Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

Hassua miten mullakin on tuo oikea rinta ollut enemmän arkana ku vasen, mikähän homma sekin on Mulla pitäis to tai pe alkaa menkat. :) Ootkteko aatellu testata sit ku menkat on myöhässä vai miten? :) paitsi että @Keisarinna85 sulla oli ne labrat ma! Sehän vasta oiski ku niissä näkyiskin jotain...
  2. M

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa kun on tullut jo plussia! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. <3 Omaa napaa: mulla taitaa olla nyt dpo 9 ja musta ei tunnu kyllä yhtään siltä että oisin raskaana. Toivon tietenkin kovasti että oisin. <3 ainoa oire on, että tissit on aavistuksen arat, oikeen puoleinen enemmän kuin...
  3. M

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa!! Paljon onnea!! :love:
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Joo pregcheck antaa ainakin mulle selkeän ovisplussan. :)
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä! Toivotaan että muuttuis vielä plussaksi. <3
  6. M

Toiveissa vauva 2021

Eikä, ihanaa, toivottavasti alkaa vahvistumaan! :love:
  7. M

Toiveissa vauva 2021

Ohoh, sehän on jo mulla dpo 7 ja kp 22/27-29. Viimiset kaksi kiertoa on ollut 29 päivää, sitä ennen kierrot olleet 27 (ja sillon kun käytin vehnän alkioöljyä pari kk niin 23-24). Yleensä mulla on aina kipeytynyt rinnat noin 4 päivää oviksen jälkeen, mutta viimisissä kahessa kierrossa rinnat...
  8. M

Toiveissa vauva 2021

Tää on kyllä varmasti raskasta teille keillä seisoo hoidot koronan takia, sillä se lapsen kaipuu ei mihinkään katoa. Tsemppiä hurjasti! Ja siis mun mielestä tuo sun kilpparilääkitys juttu oli ihan pyllystä. Koska itse siis oon ainakin kuullut, että nimenomaan jos kilppariarvot ei ole kohdillaan...
  9. M

Toiveissa vauva 2021

Monilla on kyllä jännittäviä oloja, toivotaan että pian satelis plussia! :love:
  10. M

Toiveissa vauva 2021

No meillä heiluu peitto joka toinen päivä menkkojen loputtua siihen, että oletusta oviksesta on menny muutama päivä. Sit sen jälkeen harvemmin ennen seuraavia menkkoja. :D
  11. M

Toiveissa vauva 2021

Et arvaakaan kuinka lohdullinen tuo sun viesti oli lukea, kun itsessä on alkanut huomaamaan noita katkeruuden ja kateuden tunteita, joita ei oo kauheesti ennen kokenut. <3 Toivotaan että teillä tärppää seuraava nyt nopeammin. :)
  12. M

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus tsemppiä sun tilanteeseen! Toivotaan, että mieli pian kirkastuu ja pidän peukut pystyssä, että saatte pienokaisen. <3 ja uskon, että nykyään on paljon tehokkaita hoitoja tarjolla, että aika suuri osa niiden avulla raskautuu. Oon kyllä itsekin välillä pelännyt sitä, että jompikumpi ei...
  13. M

Toiveissa vauva 2021

Hahah mä tarkistin la:n kans tänään päivällä! :LOL: Meillä ois 7.1. Ja mukamas koitan olla innostumatta liikaa, mutta tässä piinapäivinä ehtii niin hyvin kiihdytellä aina kohti kierron loppua. :cool: Can't help myself.
  14. M

Toiveissa vauva 2021

Tuo luomupimun valkovuoto postaus oli kyllä hyvä! Niitä kuvia katsellessa huomasin, että yleensä havaitsen hyvin nuo kaikki valkovuodon vaiheet. Kaikkea sitä on tässä yrityksen aikana oppinu ja nähny :ROFLMAO:
  15. M

Toiveissa vauva 2021

Voi olla ovislimoja, mulla alko limat su ja ovis oli oletettavasti ke-to välisenä yönä. Ensin mulla on yleensä vähän sellasta valkuaismaista limaa ja sit pian jo sellasta kirkasta. :)
  16. M

Toiveissa vauva 2021

Siis joskus harvoin tunnen ovulaatio kivun tarkkaan toisella puolella. Yleensä en tunne oikeen mitään. Ja limoista kun joku kyseli, niin mulla ovislimat tulee kyllä pikkuhousuihin asti, eli ne huomaan todella selkeästi. Siis mua jotenkin jännittää ihan sikana että tärppääkö tässä kierrossa ja...
  17. M

Toiveissa vauva 2021

Jännittävää! :love:
  18. M

Toiveissa vauva 2021

Hei tekeekö täällä muuten moni kolmivuorotyötä? Ihan uteliaisuudesta kyselen, itse teen hyvinkin epäsäännöllistä sellaista. :D
  19. M

Toiveissa vauva 2021

En oikein noihin raskaustesteihin osaa vastata, kaipa ne kaikki ajaa saman asian, jotkut on tiesti herkempiä kuin toiset. Eli näyttää vähemmästä hcg:stä jo plussan. Mutta tuo rahajuttu, niin ei meillä ainakaan oo kauheesti taloudellisesti varauduttu lapseen. :ROFLMAO: Molemmat meistä on kyllä...
  20. M

Toiveissa vauva 2021

@Vindy tsemppiä! Toivotaan, että muuttuis vielä plussaksi. <3 Mä tykkään kans enemmän sellasista muoviputkilotesteistä. Yleensä oon käyttänyt sitä olikohan se Apteekkarin testi. Mulla on laatikossa yks Clearbluen viikkonäyttönen digi. Ostin sen ku yritys alotettiin ja aattelin että teen sen...

Yhteistyössä