Hakutulokset

1. G

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Elävien kirjoissa ollaan ja vauvautuneina. Voisin jotain kertomusta rustailla teille. Perjantaina klo 10.30 poksahti vedet ja supistukset käynnistyi samalla. Saliin päästiin äkkiä ja siellä ihana kätilö vastassa. Aika äkkiä oli se 6-7cm auki ja kanava kokonaan poissa. Tens-laite pahensi...
  2. G

Synnytän. Hitaasti, mutta varmasti. 10cm auki, mutta esikoisen tapaan vauva ei oikein tuumaa laskeutua. Epiduraalin voimin ja niinkuin muistelinkin, kestän kipua tosi huonosti ja onhan tää nyt ihan hirveetä puuhaa. Jos tämän vuorokauden puolella kuitenkin syntyisi niin kiitollinen olisin.
  3. G

@kirsillevauva Mä en sitten taas yhtään kestä mitään huomiota tai varsinkaan syliä raskaana. Mulle raskaus on lähtökohtaisesti kehollisesti niin epämiellyttävä tilanne. Mun mies kyllä tukee. Mutta ei me tosiaan kauheasti vauvasta puhuta, koska hän ei ole vielä täällä. Kai tässä vielä saa...
  4. G

@nyuu Luin tosta linkkaamastasi keskustelusta vaan ekan sivun, mutta laskin että siinä oli rv 11-13 liikkeitä oli tuntenut 3 kpl ja myöhemmin 18 kpl. Sanoisin siis, että selkeä suurin osa on tuntenut kyllä myöhemmin (n)(n)(n) Vai onko mun lukutaidossa jotain häikkää...
  5. G

@nyuu Missä oot taas googlaillu jos suurimmalla osalla rv11-13? :eek: :ROFLMAO:Siis toihan on mun käsittääkseni tosi harvinaista että noin aikaisin tuntuu. Mä oon tuntenut jotain epävarmaa yleensä rakenneultran alla eli siinä rv 18-19 alkaen. Tässä en vielä rakenneultran aikaan tuntenut (istukka...
  6. G

Tänään äitipolilla käynnistysarviossa. 3-4 cm auki ja kanavaa jäljellä noin 0,5 cm. Yhtään supistusta ei ole ollut, mutta paikat silti kypsyneet. Näemmä näinkin voi olla. Ei siis vielä käynnistystä kun nyt odotellaan muutama päivä jos itsestään käynnistyisi kuitenkin. Pelottaa kovin, mutta ehkä...
  7. G

@kirsillevauva Onnea plussasta ja tervetuloa tänne. @Ramiina Kuulostaa rankalta, toivottavasti oireet eivät ainakaan yhtään parane. Kävin eilen ktg+ultra. Alussa näytti vähän huonolta, liikkeitä ei piirtynyt 50 min aikana yhtään ja syke ihan tasainen. Mutta sitten kaveri virkistyi. Kaikki ok...
  8. G

Istukan sijainti voi monesti vaikuttaa liikkeiden tuntemiseen, mulla etuseinäistukka tässä raskaudessa ja päivittäisiä liikkeitä sai odottaa aika pitkään. Rv23 asti. Täällä vaisu vauva tänään. Pari liikettä aamulla. Klo 13-15 liikelaskennassa 1 liike :unsure::unsure: Huoli ihan hirveä. Svolla...
  9. G

@nyuu Meille tuli esikoisen aikana (HUSin alueella) ne riskiluvut omakantaan jossain vaiheessa raskautta, olisikohan ollut joskus puolen välin tienoilla. Siis kun oli ensin tullut pikaisesti se kirje, ettei ole kohonnutta riskiä. Ei sukupuolen miettiminen minusta ole mitenkään pinnallista...
  10. G

@Domi Mulla ei ole ollut varsinaista hoitolaukkua, oon käyttänyt omaa vanhaa Marimekon laukkua hoitolaukun virkana, saanut sen hyvin roikkumaan rattaisiin ja mahtunut kaikki tarvittava. Harsoja meillä oli esikoisella muistaakseni 15 kpl (nyt aika sama määrä). Meidän esikoinen puklasi vain kerran...
  11. G

