Hakutulokset

1. T

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Salama T mulla kanssa nyt niin lannistunut fiilis. Tänään ollut menkkaoireita päänsärkyä, alaselkä kipua ja maha juilintaa. Mulla pitäs menkat alkaa ti-to välillä. Toki luget voi niitä myöhäistääkin. Mut ei oo yhtään plussa olo. No toisaalta kun menkkoja ei oo vielä tullut niin onhan sekin hyvä...
  2. T

Siida en ole vielä testaillut. Eilen itkua tihrutin kun jotenkin vaan on niin paska olo...en tiedä johtuuko lugeista vaan mistä. Mut mieli on matalalla ja tuntuu ettei tää onnistu. Mitään oireita ei ole. Nyt pp6.
  3. T

#hope täällä kanssa mieliala menee yhtä vuoristorataa...välillä oon intoa täynnä et nyt onnistuu ja kohta taas et ei tästä tuu mitään. Ei oo kyllä mitään oireita mutta eipä tässä olekaan kuin vasta pp4 menossa. Välillä tuntuu et kyllä nää piinapäivät hyvin kestää sit taas ajattelee et milloinhan...
  4. T

Teillä joilla kokemusta blastoista niin milloin pitäsi kiinnittyä? Milloin ootte testailleet ja näkynyt jotain? Tosin ajattelin sinnitellä ja testata vasta itse testipäivänä...jos pystyn.
  5. T

Jos joku voisi päivittää mulle 2.icsi 6. päiväinen siirretty ja testipäivä 19.9. Pääsin piinaileen vihdoinkin. Tuntuu niin pitkältä tuo aika kun viime siirto oli viime vuonna lokakuussa. Jotenkin on taas hirmuisesti toivoa täynnä. Voi että miten tän 2 viikkoa kestää... Siirretty blasto oli...
  6. T

Onpa nyt huonoja uutisia useammalla. In se niin väärin kun pitkä matka kuljetaan ja sit nega pärähtää. Paljon voimia voyage, salama t ja annimiina89! Siida mulla samat fiilikset. Ei yhtään tiedä onko munasolut hedelmöittyneet ja miten lähteneet jakautumaan. Meillä niitä viljellään blastoiksi...
  7. T

Huh punktio ohi! Oli tällä kertaa kivuliaampi mutta sain kyllä hyvin kipulääkettä. Saaliina on 8 munasolua ja lisäksi 6 tyhjää. Olen kyllä tuohon 8 tosi tyytyväinen. Nyt kyllä jännittää kuinka monta hedelmöittyy ja minkälainen kato käy kun viljellään blastoiksi. Tiistaina mulla on alkionsiirto...
  8. T

Ja kaikille vielä yhteisesti paljon tsemppiä! Nyt on tällä palstalla ollut kaikilla jotakin harmia ja epäonnistumista. Niitä ei kyllä tarvis olla kenelläkään.
  9. T

Siida ihan huippu hyvä saalis! Olispa itselläkin noin monta mutta en usko. Ehkä hyvällä lykyllä 5-10 tai sit alle 5 kuten viimeksi (hurjat 3 munasolua oli viimeksi vuonna 2015). Amagara82 tervetuloa joukkoon! On teilläkin pitkä matka takana. Jospa nyt olis plussan vuoro. ON: mulla on huomenna...
  10. T

Siida mulla 11 piikityspäivää tällä pitkällä kaavalla. Sumuttelua tulee 18 päivää. Irrotuspiikki on huomenna ja torstaina punktio. Mennään vissiin aika samassa aikataulujen suhteen. Mä otan kipulääkkeen suonensisäisesti mut rauhoittavasta lääkkeestä ajattelin kieltäytyä. En jännitä enkä pelkää...

Yhteistyössä