Hakutulokset

1. T

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kuube paljon voimia! Kiuski tiedän niin sen tunteen kun joutuu vaan odottamaan. Mä oon ootellut viime lokakuusta asti ja nyt sit alkoi vihdoin hoidot. Pitää vaan uskoa ja toivoa että kyllä se hoito vielä alkaa. Mut onhan tää yhtä odottamista koko ajan... Eilisistä alavatsakivuista selvitty ja...
  2. T

Siis nyt on kyllä aika kovat kivut alamahassa. Näihin aikoihin mulla normisti on ovulaatiokipuja niin voisko olla niitä mut kovemmat kun munasoluja useampia tulollaan? Oli pakko ottaa 1g paracetamolia mut ei ainakaan vielä vaikutusta...tässä jo pelkään iskeekö hyperi mut eikö se tuu vasta...
  3. T

Kuube paljon onnea plussasta! Salama T jospa se nyt plussa pärähtäisi. Olet päässyt Kuuben plussa aallon imuun ja toivottavasti me muut seurataan perässä! Siida taidetaan mennä aika samassa aikataulussa. Mullakin punktio ensi viikolla ke, to tai pe. Selviää maanantaina. Mulla kasvoi...
  4. T

NoBlood tervetuloa joukkoon ja kiitos kun jaoit taustasi. Osa oli tuttua tekstiä. Nykyisen mieheni kanssa ollaan oltu ilman ehkäisyä 6 vuotta enkä ole raskaaksi tullut joten luomu toive on kuopattu ajat sitten. Meissä molemmissa ns. vikaa. Toivottavasti tämä palsata antaa voimia jatkaa...
  5. T

Kiuski voi harmi jos tuhruttelee...tsemppiä ja ei muuta kuin kohti uutta yritystä! Laiha lohtu mutta mitäpä muutakaan me voidaan kuin yrittää uudelleen. Äh minä oon täällä nyt vähän lannistunut...alkaa tuntumaan et tää pitkä kaava oli vika tikki. Ensinnäkin menkat alkoi myöhässä ja nyt sit...
  6. T

Xienna paljon onnea! Olipa toope lääkäri. Älä välitä! Kyllä kaikki menee hyvin. Salama T kiitos tiedosta. Pelkäsin et Synarela myöhästää menkkoja. Mut onneksi aamuyöstä hanat aukes! Huomenna ultraan. Ei kiva kun menkat mut kaippa ovat kaikenlaista nähneet niin ihan sama
  7. T

Siida vitsi mä jo ehdin innostua sun luomuplussasta kunnes luin jatko viestin...siis miten tosiaan digi näyttää väärin. Mä kun en ole muuta kuin digiä käyttänyt niin meni kyllä nyt luotto! Kyllä minäkin olisin sitä uskonut joten älä ole yhtään noloissasi. Mutta onhan tuo kyllä kohtalon ivaa ja...
  8. T

Onko täällä ketään joka ois synarelaa sumutellut? Mä lähdin aamulla niin vauhdilla töihin et unohdin sumutukset aamulta...nyt siis jää yksi aamu väliin. Onkohan kauhia katastrofi? Perjantaina olis ultra jonka perusteella alkais sitten pistelyt. Vielä ei hajua et mitä ja kuinka paljon. Menkat...
  9. T

Minä näköjään eilen olin jo elokuussa...elikkä elokuun lopussa olis punktio joten varmaan siidan kanssa yhtä aikaa piinaillaan. Minäkään en olis halunnut pitkää kaavaa mut sit päätin et kokeillaan jos sillä sais enemmän munasoluja. No sen näkee sitten. Vähän arveluttaa kun puolelle munasoluista...
  10. T

Hellou, minäkin palailen palstalle pikku hiljaa. Meillä alkaa 2.hoitokierros perjantaina kun aloittelen synarela sumuttelut. Pitkällä kaavalla nyt mennään mikä mulle uusi juttu. Toiveissa olis saada enemmän munasoluja kuin viimeksi (3kpl). Hirveästi ei nappaa toi sumuttelu koska voi tulla...
  11. T