@Ramiina olisikohan @Mandala lla jakaa omia kokemuksia? Miksi mulla olisi jäänyt mieleen, että hänellä oli ferritiini jotain 5 raskaudessa kun olisi pitänyt olla 15, mutta ei kuitenkaan päässyt tankkaukseen niillä arvoilla vaan lisärautaa neuvottiin syömään. Vai mitenköhän se meni (n)
  12. G

Oon mukana monessa faceryhmässä, ja tälläkin on mielestäni erilainen sija. Viihdyn aika hyvin myös salaisissa syyskuiset tms. ryhmissä missä on luomusti raskautuneita. Tällä palstalla on kuitenkin ihan erityinen merkitys, ei välttämättä anonyymiuden takia, vaikea selittää. @Rusakkonen sanoi...
  13. G

@Sukkis Voisiko olla, ettei Felicitaksella ole ollut kyseistä hoitomuotoa käytössä? Tai alkioita adoptioon? Meille oli varattu esikoisen hoitojen aikaan yksi alkio, tämäkin lähinnä hinnan takia. @nyuu Joo kyllähän mua on vähän hoidoissa ollessa nyppinyt se rahamäärä, mutta ei sillä nyt enää ole...
  14. G

@Sukkis Suomessa on kyllä alkioadoptiota, meidän kli ikalla adoptoitu alkio maksoi 2015 950e/kpl (+siirto/sulatus yms, kulut). Harkitsimme tätä kun IVF-hoidoissa kerätyistä 65 munasolusta ei ollut tullut vielä yhtään blastoa. 1 kolmepäiväinen saatiin, siitä alkoi esikoisen raskaus. Esikoisen...
  15. G

@nyuu Neuvola on suhtautunut tosi hyvin ja tsemppaavasti mun pelkoihin. Sillai sopivan vakavasti, mutta ei liian. Ne kategorisoi lut varmaan semmoiseen enemmän tukea tarvitseviin ja kun kerran sanoin, että alkaa taas huolet olla enemmän mielen päällä niin sain uuden ajan ripeästi. Olin nyt tässä...
  16. G

@Katti75 Onnea vauvasta ja onneksi olette molemmat kunnossa. :love::love::love: Kuulostaa hurjalta tuo vanha arpi. @Domi Onko sun vauva missään vaiheessa susta ollut toisin päin? Mun vauva kävi perätilassa vielä rv34 lopulla, mutta on kyllä kääntyillyt koko ajan välillä toisin päin. Nyt on jo...
  17. G

@nyuu En ole koskaan kokeillut sykettä kotosalla. Tunnen itseni sen verran hyvin, että oisin sit koko ajan halunnut kokeilla, kokeillut monta kertaa päivässä ja hermostunut jos en olisi kuullut sykkeitä jo heti rv12 tms. :D Se olis aiheuttanut vaan ekstrahuolta mulle kun olen muutenkin...
  18. G

@Rusakkonen Ei se katetri alatiesynnytyksessä ainakaan miltään tuntunut. Tai siis sen jälkeenhän mulla sellainen oli. @nyuu Voi olla ettei noilla viikoilla vielä neuvolassa kuunnella, riippuu vähän. Mulla etsittiin vielä rv14 ja rv19 aivan hiki hatussa sydänääniä, toisella kertaa 20 min. Mut...
  19. G

@Ihanapa Tsemppiä koitokseen. @Rusakkonen En ole ihan varma pelottaako keisarinleikkaus vielä enemmän :ROFLMAO: Sen etu olisi, että voisi laskea minuutteja syntymään. Mut sit riskit pelottaa, veritulppa, hidas toipuminen, vauvan hengityshommelit. En tiedä, mun kollega kuoli veritulppaan vauvan...
  20. G

@Katti75 Onnea pojasta :love::love::love: @Rusakkonen Mulla on BMI 29 ja kun mietin NIPTiä niin sanoivat, ettei välttämättä ole tarpeeksi sikiön DNA:ta veressä jos BMI on yli 25. Ja sitten rahoja ei palauteta niin jäi omalta kohdalta tekemättä. Harmi kun teillä ei uusintatestikään tuottanut...

Yhteistyössä