Hakutulokset

1. T

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

mmmoi onnea tulevasta tyttövauvasta. Onko minkä hintaista 4d ultra? Mielenkiinnosta kyselen Tänään taas rusehtavaa tuhrua havaittu ja itkut tirautettu...aina nämä tuhrut säikäyttää. Vaikka tiedän et ovat yleisiä mutta hetihän sitä pelkää pahinta. No nyt taas paremmalla mielellä. Eihän näille...
  2. T

@marrasmai paljon voimia teille seuraaville päiville! Teidän pikkuinen on taistelija ja hän on parhaassa mahdollisessa hoidossa. @Ismundo onnea hyvistä ultrakuulumisista! Täälläkin käyty jo uudestaan ultrassa ja gynekologilla. Tiistaina säikähdin ihan kunnolla kun vessapaperiin ilmestyi...
  3. T

Ultrassa käyty ja kaikki hyvin :love: sydän siellä sykki ja koko oli hyvä. Enpä kyllä hirveästi nähnyt mitään oli jotenkin huono ultraaja...kävin siis eri polilla kun oma kiinni. Mut pääasia et elämää oli. Toivotaan et kaikki menee jatkossakin hyvin. Aika maltillisesti tässä etenen kun pikku...
  4. T

Paljon onnea myös täältä synnyttäneille! @Fainatus ja ismundo mennään varmaan aika samoissa. Mulla on varhaisultra keskiviikkona. Jännittää onko tuolla masussa elämää. Mullakin pitäs olla laskettuaika maaliskuun alussa. No keskiviikkona toivottavasti selviää. Mulla ottaa koville nämä helteet...
  5. T

@kiia-s paljon voimia ja toivottavasti palaat syksyllä.
  6. T

@kiuski oikein paljon onnea pienokaisesta ❤ @Ismundo täälläkin painitaan pikku viikoilla ja ei mitään oireita. Ei oikein oo vielä sisäistänyt et olis raskaana. No tässä mennään päivä kerrallaan. Nyt voi kyllä kirjaimellisesti sanoa et odottavan aika on pitkä
  7. T

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@vipe1986 mulla on endometrioosi ja on mulle tehty pas siirtoja ihan omaan luonnonkiertoon. Tosin en ole niistä raskautunut. Kokeiltu on myös lääkkeelliseen kiertoon mutta sekään ei ole tuottanut tulosta. Mulla on raskautumiset onnistuneet tuoresiirroista, tosin yhtään lasta ei vielä ole mutta...
  8. T

@MyMa kiitos tsempeistä. Mukava oli kuulla etten oo ainut jolla ei oo mitään oireita...vielä. Toki ei haittaa jos muuten kaikki ok ja mahassa ollaan elossa. Edellisessä keskenmenneessä raskaudessa olikin vaikka ja mitä joten jos tää onkin vaan hyvä merkki. @kiia-s toivottavasti on vain...
  9. T

Onko täällä ketään jolla ois ollut suht oireeton alkuraskaus? Mulla ei oo mitään oireita...ja siksi tuntuukin että eihän tässä voi olla raskaana. Alkaa luulemaan että on jotenkin valeraskaana tai jotain...varhaisultraankin on vielä yli 2 viikkoa. Tuntuu jotenkin pöljältä valittaa tämmöistä mut...
  10. T

@An1z81 Keskenmeno luultavasti johtui siitä et mulla nousi bakteeri kohtuun. Just tuohon aikaan mulla oli virtsatientulehdus ja emätintulehdus jotka huomattiin liian myöhään. Mut sata varmuutta asiasta ei ole. Harvinaisempaahan se on saada keskenmeno toisella kolmanneksella. Sattui mulle huono...
  11. T

Heippa! Täältä tulee vielä yksi uusi plussannut tälle palstalle joku ehkä saattaa muistaa minut 2015/2016 vuoden vaihteesta. Silloin olin eka kertaa raskaana mut sain keskenmenon rv 14. Nyt toivotaan et pysytään tällä palstalla loppuun asti. 13.6 oli 3. Icsi tuoresiirto ja vahva plussa tuli...
  12. T

Kiitos onnitteluista! Tänään oli virallinen testipäivä ja edelleen raskaana. Hoitajakin soitteli ja ultra olis 18.7. Joten sitä odotellessa. Paljon tsemppiä piinailijoille! Minä taidan pikku hiljaa siirtyä plussanneiden palstalle. Toivottavasti en palaa maitojunalla takaisin.
  13. T

@Fainatus paljon onnea plussasta! Tiedätkö vielä milloin on varhaisultra? Mulle klinikka soittelee keskiviikkona niin varmaan silloin selviää + montako alkiota saatiin pakkaseen. Tsemppiä piinailijoille ja ei muuta kuin tähän samaan imuun mukaan!!!
  14. T

@krokus olen pahoillani että eka kierros tuotti pettymyksen. Sitten kun taas tuntuu ajankohtaiselta niin kohti uutta yritystä. Mulla ei sit menkat tulleetkaan tänään joten päätin ostaa digi testin ja tehdä testin alta pois. Kerrankin sit on tuuri mulle ollut kohdillaan ja digiin tuli melkein...
  15. T

@Domi kurjaa kun tulos ei ollut plussa. Kyllä sitä oman kroppansa tuntee näissä hommissa valitettavasti. No minä seuraan kohta perässä. Luget loppuu tänään niin sen tietää et sunnuntaina alkaa menkat. Mä en oo ostanut yhtään testiä kotiin ja en ostakaan. Olot sen mukaiset ettei testiä tarvita...
  16. T

@Domi tuttu tunne...ärsyttää, vihastuttaa, ottaa niin päähän kaikki tää vaiva. Tuntuu niin turhalta käydä läpi kaikki mahdolliset hoidot ja mitään ei tapahdu paitsi pettymyksiä. Mulla tuhrua minimaalisesti ja välillä elättelen toiveita et tää olis vaan valemenkat mut tiedän kroppani ja menkat...
  17. T

Äh nyt tulee vaan omaa napaa...tuhru tippoja havaittu siteessä. Voi paska! Täähän tietää et hanat aukeaa. En siis päässyt puusta pitkälle...taaskaan. kyllä nyt niin ketuttaa ja sais varmaan jo juhannuspullon korkata!
  18. T

Siis mulla on tänään ihan kunnon menkkaolo...päätä särkee, alamahaa vääntää...en ala jos jo nyt alkaa menkat. Mites muilla piinailijoilla menee? Ei mulla kyllä vielä ole vuotoa tullut mut mun tuurilla hanat aukeaa.
  19. T

Domi oispa mahtavaa siirtyä toiselle palstalle yhtä aikaa. Pidetään peukkuja! Fainatus ja Daim1 nyt piinaillaan yhdessä ja kerta heitolla plussaa meille kaikille! Hitaasti menee aikaa...kuinka kauan se pregnyl näkyy? Meinaan vaan milloinhan sitä voisi testailla...laitoin pregnylin viime...
  20. T

Heissan vaan kaikille! Vanha palstalainen täältä palaa takaisin. Taukoa on tässä vietetty ja viime perjantaina oli punktio. Tänään lähti kyytiin 5 päiväinen blasto. Yksi alkio meni pakkaseen ja 5 alkiota viljellään huomiseen. Toivottavasti menis pakkaseen lisää alkioita. Mulle saa päivittää...

Yhteistyössä