Hakutulokset

1. G

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Domi Voi ei Domi, olisin osannut kertoa etukäteen et noi lääkäritarkastukset on tommoisia. Ne kyselee supistukset, kuuntelee sykkeen (mut löytävät ne huonommin kun th:t) ja katsoo kohdunkaulan tilanteen jos on supistuksia/ongelmia. Ne kun on ihan tk-lääkäreitä. Mun sisko siis tekee niitä myös...
  2. G

Paljon taas tullut tekstiä, ihanaa. Toivottavasti muistan kaiken. @nyuu Ihanaa kun vuoto on ollut harmitonta ja kaikki edelleen hyvin. Se kyllä jättää silti pitkään semmoista epävarmuutta, tai ainakin mulla oli. Lakkasin ehkä vasta rv24 pelkäämästä vessassa käyntiä kun ajattelin, että jos taas...
  3. G

@Rusakkonen Mä oon kutsunut itseäni leikilläni geriatriseksi äidiksi, vaikka en tuon määritelmän mukaan olisi vielä olisi edes sellainen :LOL::LOL::LOL: Täällä Suomessa IVF-raskaus/lahjasoluraskaus ei ole yleensä mitenkään poikkeava, että.tulisi enemmän käyntejä tai ylimääräisiä lääkärikäyntejä...
  4. G

Voi @nyuu muistan kovinkin hyvin ne omat tammikuiset paniikit kun vuotoa vaan tuli. Kirkkaana, nilkoille ja pyttyyn lorisemalla. Se kuristava tunne kun istui siellä pytyllä ja kuunteli lorinaa epätietoisuudessa. Olihan se odottaminen aika hirveää. Vuoto alkoi siis rv 5+3 ja piti jaksaa odotella...
  5. G

@nyuu Oli mulla myös vuotoja. Aika koviakin, ihan kunnolla tuli kirkasta verta. Sillälailla menkkatyylisesti. Ja sit tiputteli pidempään, että olisko tullut ruokalusikallinen housuihin päivässä ja muuten pyyhittäessä aina. Ne loppui sitten joskus rv9 aikoihin. Siitä eteenpäin oli vaan jotain...
  6. G

@nyuu Onnea hyvistä ultrakuulumisista. Mulla tosiaan onnistuneet raskaudet on ollut tosi kivuliaita, pahemmat kivut kuin ikinä menkoissa. @Aislinn83 Ei sitä koskaan voi mistään oikein päätellä mikä tilanne on ja päivät on niiiiin pitkiä tuossa alkuvaiheessa. Mulla on iltapäivästä neuvola ja...
  7. G

@Rusakkonen Hui kauhea, onneksi olette molemmat kunnossa. Vauvat on kyllä tuossa vaiheessa vielä tosi hyvin suojassa. Mua hiukan ahdistaa ajella nyt autolla kun olen niin lyhytjalkainen, että ratti on kiinni mahassa ja istukkakin vielä edessä. @vipe1986 Onnea tytöstä ja toipumisia sektiosta...
  8. G

Onpas tullut taas tekstiä, ihanaa kun on uusia plussaajia :love::love::love::love: On se niin ihanaa, vaikka ne alkuviikot on kyllä niin raastavia. Vuotelijoille haluan kertoa omasta vuotelustani, mulla tuli kahteen otteeseen (rv 5+3 ja 6+3) verta oikein kunnolla. Noin 4-5 siteellistä tunnissa...
  9. G

Vauva on taas kääntynyt rt (oletan) kun liikkeet tuntuu navassa ja melko voimakkaina. Oletan, että jalat ovat :love::love: Mulla vähän samaa kuin @Ramiinalla, että en malttaisi odottaa, että vauva jo syntyisi. Pari kuukautta tuntuu jotenkin niin hirveän pitkältä ajalta, vaikka kai se sit...
  10. G

@nyuu Hyvä arvo. Ja viikkotesti kai lupaa, että näyttää 3+ kun virtsan hcg on yli 2700. Verestä mitattu ei ole sama kuin virtsaan erittyvä, koska siinä vaihtelua miten munuaiset suodattaa ja kuinka laimeaa pissa juuri on. Päivitä ihan niin monta hcg-päivitystä kun haluat :ROFLMAO: Mut mä...

Yhteistyössä