Jantzu pahoittelut keskenmenosta. Nyt varmasti tuntuu että on pitkä matka takaisin valoon. Itsekkin keskenmenon kokeneena alkuun tuntui että tää oli tässä ja kesti pitkään toipua niin fyysisesti kuin henkisesti. Nyt saat surra ja tuntea pettymystä sekä luopumisen tuskaa. Aika tekee tehtävänsä...
  12. T

Minäkin täältä taustalta huhuilen. Meilläkin hoitotauko menossa. Kesäkuulle tuli suunnittelukäynti joka tietää sitä, että 2.icsi menee elokuulle. Toisaalta tauko tehnyt hyvää. Oon tässä itseäni niin henkisesti kuin fyysisesti hoitanut ja kiinnittänyt huomiota terveellisiin elämäntapoihin...
  13. T

Vipe1986 onnittelut plussasta ja jospa tuo tuhru ei ole mitään sen ihmeellisempää kuin alkuraskauteen kuuluvaa. Bridge olen pahoillani tuulimunasta, on se niin väärin. Paljon voimia! Domi mulla ihan samat fiilikset. Mäkin olen 35v ja tänä vuonna täytän 36v. Aika vaan menee eteenpäin eikä...
  14. T

Mamido kylläpä kuulostaa samalta nimittäin meilläkin tuli yksityisellä plussa mutta meni kesken rv14. Passit eivät tuottaneet tulosta. Luultavasti mennään yksityisen kaavalla ja myös mulla puregon annostusta nostetaan. Tulipa nyt hyvät fiilikset kun kerroit että olivat huomioineet hyvin nuo...
  15. T

Mandala näin minä vähän etukäteen luulinkin...no pitää toivoa parasta. Kyllä varmaan siirrytään jossain vaiheessa yksityiselle takaisin (toivottavasti ei tarvi) mutta tässä vaiheessa mennään julkiselle puolelle. Pitää toivoa että seurasta hoitokierrosta tulee plussa eikä tarvi miettiä rahaa yms...
  16. T

Naanaa olipa mahtava yllätys! Ihanaa että joillekkin tällä palstalla oleville osuu kohdalle luomuplussa. Mä vielä taustailen kun jonossa ollaan. Tänään sain ilokseni puhelun että vihdoin ja viimein meidän lähete oli nytkähtänyt eteenpäin. Me siis siirrymme yksityiseltä kunnalliselle. Siispä...
  17. T

Täältä taustalta huhuilen. Meillä ei oo asiat edenneet mihinkään...ollaan jonossa julkiselle. Nyt ollaan pari kuukautta jonotettu ja varmaan 5-6kk jono on...tuntuu pitkältä ajalta mutta pakko jaksaa odottaa. Totuttu jo on...aina odotetaan jotakin...milloin menkkoja, milloin hoitoaikaa...
  18. T

Ravishing olen todella pahoillani keskenmenosta. Suosittelen ottamaan kaikki kipulääkkeet mitä tarjoavat. Mulla toki varmaan oli kokemus siksi niin kivulias koska alkoi spontaanisti ja viikkoja oli 14. Mutta onneksi ne kivutkin lakkaa jossakin vaiheessa. Anna kaikki suru, pettymys, viha tulla...
  19. T

Ja pääsinkin klinikalle läpi...eli tulos negatiivinen. Joten minut saa poistaa piinalistalta. Palaan palstalle taas kun hoidot jatkuu. Ei tietoa vielä milloin. Nyt on taas mieli matala mutta laitan toivoni seuraavaan tuoresiirtoon. Toivotaan että alkioita tulis tällä kertaa enemmän kuin 3...
  20. T

Yrittäjä J ja love super paljon onnea plussasta!!! Mut aika sata varmasti saa poistaa piinalistalta...en oo tehnyt kotitestiä mutta verikokeessa kävin. Tuloksen saan vasta huomenna kun ylläri pylläri klinikan puhelinaika oli peruttu. Tein kotitestin viime viikolla vaikka päätin etten testaa ja...

Yhteistyössä