Hakutulokset

1. T

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mulla on tahtonut kirjoittelu jäädä vähemmälle kun tuntuu ettei juurikaan tapahdu mitään. Tahdon olla malttamaton. Kyllä odottavan aika on pitkä! Mut yksi etappi taas saavutettu kun puoli väli tuli täyteen. Jee! Vieläkin tuntuu niin epätodelliselta et oon oikeasti raskaana. Maanantaina...
  2. T

@Choco coco eiköhän se vauva kohta synny. Tsemppiä loppurutistukseen. @Mandala ja atvk87 jännityksellä odottelen teidän ultrakuulumisia. Varmasti kaikki hyvin. Itselle ei ihmeempiä kuulu. Kai tää nyt on sitä seesteistä keskiraskautta. Tuntuu ettei mitään tapahdu ja aika matelee. Edelleenkään...
  3. T

@Mandala paljon onnea plussasta!!!
  4. T

@lullaby paljon onnea tyttövauvasta! On varmasti niin mahtava fiilis kun vauvan saa rinnalle ja kaikki ne pettymykset ja rankat hoidot on taakse jäänyttä. Ihanaa! @Mandala toivottavasti jäät palstalle. Peukut pystyyn! @kop kop onpa kyllä ollut monenlaista huolta mutta onneksi oot jo pitkällä...
  5. T

@Ismundo olipa huojentavia uutisia. Hyvä että kaikki hyvin. Kyllähän nuo vuodot säikäyttää aina. @Ihanapa älä heitä vielä kirvestä kaivoon. Monella on ollut alkuvuotoa ja myöhemminkin vuotoa ja kaikki ollut kuitenkin hyvin. Toivottavasti vuoto tyrehtyy.
  6. T

@-dino- minä soitin neuvolaan kun olin käynyt varhaisultrassa. Eka neuvolakäynti tuli mulle rv 8+ ja nyt toka vasta ens ma kun on rv15+. Mut varmaan on paikkakunta eroja. Mut jos seulontaan haluaa niin tarvii lähetteen et sen vuoksi kantsii olla yhteyksissä neuvolaan.
  7. T

@Ismundo mikä on vointi? Toivottavasti verenvuoto on loppunut. Jos ei ole kipuja niin se on hyvä merkki. Heti jos tulee maha tai selkäkipuja niin lääkäriin. Toivon että kaikki menee hyvin.
  8. T

@dino paljon onnea plussasta! Tiedän niin ton piinaavan tunteen alkuraskaudessa. Mutta kyllä se siitä helpottaa viikko viikolta mutta onhan sitä vähän varpaillaan koko ajan. Ei auta mennä kuin päivä kerrallaa. Sitä oon itselleni hokenut. Mä kävin jo sokerirasituksessa ja arvot oli ok mutta meen...
  9. T

@Ismundo mulla ei ole edelleenkään mitään raskausoireita ja painoa ei ole tullut vielä yhtään lisää. Siksi tuntuukin hieman epätodelliselta että olen raskaana. Mutta raskaana ollaan. Kävin tänään nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin. Oli kiva katsella sikiötä kuvaruudulta kun se vilkkaasti...
  10. T

Ismundo minä kävin viime viikolla eka neuvolakäynnillä ja aika paljon se oli sellainen info käynti. Otettiin myös hemoglobiini, verenpaine, paino ja pissanäyte. Sain erilaisia ohjeita mukaan ja varattiin verikokeet ja nt-ultra johon menen 17.8. Joten sitä odotellessa! Rv 10+4

Yhteistyössä