, mutta tosiaan meillä alkoi yritys viime kuussa eli 8/2019 :)
  15. M

Haaveena vauva 2020

Siis täällähän sataa plussia! Suuret onnittelut niistä! :love: Mä tasotan pakkaa ja mulle saa laittaa kp2 Ei suuremmin harmita, ärsytti ku menkat selvästi myöhässä ja raskaustesti näytti negaa, että kiva kun jotain tapahtuu, nii pääsee eteenpäin. Ja tosiaan toi oli meijän yk1, että sen...
  16. M

Haaveena vauva 2020

Joo ku mullakin noilla pc:llä ovisplussan on vähintään tasavahvat viivat ja oon kuullu että viivoja noi antaa tyyliin koko kierron
  17. M

Haaveena vauva 2020

Voi täällä on paljon plussanneita, suuret onnittelut! :love: Ja pahoittelut uusista kierrosta! Voitteko auttaa tietämätöntä! Mulla siis kiertopäivä 30/28-29 uskon, että mun ovis on ollut myöhään ja että dpo ois nyt suurinpiirtein 12. Eilen tein illasta raskaustestin ja se oli niin selkee nega...
  18. M

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa uusille! :love: Me ollaan edetty seuraavasti: 5/2014 tavattiin ja aikalailla siinä sitten jo oltiin niinku oltais seurusteltu. 5/2015 muutettiin yhteen. 7/2018 ostettiin oma koti. 6/2019 kihlat ja nyt 8/2019 alettiin yrittään lasta :) Ja tuosta lapsen yrittämisestä! Eka yk käynnissä...
  19. M

Haaveena vauva 2020

@Hellu__ oijoi!!!! Paljon onnea!! @StellaMom joo mulla oli suurinpiirtein kans kolme vuotta kuparikierukka ja se oli kyllä siitä huippu, että ei kiertoa sekotellut
  20. M

Haaveena vauva 2020

Voi kiitos paljon vastauksesta! Kylläpä siinä on sullakin ollu huolella heittoja! En tiiä mikä mulla nyt on tässä homman nimi, että onko ovis nyt tulossa vielä vai oliko se jo sillon kp 10. Haaleetaa viivaa saan koko ajan tikkuun, mutta limat on kadoksissa. No ei auta ku ootella:whistle:

Yhteistyössä