Nyt on kauheasti tapahtumia/tekstiä..
Mutta ainakin
@millionnea onnittelut tuplista.. kyllä se järkytys siitä onneksi muuttuu ja kaikki menee hyvin
Ompas nyt sit jännää että onko toinen vaan ollut "piilossa" silloin alkuraskaudenultrassa, vai onko jakautunut sen jälkeen (ei kyllä varmaan enää siinä vaiheessa voi jakautua kyllä, jos sykekkin jo ollut)
Ketäs kaikkia uusia tulokkaita olikaan, huimaa että nyt tulee plussia
Siis etenkin
@Jantzu voin kertooa että se epäusko ja pelko jatkuu pitkään.. (tai niin ainakin minulla ja sullakin tuo historia niiiin pitkä että ei sitä helppoa ole uskoa..) mutta miljoonasti onnea!
Ja ihania varhaisultra kuulumisia taisi olla myös ainakin
@shelterme @Iid@ tervetuloa...
Ja
@Aislinn83 sekä
@nyuu suuret onnittelut plussista ja tsemppiä alkupiinaan... Olen pahoillani jos joku nyt unohtui, on tosiaan tullut niin ihanan paljon uusia.. mutta kaikille sydämmestä onnea jokatapauksessa.. Koitin keräillä tietoja tekstistä ja päivitän kohta listaa, mutta jos/kun jotain puuttuu tai menee väärin niin infotkaa (tai korjatkaa itse) Kiva olisi jos listalle tulevat päivitykset merkattaisi selkeästi ja mielellää eri värillä niin ei menis tuntitolkulla aikaa niitä etsiessä ja varmemmin tulis päivitettyä (
@MaiMei llä oli aijemmin hyvä malli esimerkki, kiitos siitä)
Omaanapaa... mulla kyllä usko tuohon neuvolahommaan heikkenee vaan joka käynnillä.. siis taashan mulla sitä aikaa muutettiin (kerran ei vissiin oo muuttunut) ja lääriaikaahan ei soitellut tässä välissä vaikka piti.. nyt se sit meni 15.7 saakka ja eri neuvolaan, mut ei kai tuo niin just jos yhtä tyhjänpäivästä on kun tuo muukin touhu siellä. Anteeksi, siis onhan hyvä että niitä on jne. mutta hmm.. Tuo säätö on ihan uskomatonta (en tiiä onko vaan mulla vaan kaikilla) Ja sit nyt vähän jo siihen terkkaan (joka jopa on nyt ollut 3 kertaa sama, ens kerralla toki on sit joku muu kun hän lomalla) mennä hermo.. Siis piip mitä "ylihössötystä" mulla oli siinä sokerirasituksessa ollut tosi hyvä paasto arvo ja kahden tunnin arvo mutta se yhden tunnin arvo oli hänestä kyllä niin lähellä rajaa 9,4/10 (joka nyt ei minusta vielä ole kovin lähellä) että pitää katsoa että pitääkö myöhemmin uusia tai kotona seurata.. siis voi tsiisus, oikeesti.. jos se paasto on tosi hyvä sit mulle juotetaan saman verran sitä litkua kun puolta isommille ihmisille, tunnin arvo on "lähellä" ja sit kahen tunnin taas tosi hyvä.. niin eikös se just sit mene tosi hyvin!!!! Ja toinen eilisessä pississä prot ehkä vähän melkein plussalla siinä hänen pikatestissään.. ja senkin viellä itse perusteli että joskus näin kun on niukka kovin tumma pissi (oli aamulla aika ja käyn monesti yössä vessassa, niin ei nyt tullut kun aika liru).. mutta käy nyt kuitenkin varuilta viemässä labraan näyte.. hohhoijaa.. kun ei yhtään mitään raskausmyrkytykseen viittaavaa ole ja toikin ehkä lähes plussalla ja niukka pissa, niin ihan turhaa kiusaa, mulla sit mega pitkä työpäivä, niin piti töissä ottaa se näyte ja mies vei.. tulos alle 40 kun viite 0-200... että silleen... Joku herkempi saattas näistä oikeesti alkaa panikoida.. itse en ihmekyllä, toki on niin selkeesti "turhia" että maalaisjärki voittaa paniikkiosaston 100-0.. Eipä mulle oikein muuta sf mitta oli tasaantunut sieltä keskikäyrän ja yläkäyrän välistä keskikäyrälle.. Tällä viikolla ehkä tyyppi ollut entistä aktiivisempi. On kai jotenkin poikittain, olin itekkin ajatellut et olisikohan kun enimmät liikkeet tunnen vasemmalla puolella oikeestaan navasta korkeudella ja siitä alaspäin ja sit jonkun verran mutta hennompia oikeella alhaalla (siellä siis kai pää/nyrkit) ja silleen oli terkan tunnustelun mukaankin (mitä siihen nyt sit voi luottaa kun mahanpäältä tunnustellaan) Jännä kun oli omakannassa että on JO pää alaspäin... eiks se kuitenkin nyt viellä voi pörrätä miten vaan.. oli se pää alaspäin rakenneultrassakin..
Meni tätä rustatessa nyt jo ikuisuus, katon kerkiinkö listan päivittää nyt perään vai palaanko myöhemmin sen pariin..
27+0 (aika huimaa, piti ihan tarkistaa että niinkö oikeesti
)