Hakutulokset

1. M

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Heippa! Mä olen alusta asti seuraillut keskustelua, mutta en oo uskaltanut hypätä mukaan, kun olen 2020 syksyllä joutunut ryhmistä poistumaan keskenmenon vuoksi rv7. Me odotetaan mieheni kanssa esikoista ja yritystä on takana 2,5 vuotta, johon mahtuu tosiaan yksi luomu keskenmeno. Nyt ollaan...
  2. M

Toukokuiset 2021

Heippa! Mulla oli jo ennen plussausta sitä tiputtelu vuotoa, mistä kirjoitinkin tänne. Sitä jatkui kaksi viikkoa. Ekan viikon tein testejä ja ne oli vahvistumaan päin. Toissapäivänä mulla kuitenkin alkoi keskenmenoon liittyvä runsaampi vuoto ja se on tässä vain lisääntynyt ja kipujakin on...
  3. M

Toukokuiset 2021

Siis näitä tarinoita on kyllä niiiiiin lohdullista kuulla! :love:
  4. M

Toukokuiset 2021

Kiitos! Toivotaan, että menee hyvin ja stressailen turhasta. En tiiä näkyiskö ultrassa vielä mitään, ehkä koitan nyt vaan laittaa jäitä hattuun (jälleen kerran) ja ootella mitä tapahtuu. :D Ja toivotaan että sulla plussa vahvistuu ja menkat pysyy poissa! :)
  5. M

Toukokuiset 2021

Ähh, nyt kyllä jännittää.. Äsken kävin vessassa ja tuntu, että verenvuoto oli vähän voimistunut. Saas nähä onko menossa mahdollisesti kesken. :cry:
  6. M

Toukokuiset 2021

No joo varmaan jännittävää kun ei oo vielä menkkojen alkamisajankohta mennyt ohi. Neuvolasta mulle sanottiin näistä mun niukoista vuodoista, että ku mulla on niin säännöllinen kierto, niin kroppa koittaa puskea menkkoja alkamaan, mutta sitten onkin alkanut raskaus ja rauhotteli mua, että tuo on...
  7. M

Toukokuiset 2021

Meijän kaupungissa ei käsittääkseni pääse kunnalliselle varhaisultraan ilman että ois mitään huolen aihetta. Oltiin ajateltu että mennään yksityiselle, mutta nyt ei sitten tarvitsekaan, kun verisen vuodon takia pääsee kunnalliselle. Kunhan vain sinne asti pysyy raskaana. :)
  8. M

Toukokuiset 2021

Ihanaa kuulla, että sulla pysyny haaleana viiva vaikka raskaus edennyt! Täällä meinaan aamulla sain pienet slaagit ku testi oli inan verran haaleampi kuin toissa päivänä. Soitin tänään myös neuvolaan. Itseasiassa viime viikolla soitin jo, mutta silloin lähinnä kysyin että mitä teen ku vuodan...
  9. M

Toukokuiset 2021

Voi toivotaan, että kaikki menisi hyvin tällä kertaa. <3
  10. M

Toukokuiset 2021

Joo no koitan nyt ottaa positiivisen ja vähän luottavaisemman mielen. :) Ja joo mullakaan ei oo ihan kirkasta, mutta ei ihan rusehtavaakaan, vaan jotain siltä väliltä :D toivotaan että tämä pysyisi matkassa!
  11. M

Toukokuiset 2021

Niin joo ja laskurin mukaan täällä ois la 5.5. <3
  12. M

Toukokuiset 2021

Niin juu samana päivänä ku plussasin apteekin testiin aamun toisesta pissata niin samana päivänä just ehkä 30 min pidätyksellä sain digiin kanssa "ei raskaana" (tod.näk. dpo14 tuolloin) ja siitä parin päivän päästä apteekin testiin ja clearbluen nopeeseen testiin sain plussat. Että en ehkä...
  13. M

Toukokuiset 2021

Ihana kuulla! Kiitos pikaisesta vastauksesta! Mulla ei alkuun ollut minkäänlaisia kipuja ja siitä mä hoksasinkin testata. Mutta oikeestaan tänään mulla on vasta ollu sellasta menkkamaista jomottelua, mutta varmaan se voi olla ihan raskaudenkin takia. Mulla on nyt raskaussovelluksen mukaan...
  14. M

Toukokuiset 2021

Heippa! Onnea kaikille plussista! Itse plussasin to ja sitten vielä la tein kaksi testiä. Omaa intoa ja onnea raskaudesta varjostaa tosin vuoto joka on alkanut maanantaina ja jatkuu edelleen. On paljon niukempaa kuin mun kuukautisvuoto, mutta valuu aina välillä pönttöön asti. Onko muilla...
  15. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! En tiiä muistaako kukaan mua, mutta oon taustalla enimmäkseen seuraillut keskusteluja aina sillon tällön, sillä huomasin että mulle toi stressiä yrittämisestä se, että olin mukana keskusteluissa. Oon aloittanut 2020-ryhmästä ja meijän yritys alkoi 8/19. No nyt ekaa kertaa on tapahtunut...
  16. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa kaikille! Onnittelut kaikille plussanneille ja suuret pahoittelut niille joilla on mennyt raskaus kesken. Ja tsemppiä ja jaksamista uuteen kiertoon joutuneille. <3 Oon pitänyt täältä hiljaiseloa tän kierron, kun huomasin taas että en osannutkaan enää ajatella mitään muuta kuin tätä...
  17. M

Toiveissa vauva 2021

Heippa! On pitänyt kiirettä töissä, niin nyt vasta ehdin tulla selailemaan keskustelua. Mut voi poistaa dpo-listalta ja mulle voi päivittää kiertopäivälistaan kp 3. Vai onko se kp 2, kun toissa päivänä alko vuoto illasta ja ei tullut housuihin asti sinä päivänä, vaan pyyhittäessä. Mun piti...
  18. M

Toiveissa vauva 2021

Olipas taas tullut viestejä! Suuresti onnea plussanneille! <3 Tuolla oli aiemmin puheita paheista. Meistä ei kumpikaan polta ja alkoholia juodaan ehkä 2×vuodessa. Kahvi on ollu sellanen, mitä ollaan molemmat nyt vähän rajotettu. Juodaan nykyään kaksi kuppia päivässä. Tai oikeestaan neljä...
  19. M

Toiveissa vauva 2021

Ois parasta jos nuo ois jotain enneunia! :love:
  20. M

Toiveissa vauva 2021

Mulla sattuu ku vähän kevyesti painaa ja oikeestaan nännin kohdalta. :D Okei, mä en vielä oikein tiiä koska testaisin. Meillä töissä pitää heti kertoa raskaudesta esimiehelle, kun raskaana ei saa hoitaa kaikkia asiakkaita, niin sillä aina mietin että pitäis ajoissa testata.. Haluisin testata...

Yhteistyössä